Is er een risico als men antidepressiva neemt (Lambipol 200mg, Efexor Exel 75mg and Deanxit) en men ook (party)drugs neemt (xtc, special K, speed, coke, ghb)?
Kan het zijn dat de werking van die drugs niet echt door komt omwille van de inname van antidepressiva? Totnogtoe merkte ik (haast) niets...