Junk4life
Experimenterende gebruiker
hoe zit het met de wet en een kleine hoeveelheid drugs in huis? van 5 plantjes waarvan niemand last van heeft weet ik en boeid me niet zo. maar de rest en hoe wordt daar op gehandhaafd of opgetreden, en wat zijn de mogelijke gevolgen? de zelfde als die van op straat, tot 0,5 GR zit je goed, daarboven heb je kans op een boete of schikking
ik snap dat je geen honderden grammen mag hebben, das logisch, maar heel ver daaronder
en is thuis (binnen, met met ramen gesloten of ondoorzichtig, geen lawaai ofzo gewoon rustig) gebruik toegestaan? je moet het toch ergens doen en op feesten en op straat is het verboden, omdat dat veel overlast veroorzaakt en niet fijn uitziet als je bijv met je kinderen voorbij loopt
ik snap dat je geen honderden grammen mag hebben, das logisch, maar heel ver daaronder
en is thuis (binnen, met met ramen gesloten of ondoorzichtig, geen lawaai ofzo gewoon rustig) gebruik toegestaan? je moet het toch ergens doen en op feesten en op straat is het verboden, omdat dat veel overlast veroorzaakt en niet fijn uitziet als je bijv met je kinderen voorbij loopt
Laatst bewerkt: