Recente inhoud door XTC onderzoek

  1. X

    Ook zo'n last van een dinsdagdipje?

    Dan heeft het idd geen nut om mee te doen aan het onderzoek. Jammer! :wink:
  2. X

    Ook zo'n last van een dinsdagdipje?

    Dat je geen dip krijgt maakt opzich niet veel uit, je serotonine niveau daalt sowieso als je XTC gebruikt. Waarschijnlijk heb jij daar alleen niet zoveel last van of daalt het bij jou in mindere mate. Maar je kan dan in ieder geval nog wel meedoen aan het onderzoek!
  3. X

    Ook zo'n last van een dinsdagdipje?

    Wij doen onderzoek aan de Universiteit van Amsterdam. Ben jij 18 jaar of ouder en van plan om in de maand mei XTC te gaan gebruiken en wil je ons helpen? Stuur dan een mail naar [email protected] en dan sturen wij je meer informatie over het onderzoek. We gaan onderzoeken of het...
Bovenaan