Het is niet toegestaan om het op zak te hebben, het is gedoogd. Daarmee zijn die feesten met zero-tolerance al gelijk weer afgeschermd, want daar is het sowieso niet toegestaan.
Als gebruik strafbaar zou zijn, dan zou je wel agenten bij de EHBO zien staan. Dat is lekker makkelijk boetes uit...