Recente inhoud door Tappy Tibbons

  1. T

    Eerste keer XTC (5,5 jaar geleden)

    Komt uit een van m´n favoriete films :smoke:
  2. T

    Eerste keer XTC (5,5 jaar geleden)

    Je eerste keer vergeet je niet snel :D Te vaak... Heb een tijd lang elk weekend pilletjes gesnoept. Totdat ik inzag dat dit niet de manier was. (Het werkte natuurlijk niet meer zoals het moest werken.) Nu doe ik het alleen nog bij speciale gelegenheden. Verder ook nog wat andere drugs...
  3. T

    Eerste keer XTC (5,5 jaar geleden)

    Ik lees al een hele poos rond op DF en heb een tijdje terug een account aangemaakt. Gezien mijn redelijke ervaring met verschillende soorten drugs besloot ik om ook maar eens een poging te wagen en een tripreportje te typen. Eerst even een korte beschrijving van wie ik ben. (voor zover ik dat...
  4. T

    Wat zijn goede GHB drankjes?

    Re: Wat zijn goeie GHB drankjes? Sinaasappelsap! Maar wat ik nou zo grappig vindt, is dat een vriend van me dit juist super ranzig vindt. Hij neemt het altijd met melk of yogi inderdaad. Daar moet ik dan weer niet aan denken :kots:
Bovenaan