Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Tjsa ik weet niks zeker alleen wat hij mij verteld.
Maar het ging vandaag al een stuk beter.
Voelt zich al een ander mens en kan beter nadenken maarja hij moet
niet denken maar praten.
groeten
Houja ik zag het met mn eigen ogen.
Het kan ook zo zijn dat hij dat van angst heeft heb ik gelezen.
Maargoed ben geen expert en overdrijven heeft geen zin.
Ik houd niet van zielig doen.
tja hem afleiden schiet niet op want hij woont nu bij zijn ouders...ook voor ons zoontje natuurlijk. Morgen moet ie weer werken dus heeft ie weer ff wat afleiding.
Maarja ik kan verder niks doen en dat is zo vreselijk...je staat van een afstand te kijken hoe hij zich kapot maakt en probeerd op...
nou gelukkig is het nog wiet ja.
maar wat als dat straks niet meer helpt, dan grijpt hij naar andere middelen en dat moet hij gewoon voorkomen.
Er valt niet met hem te praten zolang hij aan de wiet zit.
Hij is (zegt ie zelf) nu 18 uur zonder wiet en heeft rillingen, trillende handen, zweten en...
Hallo,
Gelukkig heb ik hem zover dat hij hulp gaat zoeken bij het afkicken. Hij heeft nu al afkickverschijnselen en die zijn erg heftig.
Door de wiet wordt hij rustig in zn hoofd zegt hij en daarom rookt hij dat steeds meer.
Hij is verslaafd en zegt dat zelf ook en wil er wat aan doen.
Morgen...
Hallo,
Ik zal me even voorstellen, ik ben een jonge vlotte moeder van 25 jaar.
Onze zoon is 2 jaar oud en ik heb al 7 jaar een relatie met mn vriend.
We gingen samenwonen toen we net 1 1/2 jaar samen waren en alles verliep goed.
Leuk huisje leuk werk 2 hondjes erbij en ineens zwanger.
Jan...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.