Afgelopen nacht nauwelijks geslapen doordat de slaapkamer drukkend warm bleef (betonnen plat dak, dus ik lg onder de grill). Besloten dat het tijd was de mobiele airco weer te installeren. Afgelopen jaren van die raamhoezen gebruikt, maar die laten los of gaan stuk dus was er klaar mee. Met wat hulp van een vriend hebben we een plaat op maat gemaakt.

Eerdaags nog wat finetunen aan de kieren en het in het kozijn klemmen (twee paar sokken voor dat doel is misschien niet ideaal), maar voor nu zit het.
En voor de oplettende kijker: ja ik heb twee slangen aan de mobiele airco.
_____
Vandaag een dag met een paar flinke temperatuurwisselingen en dat ging beter dan verwacht. Maar met knutselen, plaat passen op hete slaapkamer, gereedschap van zolder halen waar het duizendmiljoen graden is en vervolgens een ijskoude supermarkt in stappen was het wel klaar. Helemaal beroerd nu. Dus hopelijk helpt een nacht iets koeler slapen.