Recente inhoud door Nirvana

  1. N

    Goede cacti?

    En ik vind m wel schattig :mrgreen: ja k ben een raar persoontje Maarja in ieder geval bedankt voor de moeite
  2. N

    Goede cacti?

    lol Nee ik gaat het niet proberen :wink: te veel risico
  3. N

    Goede cacti?

    En dus? zal ik het maar niet proberen denk ik.... Naja :P volgende keer maar niet zo goedkoop doen en bij de goeie winkel kopen :rolleyes:
  4. N

    Goede cacti?

    Héhé! :D Eindelijk : http://img507.imageshack.us/my.php?imag ... 015fl1.jpg Sorry voor al het gedoe :oops:
  5. N

    Goede cacti?

    Ok, na een heleboel gedoe heb ik hem toch: http://viewmorepics.myspace.com/index.c ... 60058c337e Tadaaa :P
  6. N

    Goede cacti?

    Ok Dank :wink:
  7. N

    Goede cacti?

    Ok Dank :wink:
  8. N

    Goede cacti?

    Ok Dank :wink:
  9. N

    Goede cacti?

    errr hoe moet dat? :P
  10. N

    Goede cacti?

    Hallo! ik heb een cactus gekocht bij een tuinwinkel... ja heel gaar :P Ik ben ook maar een beetje aant experimenteren Maar hij ziet eruit als http://www.erowid.org/plants/peyote/ima ... msii29.jpg Maar deze ziet er iets anders uit... Hier heb ik een foto ervan gemaakt :s...
Bovenaan