Recente inhoud door xtCrack

  1. X

    Je weet dat je hard gaat als....

    snachts de hond uitlaten terwijl je de hond helemaal niet mee hebt en het lijntje en die shit wel..
  2. X

    Kapotte tong, sneetjes zijkant

    je gebruikt gwn rommel en daar ga je kapot aan. all die troep is chemis en is niet goed voor ut menselijk lichaam. punt uit! :smoke:
  3. X

    Wat hebben mensen met Ritalin?

    Ritalin heb k vaak op. meestal prak ik ut met 2 pasjes en dan meerdere van die pilletjes en dan gwn door je neus hopsakeee!! :rock: en ik heb geen ADHD dus ik space er em wel van:P
Bovenaan