Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
net belde me maat op om te zeggen dat hij bij de smartshop is geweest! hij had gevraagd en er was nu iets , of het nieuw is weet ik niet, maar het heette buddha, een soort van buddha vormige bonbons en die zouden dan sterker zijn dan de bekende repen
iemand hier ervaring mee?
en dan in 1 keer een hele portie naar achter douwen? nja we zijn met vier man, dan zullen we wel gewoon 5 porties halen ofzo...wat kost een portie by the way...meen dat ik voor die reep toen 16 euri heb moeten neertellen!
We zijn van plan om zaterdag met een kleine groep, ook een nuchter persoon erbij, een avondje lekker te spacen. We hebben allemaal al ervaring met het trippen maar hebben allemaal iets anders geprobeerd! Ikzelf heb een reep gehad en dit beviel mij wel redelijk, ik ging alleen niet hallucineren...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.