'Verantwoord' gebruiken

speedkills zei:
XTC wordt in verband gebracht met het poreus maken van de bloed/hersenbarriere, waardoor virussen ed makkelijker in je hersenen doordringen.

Hebt ge hier erges een bron van ofzo?
Dit interesseert me wel.

speedkills zei:
beetje vreemde opmerking, dat je beter XTC kan nemen/ :s

tis allebei slecht, vergelijk geen appels met peren...

XTC put serotoninevoorraden behoorlijk uit. Ja, dat wordt weer aangemaakt, maar het is wel kort door de bocht om dan te denken dat dat onbeperkt kan.
XTC wordt in verband gebracht met het poreus maken van de bloed/hersenbarriere, waardoor virussen ed makkelijker in je hersenen doordringen.
XTC geeft hersenschade. XTCgebruik heeft daags erna een verminderde hersenactiviteit tot gevolg.
Dit is nog erger wanneer XTC wordt gebruikt icm luisteren naar housemuziek (ja is geen geintje, house&XTC= erger dan XTC alleen).
Verder zijn er aanwijzingen dat XTC gebruik leidt tot Alzheimer, chronische depressies, Parkinson, geheugenverlies.

Ook in pillen kan, naast de MDMA, allerlei troep zitten.

Dit is echt je reinste bullshit :x Dus als ik het goed begrijp is xtc minder schadelijk voor je als je naar R&B luistert? :s En onherstelbare hersenschade is nog nooit bewezen...
stumpert...
En GAATJES in je hersenen.... :rolleyes:

richie87 zei:
vind speed en uitgaan bagger...vind ergens thuis chillen veel relaxter...

Mee eens... xtc wordt zo erg aan de party's gekoppeld, dat mensen je raar aan staat te kijken als je zegt het liever thuis te doen...

Muziekje van jezelf aan, de medetripper (wanneer vrouwelijk) masseren met massage olie, douchen etc etc.... thuis is echt veel fijner idd :D!

Ik heb het 2 keer op een feestje gedaan (mysteryland en een feest tijdens oud en nieuw... beide aardig wat geld betaald voor mn kaartje, maar dan neem ik een pil en dan zet ik de hele avond te kletsen en te loungen :s terwijl als ik een kaartje voor iets koop ik ook echt wil dansen enzo! Als ik naar een feest ga doe ik speed en geen xtc.... xtc is zonde op een feest.

Terug
Bovenaan