Recente inhoud door The Moose

  1. T

    Een avondje lekker spacen

    net belde me maat op om te zeggen dat hij bij de smartshop is geweest! hij had gevraagd en er was nu iets , of het nieuw is weet ik niet, maar het heette buddha, een soort van buddha vormige bonbons en die zouden dan sterker zijn dan de bekende repen iemand hier ervaring mee?
  2. T

    Een avondje lekker spacen

    en dan in 1 keer een hele portie naar achter douwen? nja we zijn met vier man, dan zullen we wel gewoon 5 porties halen ofzo...wat kost een portie by the way...meen dat ik voor die reep toen 16 euri heb moeten neertellen!
  3. T

    Een avondje lekker spacen

    ja een reep zo'n space bar (chocolade reep was dat)
  4. T

    Een avondje lekker spacen

    We zijn van plan om zaterdag met een kleine groep, ook een nuchter persoon erbij, een avondje lekker te spacen. We hebben allemaal al ervaring met het trippen maar hebben allemaal iets anders geprobeerd! Ikzelf heb een reep gehad en dit beviel mij wel redelijk, ik ging alleen niet hallucineren...
Bovenaan