Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heey
Bedankt voor je reactie! Heeft me wel gerustgesteld. Laat mijn pil nog even testen en dan gaan.
Ik denk dat als je met hardrugs voorzichtig omgaat, de risico's kent en je goed bewust bent van wat je doet, het heel erg meevalt hoe "slecht" ze zijn.
Ik vind dit trouwens ook een super tof...
Slecht, het is niet echt slecht. Maar ik vind mijn hartslag te hoog. Misschien heeft dat niks met conditie te maken. Ik ben de laatste tijd wel aardig aan het trainen. Ik kan ook met gemak 50 km fietsen met een gemiddelde van 28. Laast 3 km hard gelopen met een snelheid van 12km per uur.
Het...
Hallo allemaal,
Ik ben een nieuweling op het gebied van drugsgebruik. Ik heb 1 keer eerder xtc gehad en dit was echt ontzettend fijn.
Mijn vraag is als volgt, kun je XTC nemen als je een slechte conditie hebt. Mijn conditie is niet heel slecht, maar ook niet heel goed. Ik sport namelijk niet...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.