vanaf vrijdagtrip geen sigaret :)

Drientje

DF-koning
pipoxyz zei:
Inmiddels nog steeds zonder moeite niet gerookt. Vooralsnog compleet zonder nostalgie of verleiding
Mijn wiet gebruik is ook gedaalt naar een inmiddels constante 3-4 jointjes per dag van 270 mg.

(das 1 week wiet in 270mg zakjes)

Valentijntje en exceptional ook nogsteeds droog?

Wauw, wat een mooie joints draai jij!!! Ik kan überhaupt geen shagje draaien, laat staan een joint!

X

Flugeltje

Wijs gebruiker
Hans zei:
Ik meende laatst op dit forum te lezen dat je tabak kon uitpersen met water en laten drogen. Zo zou alle nicotine en teer er uit geperst worden. Ik heb de post helaas niet kunnen vinden :(.

Bij elke verbranding komt teer vrij

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Ik rook alleen op vrijdag en zaterdagavond, omdat ik dat en gezellig vind en lekker, in een kroeg of wat dan ook. Doordeweeks rook ik helemaal niet meer. En ik heb me nog geen 1x laten verleiden om doordeweeks te roken.

Vind het prima zo :) :wave:

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik rook m'n wiet altijd puur.

Het is niet zodat wiet minder sterk is zonder tabak. Want de hoeveelheid THC blijft hetzelfde.

Maar het hevige stonede gevoel komt omdat je lichaam druk bezig is met niet weten wat het wil want wiet verwijd de bloedvaten en tabak vernauwd ze.

Van pure wiet wordt je actief en je gedachten nemen een creatieve vlucht. Je spieren en lichaam worden wat opgepompt.

Maar tabak en THC in je systeem zijn 2 stoffen die het lichaam moet verwijderen waarvan tabak heel hardnekkig is. Daardoor heeft het minder energie over voor wat jij wilt en daarom wordt je passief en 'ontspannen'. Eigenlijk is het minder kunnen doen omdat je lichaam het druk heeft. Maar het kan best zou zijn dat dat als 'het effect' wordt ervaren.

Heel af en toe rook ik na een pure joint enkele trekken van een sigaret, door het lome gevoel wordt een orgasme echt super vertraagd in de beleving. Maar gedachten leven sterk afgevlakt.

Als je heel af en toe een sigaret rookt, voelt je je lichtelijk 'statisch', duizelig, lichthoofdig, lichtvoetig en plezierig in de stemming.
Tabak werkt slechts 1 x in de zoveel tijd, net als basecoke. Moet minimaal 1 volledig week van onthouding tussen zitten.

Maar als je altijd gewend bent aan tabaksjoint valt wiet heel erg licht, maar het gedachtenleven is wel constant actief. Pure wiet is in veel mindere mate een lichamelijke verdoving. Want je zintuigen, met name erogene zones, worden geintensiviseerd.

Verder duurt het voordat een pure joint onset is, zo'n 15 minuten. Met een tabaksjoint wordt de THC aan de nicotine gehecht waardoor je het kort na je eerste trek al voelt inslaan.

pieter-b

Wijs gebruiker
Top Valentijntje..das een mooi evenwicht! Als ik regelmatig uit zou gaan zou ik denk ik ook gelegenheids roker zijn geworden:)

Valentijntje

Bewuste gebruiker
pipoxyz zei:
Top Valentijntje..das een mooi evenwicht! Als ik regelmatig uit zou gaan zou ik denk ik ook gelegenheids roker zijn geworden:)

nu nog in de zomer volhouden met het mooier weer en de lekkere palmpjes op het terras :wave:

Drientje

DF-koning
Op queensday een twee trips op en owww wat vond ik roken vies, heb nu drie dagen later nog steeds niet gerookt! Ik vind het wel erg stoer van mezelf, aangezien ik al 15 jaar rook! Dit ga ik volhouden en ik maak het mezelf ook wel wat makkelijker, aangezien 1 juli nergens meer gerookt mag gaan worden op een feestje. Tenzij het een illegaal of een buitenfeestje is natuurlijk...

Wonderlijk dat ik roken nu ineens zo vies vind, heb echt jaren verstokt gerookt en vond het ook echt lekker! Misschien is nu de tijd gekomen om mijn ogen te openen en alleen gezonde dingen in mijn lichaam te stoppen!

X

Psy High

Belezen gebruiker
Atropa zei:
Ik rook m'n wiet altijd puur.

Het is niet zodat wiet minder sterk is zonder tabak. Want de hoeveelheid THC blijft hetzelfde.

Maar het hevige stonede gevoel komt omdat je lichaam druk bezig is met niet weten wat het wil want wiet verwijd de bloedvaten en tabak vernauwd ze.

Van pure wiet wordt je actief en je gedachten nemen een creatieve vlucht. Je spieren en lichaam worden wat opgepompt.

Maar tabak en THC in je systeem zijn 2 stoffen die het lichaam moet verwijderen waarvan tabak heel hardnekkig is. Daardoor heeft het minder energie over voor wat jij wilt en daarom wordt je passief en 'ontspannen'. Eigenlijk is het minder kunnen doen omdat je lichaam het druk heeft. Maar het kan best zou zijn dat dat als 'het effect' wordt ervaren.

Heel af en toe rook ik na een pure joint enkele trekken van een sigaret, door het lome gevoel wordt een orgasme echt super vertraagd in de beleving. Maar gedachten leven sterk afgevlakt.

Als je heel af en toe een sigaret rookt, voelt je je lichtelijk 'statisch', duizelig, lichthoofdig, lichtvoetig en plezierig in de stemming.
Tabak werkt slechts 1 x in de zoveel tijd, net als basecoke. Moet minimaal 1 volledig week van onthouding tussen zitten.

Maar als je altijd gewend bent aan tabaksjoint valt wiet heel erg licht, maar het gedachtenleven is wel constant actief. Pure wiet is in veel mindere mate een lichamelijke verdoving. Want je zintuigen, met name erogene zones, worden geintensiviseerd.

Verder duurt het voordat een pure joint onset is, zo'n 15 minuten. Met een tabaksjoint wordt de THC aan de nicotine gehecht waardoor je het kort na je eerste trek al voelt inslaan.

Zeer interessante post

Heb je een link met wat meer uitleg over het vet gedeelte?

Detroit303

Bewuste gebruiker
Wat riel zegt! Nu ik gestopt ben met roken, kegel ik ook geen tabak meer in men joint. Echt veel beter. Lekker dun, binnenstebuiten gerold.
De high is vééél lekkerder. Je wordt er niet lam van! En je blijft je sociale skilz wat behouden! :beer:
Jammer dat ik dat nu pas besef!

Bovenaan