Recente inhoud door Beunie

  1. B

    Mijn paddo's, wat te doen?

    Met alle respect..maar ik kweek al 5 jaar me eigen paddo's..dus ik zal het wel weten he botox of hoe je dan ook mag heten..
  2. B

    Mijn paddo's, wat te doen?

    Nou Kiwiman, dit ziet er niet echt goed uit. Ze moeten namelijk allemaal tegelijk groeien. Heb je ze met 1 kant in de zon gezet? Want die grote lijken al over hun top en de andere zijn echt nog niet goed. Je moet het doosje elk half dagdeel draaien. Ik zou ze eerlijk gezegd allemaal niet eten...
Bovenaan