Recente inhoud door Swahlie

  1. S

    Lekkerste drankje en het vieste drankje.

    Lekkerste is toch wel Jack Daniels, Wodka (lime) en Absinthe En 't smerigste is en blijft Bacardi... :(
  2. S

    Cosmic Connectors+Purple Rain

    Mijn tweede keer truffels. De eerste keer was dit de inhoud van de thee pot: 2x 10gr. Cosmic Connectors. En dat hadden wij geconsumeerd met drie personen, en vond het best wel een leuk effect hebben. De twee keer truffels.. misschien te overmoedigend geweest: 2x 15gr. Cosmic Connectors, 2x...
Bovenaan