Wanneer lichamelijke afhankelijkheid

Tur4x

Belezen gebruiker
Beste,

een kort vraagje: ik ben nu een paar maanden van de oxy af. Heb al een tijdje geleden 30 capsules weer gevonden. Niets ingenomen. Bang dat ik gelijk de withdrawal in ga.

stelling: wat zou er gebeuren als ik het nu 3 dagen zou gaan nemen? 3 dagen 2x 15 mg per dag.

laat me niet los…

inner_search

Badass junkie
Beste,

een kort vraagje: ik ben nu een paar maanden van de oxy af. Heb al een tijdje geleden 30 capsules weer gevonden. Niets ingenomen. Bang dat ik gelijk de withdrawal in ga.

stelling: wat zou er gebeuren als ik het nu 3 dagen zou gaan nemen? 3 dagen 2x 15 mg per dag.

laat me niet los…
Nu direct de oxy’s de plomp in , enige advies dat ik je kan geven.

je bent er van af en ervaart na maanden geen withdrawl , je zoekt een uitvlucht om te misbruiken interpreteer ik uit je tekst.

keep up en en gooi die troep weg als je ze niet therapeutisch gebruikt.

Zoraa

Wijs gebruiker
Beste,

laat me niet los…
Denk dat je er wss weer 'ingetrapt ' bent. Je gaat er echt spijt van krijgen. Ik heb dat met wiet ook al zo vaak gehad. Lekker gestopt 3 jaar ( was de langste stop) niet gerookt en dan denken dat ik best het weekend eentje kan roken. Dat ging een paar weekenden goed en tja dan vind je dat het best ook voor 1 keertje op maandag kan..... Dan is het visueze cirkeltje weer rond..
Maar dit weet je zelf ook vast wel.

Ape

Badass junkie
Nu direct de oxy’s de plomp in , enige advies dat ik je kan geven.

je bent er van af en ervaart na maanden geen withdrawl , je zoekt een uitvlucht om te misbruiken interpreteer ik uit je tekst.

keep up en en gooi die troep weg als je ze niet therapeutisch gebruikt.
Eens. Kan alleen maar mis gaan. Gooi die shit weg je bent net goed bezig

Tur4x

Belezen gebruiker
Ik ben nog nergens ingetrapt maar weggooien vind ik ergens zonde. Ik wil alleen weten of ik na kort gebruik weer kan rekenen op withdrawal.

ik snap jullie en waardeer jullie berichten mbt weggooien.

inner_search

Badass junkie
Ik ben nog nergens ingetrapt maar weggooien vind ik ergens zonde. Ik wil alleen weten of ik na kort gebruik weer kan rekenen op withdrawal.

ik snap jullie en waardeer jullie berichten mbt weggooien.
Als je ze niet weg gooit trap je er zo weer in ,
Je hebt er te veel zin in.
Komt niet goed , maar jouw keuze.

Bovenaan