Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
paddo's vind ik er super lekker uit zien vooral de cambodian ofzo en waarom maakt de overheid het illegaal? Ik mag toch zelf wel bepalen wat ik met me lichaam doen daar hoeft de overheid zicht toch niet mee te bemoeien. Ze zoude alle drugs legaal moeten maken dat is dan een heel probleem opgelost want dan is het in winkels te krijgen en niet meer bij dealers wat er zo gevaarlijk kan zijn aan sommige dealers is dat als je eenmaal verslaafd bent ben je in de macht van je dealer en kan hij je dingen later doen etc. en als het legaal is beginnen er heus niet meer mensen aan want de mensen die het kopen woude het echt doen en als het illegaal was hadden ze het alsnog via dealers gekocht.BacingsPen zei:Dat is hoe dan ook lastig.... BAH ik heb er wel eens van gekost! Doe mij maar paddo's! Maarja die mogen niet meer! En de truffels van tegenwoordig zijn echt niet minder sterk, maarja de Nederlandse overheid is gewoon fucked en ze laten je liever kotsen op extra het zuur smakende truffels dan je laten trippen op paddo's...
A fin... On topic:
Eet het samen met yoghurt of verwerk er chocolade door heen!