Ben jij tevreden met je yoni?

• Onderwerp starter Onderwerp starter vode
  • Startdatum Startdatum

Ben jij tevreden met je Yoni?

• Ja!! Mijn Yoni is zo glad als een mosseltje!

Stemmen: 18 14,0%
  • Mwah, hij kon wel beter..

Stemmen: 1 0,8%
  • Nee, ik laat overal waar ik kom een slijmspoor achter :(

Stemmen: 7 5,4%
  • Ik heb geen yoni!

Stemmen: 66 51,2%
  • Maar die van m'n vriendin is prachtig!

Stemmen: 37 28,7%

• Totaal aantal stemmers
    129
Drientje zei:
KoxBox zei:
Drientje zei:
Het was clithood en ik heb hem niet meer. Veel te lastig met fietsen.
Kan het me wel voorstellen als hij telkens tussen de ketting draaide.

126740877523.jpg
Ik weet niet hoe jij fietst hoor, maar in NL hebben ze schijnbaar dan toch andere fietsen als in BE.

:p
Je snapt het blijkbaar niet...

Dreuge zei:
Drientje zei:
Dreuge zei:
haten doe ik niet aan drientje, dat vind ik zoiets zieligs
Dat is het ook. Alleen heb jij nogal moeite met het in de waarde laten van anderen heb ik het idee. Mensen zijn verschillend en daar mag je best je mening over hebben maar zo onsubtiel als jij het laat weten zijn er maar weinig.

Als het je niet aanstaat, of als ik of iemand anders jou in je waarde aantast zeg het dan op een manier die niet meteen iemand degradeert tot iets misselijkmakends.

Het zou jammer zijn als jij je oordeel over iets als een vaststaand feit ziet. Zonde van je expansie volle geest.

@funky, nee, ze zijn mooi maar daar blijft het ook echt wel bij.

nee ik probeer mensen altijd in hun waarde te laten en niemand maakt mij misselijk BEHALVE JIJ. en wat een KANSLOOS argument is dit voor iemand die een ander uit maakt voor verkrachter, de ergste belediging die je maar kan verzinnen. en dat is PRECIES de reden dat ik jou zo'n MISBAKSEL vind
viewtopic.php?f=8&t=23600

Die heb ik bekeken ja, maar jij hebt blijkbaar niet goed opgelet want ik kom niet tot de dramatische conclusie die jij er uit trok.

KoxBox zei:
W.F.L. zei:
Hahaha, ik snap hem ook pas nu. Excellent!
:D

Een geniale grap. Ik had deze dosis humor echt even nodig vandaag.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

De mooiste yoni die ik tot nu toe heb gezien was toch echt die van me ex. Hmmmsss very nice,
en intieme piercings zeker mooi ik heb er aan gedacht. Maarja ik weet het niet hoor.

:)

En mijn lingam topic was aangemaakt als reactie op deze. Dus deze krijgt ook een schop, wat vind het vrouwelijk DF van deze tijd van haar kutje?

Altijd als ik het heb over d'r 'vagine' heb zegt ze dat ik het mijn lievelingsgrotje moet noemen??? :s

Terug
Bovenaan