alcoholist
Wijs gebruiker
alcoholist zei:zal best duur zijn..mja we waren bij een shop,en die zag er het lekkerst uit..dusja ..dan gebeurd zuks mensen..maar hoeveel zou je moeten eten om wat te voelen? had de helft op
alcoholist zei:zal best duur zijn..mja we waren bij een shop,en die zag er het lekkerst uit..dusja ..dan gebeurd zuks mensen..maar hoeveel zou je moeten eten om wat te voelen? had de helft op

alcoholist zei:0.6 gram 1 cakje,10euro..
lolnoob zei:Ik space hem echt keihard van 0.3 gram (goedkope) hasj in een hasjbrownie. Maar dan wel zelfgemaakt zodat je echt weet hoeveel er in zit. Het was echt bijna een soort heel licht paddo trippen. Als ik ergens naar keek zat ik daar helemaal in en leek de rest van de wereld minder te bestaan. Dan keek ik ergens anders naar en dan dacht ik wow cool dat bestaat ook nog![]()
John Beton zei:Kan iemand me vertellen waar het onderscheid ligt, wat jullie doen om high te worden en wat om stoned te worden. Ik heb begrepen dat het merendeel zegt dat ze van hasj eerder high worden. Ik las ook dat het te maken zou hebben met het al dan niet puur roken.
In mijn ogen was het tot nu toe gewoon hoe meer je rookt hoe meer je van het level high naar het level stoned gaat, en hoe sterker de wiet/hasj hoe sneller. Blijkbaar kan dat beter, jullie maken me curieus. Ik heb hier nog nooit bij stilgestaan, ik heb het mij tot nu toe enkel gewoon laten overkomen zonder me op voorhand af te vragen of ik liever high of stoned zou willen zijn.
John Beton zei:Kan iemand me vertellen waar het onderscheid ligt, wat jullie doen om high te worden en wat om stoned te worden. Ik heb begrepen dat het merendeel zegt dat ze van hasj eerder high worden. Ik las ook dat het te maken zou hebben met het al dan niet puur roken.
In mijn ogen was het tot nu toe gewoon hoe meer je rookt hoe meer je van het level high naar het level stoned gaat, en hoe sterker de wiet/hasj hoe sneller. Blijkbaar kan dat beter, jullie maken me curieus. Ik heb hier nog nooit bij stilgestaan, ik heb het mij tot nu toe enkel gewoon laten overkomen zonder me op voorhand af te vragen of ik liever high of stoned zou willen zijn.
KapiteinPinda zei:John Beton zei:Kan iemand me vertellen waar het onderscheid ligt, wat jullie doen om high te worden en wat om stoned te worden. Ik heb begrepen dat het merendeel zegt dat ze van hasj eerder high worden. Ik las ook dat het te maken zou hebben met het al dan niet puur roken.
Hoe het precies zit weet ik niet, daarvoor zul je even wat verder moeten zoeken, maar ik meende dat het ongeveer zo zit:
Als je hasj of wiet hebt, zit daar THC in, maar er bestaan verschillende 'soorten' THC (of een anderes tof, zoals ik al zei weet ik er het fijne niet van), en deze verschillende soorten komen in bepaalde verhoudingen voor in je hasj of wiet.
Van een deel van deze soorten wordt je hoofdzakelijk high, en van een ander deel hoofdzakelijk stoned. De gein is dat de soorten waarvan je stoned wordt een nét iets hogere temperatuur nodig hebben om vrij te komen dan de stofjes die je high maken. Met een goede (en waarschijnlijk onwijs dure) vaporizer kun je de temperatuur instellen, zodat je kan regulieren welke stoffen er wel, en welke stoffen niet vrijkomen.
Dit is in overeenstemming met een ervaring van me. Mijn eerste ervaring met een bong was het roken van wiet door een zelf geknutseld plastic-flesjes-aluminiumfolie-geval. Ik werd onwijs high, en dacht dat het kwam omdat ik het door een bong rookte. Later heb ik dit effect nooit meer voor elkaar gekregen met een normale bong, en ik denk dat het geknutselde dingetje eigenlijk nét inefficiënt genoeg was om niet te heet te worden.
Ik denk dat van alle factoren die bepalen of je stoned of high wordt (bong of pijpje, puur of met tabak, hasj of wiet, etc.) de temperatuur hetgene is dat de sleutelrol speelt. Als je dus andere effecten wil, kun je proberen om op de een of andere manier met de temperatuur te gaan spelen
) en omgeving is, gecombineerd met het soort wiet en geholpen door het vrij blijven van nicotine.Maddo17 zei:Toch wel high..
Dat lekkere gevoel als t naar je kop stijgt, en een absurd gevoel hebben tijdens het lopen + energieKan het niet echt uitleggen maar ik prefereer toch dit dan dat ik op de bank zit en niet eens zin heb om mijn arm uit te steken en een glas te pakken wat voor me ligt.
25tolife zei:High word ik persoonlijk creatiever van. Stoned lui/in een roes en voer dan meestal niet veel uit. Is mijn ervaring ermee![]()
25tolife zei:Maddo17 zei:Toch wel high..
Dat lekkere gevoel als t naar je kop stijgt, en een absurd gevoel hebben tijdens het lopen + energieKan het niet echt uitleggen maar ik prefereer toch dit dan dat ik op de bank zit en niet eens zin heb om mijn arm uit te steken en een glas te pakken wat voor me ligt.
High word ik persoonlijk creatiever van. Stoned lui/in een roes en voer dan meestal niet veel uit. Is mijn ervaring ermee![]()
Maddo17 zei:25tolife zei:Maddo17 zei:Toch wel high..
High word ik persoonlijk creatiever van. Stoned lui/in een roes en voer dan meestal niet veel uit. Is mijn ervaring ermee![]()
Haha XD Creatieff? Bedoel je tekenen, muziek maken? Tja, ik bak daar sowieso niks van dus daar merk ik niks van. Het enige waar ik creatief in wordt is mijn taalgebruik![]()
Als ik high ben ga ik filosoferen en zie ik dingen die ik daarvoor nooit zag.
2 vrienden van mij hadden een soort geheime taal ontwikkeld met klikkende vingers en willekeurige engelse woorden, waarin ze met elkaar konden communiceren. Ik heb het nuchter zoo vaak bekeken en ik kon NOOIT zien hoe ze het nou deden.
Toen ik high was, zag ik het gelijk...grappig hoe geestverruimend die dingen werken. Ik sta ook meer stil bij de natuur. Heb soms ook wel eens paranoia gedachten dan :P