Alternatief voor 3-mmc

Partyhardy

Newbie
Hoi!
Hierbij mijn eerste berichtje op dit forum.

Ik heb nu een aantal keer 3-mmc gebruikt, maar de lol is er een beetje van af. Merk dat het niet meer het xtc-achtige gevoel geeft wat het in het begin wel gaf. Ja misschien gebruik ik het ook te vaak, elke 2 á 4 weken (een normale recreatieve dosis). Maar ook met het oog op het verbieden van 3-mmc ben ik op zoek naar een alternatief voor deze drug. Ik wil het wel in de RC hoek blijven zoeken, omdat dat makkelijk verkrijgbaar is en (nog) legaal.

Welke RC vinden jullie aanraders? Iets zoals 3-mmc, dus beetje xtc achtig, maar wil eigenlijk meer naar de tering kunnen haha.
 

Blyatman

Badass junkie
maar wil eigenlijk meer naar de tering kunnen haha.
Dit forum draait om gebruik, maar ook om harm reduction. Dacht maar niet dat iedereen je hier alle zeer potente middelen gaan aanbevelen zodat jij jezelf naar de klote wilt helpen. Google eens.. kom je verder mee en heeft niemand hier je aangeraden iets te gebruiken wanneer je het volledig zelf verpest.
 

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Dit forum draait om gebruik, maar ook om harm reduction. Dacht maar niet dat iedereen je hier alle zeer potente middelen gaan aanbevelen zodat jij jezelf naar de klote wilt helpen. Google eens.. kom je verder mee en heeft niemand hier je aangeraden iets te gebruiken wanneer je het volledig zelf verpest.
Precies dit, op bepaalde subreddits & hun discord geven ze soms onverantwoorde adviezen mee. Vind dit eerlijk gezegd niet kunnen.
 

Partyhardy

Newbie
Rustig aan maar. Ik bedoel meer dat 3-mmc niet echt effect op me heeft, behalve de plafonddienst. Ik wil graag gewoon weer een avondje lol kunnen maken, dat je er ook echt iets van merkt ipv dat je je geld verspilt, loopt te knarsentanden en vervolgens niet kan slapen.
 

Neo-Shulginist

Badass junkie
Moet het alternatief per se een research chemical zijn?

Want mijn conclusie is wel steeds dat de traditionele middelen beter zijn. Dus 'gewoon' speed of MDMA.
Qua rc's kwam 6-MAPB verrassend dicht bij de effecten van MDMA. Het had dezelfde 'magie' en 'love' als MDMA, plus het duurt wat langer en per gram is het wat potenter. Wel was het veel duurder (maar ik mag niet zeggen hoe duur) en is er uiteraard niks bekend over de gezondheidsrisico's. Dus als een drug dan toch zo lijkt op een andere, doe mij dan maar de drug waarnaar nu al 30 jaar wetenschappelijk onderzoek wordt gedaan.
6-APB heeft wat meer zijn eigen karakter en past wat beter bij feestjes omdat het niet zo dwingend liefdevol is dat je iedereen MOET vertellen hoe fantastisch ze zijn. En het duurt een stuk langer waardoor je niet steeds hoeft bij te pakken.
 

Steph

Experimenterende gebruiker
misschien had je beter onderzoek moeten doen voor je gebruik, vrij logisch dat je niks meer merkt met een gebruik van 2 tot 4 weken
 

Flualhamdulillam

Badass junkie
Rustig aan maar. Ik bedoel meer dat 3-mmc niet echt effect op me heeft, behalve de plafonddienst. Ik wil graag gewoon weer een avondje lol kunnen maken, dat je er ook echt iets van merkt ipv dat je je geld verspilt, loopt te knarsentanden en vervolgens niet kan slapen.
Welke dosering nam je, en via welke route nam je het in? Laatst namelijk voor het eerst geprobeerd en ik was best onder de indruk!
 

Blyatman

Badass junkie
misschien had je beter onderzoek moeten doen voor je gebruik, vrij logisch dat je niks meer merkt met een gebruik van 2 tot 4 weken
2-4 weken gebruiken bouwt een beste tolerantie op. Blijkbaar is dat niet bij iedereen bekend. Na zoveel weken aan goed gebruik zou ik eerder een maand rust pauze aanbevelen dan überhaupt een andere chemical of drugs variant.
 

Flualhamdulillam

Badass junkie
misschien had je beter onderzoek moeten doen voor je gebruik, vrij logisch dat je niks meer merkt met een gebruik van 2 tot 4 weken
2-4 weken gebruiken bouwt een beste tolerantie op. Blijkbaar is dat niet bij iedereen bekend. Na zoveel weken aan goed gebruik zou ik eerder een maand rust pauze aanbevelen dan überhaupt een andere chemical of drugs variant.
Hold on volgens mij zegt hij in de OP dat hij eens in de 2 a 4 weken gebruikt toch? Of begrijp ik het verkeerd. Met 3-mmc kom je dan niet in de knoop met tolerantie volgensmij.
 

Blyatman

Badass junkie
Hold on volgens mij zegt hij in de OP dat hij eens in de 2 a 4 weken gebruikt toch? Of begrijp ik het verkeerd. Met 3-mmc kom je dan niet in de knoop met tolerantie volgensmij.
Als het ééns in de 2 a 4 weken is niet nee. Als het 2-4 weken consistent gebruikt hebt uiteraard wel. I am confused now wat het is.
 

