Recente inhoud door spotje

  1. S

    Extreme depersonalisatie

    Het klinkt een beetje als een depressie. Of alsof er iets is dat je niet helemaal begrijpt waarom je dat denkt. Als je mediteert loop je vaak naar je innerlijke waarheid. Zelf heb ik ook veel depressie gehad door blowen en kon helemaal niks bedenken om te zeggen of vertellen aan de persoon(en)...
  2. S

    Je ergste drugsblunder

    Afgelopen weekend heb ik wat teveel gedronken, op een bar gestaan en mooi me broek uitgetrokken om een plasje te doen onderweg naar een afterparty met twee mensen bij me. Daar eenmaal aangekomen kon ik helemaal niks meer, ik was kapot en mijn ritme was alleen maar slechter. Er werd door mensen...
Bovenaan