Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
raad ik echt aan de psychidelische gasten onder jullie als iemand tegen je praat zie je zijn mond bewegen en geluid komt pas 1 second later zo van die effecten en je stapt zoals een robot
hee luitjes effe een paar vraagjes dxm wat is daar de volle naam van die je in de winkel koopt en wat zijn het is het een drankje of tabbleten
want wil het binnekort doen en wat is de aangerade plek thuis of buiten op een relaxte plek
hee luitjes effe een paar vraagjes over dxm wat is daar de volle naam van die je in de winkel koopt en wat zijn het is het een drankje of tabbleten
want wil het binnekort doen en wat is de aangerade plek thuis of buiten op een relaxte plek
Moet je zelf weten hoor maare ik denk al zou je weten wat de effecten en zeker de bijwerkingen zijn dat je je opeens niet meer zo goed voelt!!
Ik heb er wel ervaringen mee en al had je de bijwerking geweten dan haal jij het echt niet meer in je hoofd om dat te gaan gebruiken
btw: Speed-Pasta-pep is gewoon het zelfde.
*Genaamd: Snelheid*
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.