Flualhamdulillam

Badass junkie
Ja misschien gebruik ik het ook te vaak, elke 2 á 4 weken (een normale recreatieve dosis).
Als het ééns in de 2 a 4 weken is niet nee. Als het 2-4 weken consistent gebruikt hebt uiteraard wel. I am confused now wat het is.
Een normale dosis ook, dus hij zal wel niet 4 weken doortrekken denk ik 😅.
Anders is een flinke tolerantie onvermijdelijk. Als je het snuift blijf je daarom ook maar dooorsnuiven, in erge gevallen wel elke 20 minuten/half uur...
 

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Ik gebruik capsules, en een maagbeschermer uur voor aanvang en wat eten,
Snuiven , zo veeel Waarom!!! S gaan door me heen .
Er zijn al minstens 3 nadelen
1. Heb brand weg in je neus
2, daarna wat je slikt, im je keel
3. Snelle fix, vaak wat opgefokter, meer bijnemen
 

Partyhardy

Newbie
Als het ééns in de 2 a 4 weken is niet nee. Als het 2-4 weken consistent gebruikt hebt uiteraard wel. I am confused now wat het is.
Ik gebruik elke 2 a 4 weken tijdens een avondje met vrienden, dus niet de hele week door nee haha.
Welke dosering nam je, en via welke route nam je het in? Laatst namelijk voor het eerst geprobeerd en ik was best onder de indruk!
Met capsules en ik denk 3x 150 mg (ben 120 kg) om de 2 a 3 uur.
 

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Ik had 600 tot 700mg in 2 uur gebruikt,, gewoon lekker getest. 3mmc trouwens.

Totaal niets van gevoelt buiten een klein beetje euphoria maar echt niet hoe iedereen dat hier zit aan te prijzen. Cardiologisch veel last van gehad wel.

Ik vind het zwaar overrated en ga nu toch maar eens voor 4fa gaan. Niet te verkrijgen in gewone rc's maar wie zoekt die vind. :wink:
 

CuriousExplorer

DF-koning
Ik had 600 tot 700mg in 2 uur gebruikt,, gewoon lekker getest. 3mmc trouwens.

Totaal niets van gevoelt buiten een klein beetje euphoria maar echt niet hoe iedereen dat hier zit aan te prijzen. Cardiologisch veel last van gehad wel.

Ik vind het zwaar overrated en ga nu toch maar eens voor 4fa gaan. Niet te verkrijgen in gewone rc's maar wie zoekt die vind. :wink:
700mg in 2u? Jongen jongen..🤦‍♂️
 

Rivalrie

Badass junkie
Ik had 600 tot 700mg in 2 uur gebruikt,, gewoon lekker getest. 3mmc trouwens.

Totaal niets van gevoelt buiten een klein beetje euphoria maar echt niet hoe iedereen dat hier zit aan te prijzen. Cardiologisch veel last van gehad wel.

Ik vind het zwaar overrated en ga nu toch maar eens voor 4fa gaan. Niet te verkrijgen in gewone rc's maar wie zoekt die vind. :wink:
Vind het ook niet heel bijzonder maar wel leuk om sociaal te doen. Iets prateriger wellicht
 

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
had ooit gelezen over een 60/40 mix 3-mmc met 3cmc of 4 mec of zoiets dat richting het gevoel van 4-mmc ging .
kan het nu alleen even niet terug vinden..
 

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
Komt totaal niet in de buurt die mix.
klopt weet ook niet meer zeker wat er met 3-mmc gemixt werd iets met meer serotine release
of 70/30 mix ik ga effe zoeken als ik het terug kan vinden
weet niet zeker maar volgens mij had @De Apotheker zoiets toen geantwoord op iemands zijn vraag????
is al een tijdje terug kan ook dat het richting mdma ging
 
Laatst bewerkt:

Demri

Experimenterende gebruiker
Wat mij een xtc achtige rush voor uren geeft is een flinke dosis Kanna extreme (in een kauwgom stoppen en onder de tong leggen) gecombineerd met een paarcshots wodka.
 

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Van alle mensen die ik heb leren kennen , hoor jij in de de top 10
Geeft je mening, bemiddeld soms wat ineen discussie, ongemerkt.
Je bent de rust zelve , en ik heb veel gelezen van je. En je hebt genoeg meegemaakt ,

als 3 mmc weg is , en je zoekt de spice in je "drugs" maar geen trip. Enkel een energie booster. Die niet te nerveus / hartkloppingen geeft .
Wat ja er dan nu zo,? 2fa gaf me good vibes maar een nacht van onrust ..uren lang restless legs and arms . Drama ,
Iets wat de chill geeft van aclohol en toch iets meer power, en energie en relaxing ?
 
Laatst bewerkt:

Rivalrie

Badass junkie
Van alle mensen die ik heb leren kennen , hoor jij in de de top 10
Geeft je mening, bemiddeld soms wat ineen discussie, ongemerkt.
Je bent de rust zelve , en ik heb veel gelezen van je. En je hebt genoeg meegemaakt ,

als 3 mmc weg is , en je zoekt de spice in je "drugs" maar geen trip. Enkel een energie booster. Die niet te nerveus / hartkloppingen geeft .
Wat ja er dan nu zo,? 2fa gaf me good vibes maar een nacht van onrust ..uren lang restless legs and arms . Drama ,
Iets wat de chill geeft van aclohol en toch iets meer power, en energie en relaxing ?
Dank je 💕

Wat je omschrijft over wat je zoekt is voor mij bepaalde wiet. Van sommige wiet soorten word ik energiek en creatief, maar ook erg chill. En wiet blijft legaal :)
 
Bovenaan