Voel niks van 15mg diazepam

Goeiedag! Heb van de week diazepam 5mg tabletten besteld op het deep web om misschien in de toekomst de comedown van stimulanten te verzachten. heb nog nooit benzos geprobeerd en Nu heb ik vanavond 15mg diazepam geslikt maar merk eigenlijk 0 effect. Is dit normaal? Of zijn de pillen nep? De dealer had overigens wel goeie revieuws. Bedankt voor het antwoord!

Hardcore_frk

Badass junkie
Goeiedag! Heb van de week diazepam 5mg tabletten besteld op het deep web om misschien in de toekomst de comedown van stimulanten te verzachten. heb nog nooit benzos geprobeerd en Nu heb ik vanavond 15mg diazepam geslikt maar merk eigenlijk 0 effect. Is dit normaal? Of zijn de pillen nep? De dealer had overigens wel goeie revieuws. Bedankt voor het antwoord!
Ben je inmiddels alweer wakker?

inner_search

Badass junkie
Jup helemaal niks van gemerkt. misschien wel ontspannen wakker geworden maar zal placebo zijn denk ik. Zijn wel Nederlandse pillen en zien er legit uit.
Wat verwachte je ?.
Wegzweven op een roze wolk ?.
Diazepam maakt je gewoon wat chiller en dempt gevoelens , van 15mg ga je echt niet zo veel voelen als je van nature al een rustig iemand bent.
Kwamen ze los of in een strip ?
Konden even goed 2mg pilletjes zijn , dan had je maar 6mg op.

maar we zijn aan het speculeren en dat is niet toegestaan hier.

only way to find out is je pillen cruschen tot poeder en laten testen.

Wat verwachte je ?.
Wegzweven op een roze wolk ?.
Diazepam maakt je gewoon wat chiller en dempt gevoelens , van 15mg ga je echt niet zo veel voelen als je van nature al een rustig iemand bent.
Kwamen ze los of in een strip ?
Konden even goed 2mg pilletjes zijn , dan had je maar 6mg op.

maar we zijn aan het speculeren en dat is niet toegestaan hier.

only way to find out is je pillen cruschen tot poeder en laten testen.
Zitten in een strip en staat 5mg op. Nee had niet verwacht dat je op een roze wolk zit, maar had wel gelezen dat zonder tolerantie 15mg diazepam kan inslaan. ga zeker een benzo testje kopen. thx voor je antwoord.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Veel mensen denken dat ze niks voelen tot ze een andere downer erbij gebruiken of zware inspanningen moetenndoenndan merk je het ineens wel. Ik had het bij het begin ook.
Maar ja ze kunnen ook nep zijn waar jij ze vandaan hebt.

Bovenaan