Recente inhoud door bocajunior

  1. B

    Growbox zelf maken

    Alvast bedankt voor je snelle en duidelijke reactie. Betreffende je opmerking over mijn 'waterafvoer'. Ik weet dat er verschillende systemen bestaan (afh. van kweekmethode). Die maat van mij gebruikt een hydro-systeem waarbij het water automatisch aan- en weggevoerd wordt. Voor mezelf dacht...
  2. B

    Growbox zelf maken

    Sinds kort heb ik de beslissing genomen om (zeer) binnenkort ook enkele wietplantjes thuis te kweken. Ik heb hier zelf nog geen enkele ervaring mee, maar kan gelukkig wel op een vriend rekenen die de kneepjes van het 'vak' wel wat kent. Omdat ik van het principe ben 'als ik het doe, doe ik het...
Bovenaan