Recente inhoud door egortje

  1. E

    paddo's en suikerziekte??

    ik heb ook suikerziekte ik blowde eerst elke dag maar nu af en toe een pilletje, je moet van te voren goed meten en eten hou bij de space wel water bij de hand voor uitdroging thats it als je suikerspiegel goed is dan is er niks aan de hand en kan je gwn spacen let op dat als je onder het...
  2. E

    een snelle vraag

    ik weet het weer het was bloedarmoede door erfenis van familie leden
  3. E

    een snelle vraag

    ik gebruik wel is 2x per maan defqon 200mg half om half een vriend van me wou het wel is proberen ( en ik ben niet zo'n type van neem maar) want heeft een bloedziekte (weet de naam niet meer) maar hij heeft dus heel dun bloed is het dan slim om hem defqon te geven mischien half of kwart of...
Bovenaan