1 op de 4 mensen heeft seks met collega

Flameon

Badass junkie
Eén op de vier mensen heeft wel eens seks gehad met zijn of haar collega. De helft daarvan deed dit ook óp de werkvloer. Dat blijkt uit een onderzoek dat de Britse krant The Guardian zondag publiceerde.
Van de meer dan duizend ondervraagden zegt 17 procent ook met zijn of haar baas te willen slapen om hogerop te komen. Drie op de tien deelnemers aan het onderzoek zou serieus overwegen seksuele diensten te willen verrichten voor geld.
Verder blijkt uit het onderzoek dat een derde van alle jongeren voor zijn zestiende seks heeft gehad, dat slechts een kwart van de ondervraagden zichzelf 'erg goed' durft te noemen in bed en dat bijna alle mannen tevreden zijn met de afmetingen van hun geslacht. (bron telegraaf)

Voor jou een bekend iets? Of heb je niet zo'n band met je collega's? ;)

Verdomd, misschien moet ik toch maar eens gaan werken dan :)
Je zal toch baas zijn van 100 vrouwen personeel. Reken maar uit, dan heb je het ff druk :P

Ik kreeg een collega die onwijs fijn was. Maar er zijn pas dingen (alleen daten en zoenen) gebeurd toen hij daar weg ging.

Maar het verbaasd me eigenlijk niet veel dat veel mensen seks hebben met collega's.

Vanadesse zei:
Maar het verbaasd me eigenlijk niet veel dat veel mensen seks hebben met collega's.

Mij verbaast het ook niet haha. Ik heb me er zelf ook diverse keren schuldig aan gemaakt bij mijn vorige baas ;)
Daar heb ik een lieve meid leren kennen waar het gelijk mee klikte, van beide kanten. Het probleem was dat die beste meid een vriendin had, maar toch is zij (of ik?) een paar keer buiten de boot getreden na werktijd op kantoor / in de bus. Was wel een aparte tijd, waar ik met een lach naar terug kan kijken

We zouden nu eigelijk eens moeten nagaan wie er sex WILT met een collega :D .
Volgens mij ligt dat aantal wel iets hoger :lol:

Er schuilt ook altijd nog een gevaar met het sex hebben met een collega. Zeker op de werkvloer
Kijk uit dat de baas er niet achter komt, of je collega zich per ongeluk of express verlult ;)

Tering, moet er niet aan denken met al die dikke huismoeders om mij heen :eek:

Maar op mijn vorige stages werdt er iig veel geflirt, maar hapte nooit, want ik ben heel erg verlegen :(

Mindergamer, jij zit inderdaad ook wel in het wereldje waar mannen op handen gedragen kunnen worden : D
Maar goed dat je op je stages er niet in bent gegaan. Zeker als je stagair bent breng je je in een slechte positie als je sex hebt met een collega, het hoeft maar eens uit te lekken

toen ik nog een onschuldig jochie was in de keuken met een 7 jaar oudere meid en de dag erna perongeluk met haar zusje die er werkte. die was wel mijn leeftyd. :oops:

hannus zei:
toen ik nog een onschuldig jochie was in de keuken met een 7 jaar oudere meid en de dag erna perongeluk met haar zusje die er werkte. die was wel mijn leeftyd. :oops:
hahaha, "per ongeluk" :beer:

ik neem aan dat je dan niet wist dat het de zus was ?

huge_roll_eyes.gif

Ik werk @ een plus supermarkt, en daar werken vooral jongeren..

Het is zelfs een tijdje zo erg geweest dat er weddenschappen werden afgesloten wie de meeste vrouwelijke collega's nam, en uiteindelijk (ik ben er niet trots op) had ik "gewonnen"

mja stelletje kut pubers!.

Flameon zei:
Eén op de vier mensen heeft wel eens seks gehad met zijn of haar collega. De helft daarvan deed dit ook óp de werkvloer. Dat blijkt uit een onderzoek dat de Britse krant The Guardian zondag publiceerde.
Van de meer dan duizend ondervraagden zegt 17 procent ook met zijn of haar baas te willen slapen om hogerop te komen. Drie op de tien deelnemers aan het onderzoek zou serieus overwegen seksuele diensten te willen verrichten voor geld.
Verder blijkt uit het onderzoek dat een derde van alle jongeren voor zijn zestiende seks heeft gehad, dat slechts een kwart van de ondervraagden zichzelf 'erg goed' durft te noemen in bed en dat bijna alle mannen tevreden zijn met de afmetingen van hun geslacht. (bron telegraaf)

Voor jou een bekend iets? Of heb je niet zo'n band met je collega's? ;)

+1

masterpeppi zei:

Het is zelfs een tijdje zo erg geweest dat er weddenschappen werden afgesloten wie de meeste vrouwelijke collega's nam, en uiteindelijk (ik ben er niet trots op) had ik "gewonnen"

Wtf, doe nu niet of je het niet leuk vond :P

masterpeppi zei:

triest

Ellesdee zei:
masterpeppi zei:

triest

:lol:

ExceptionalInsight zei:
"Ik ben er niet trots op" my ass. Post het dan niet.

Dus jij ben er trots op dat je veel LSD aan kan. Zo zo.
Dit is een drugsforum, neem aan dat een groot deel hierzo informatie is waar men niet trots op is.

voor mijn school moet ik 2 dagen per week stage lopen op een scheepswerf (opleiding scheepsbouw)
en ik heb inmiddels bij 2 stage bedrijven stage gelopen
op de eerste heb ik een verhoudinkje gehad met de baas én een werknemer
bij de andere een werknemer.
die ik overgens nog steeds zie.

tomz0r zei:
Dus jij ben er trots op dat je veel LSD aan kan. Zo zo.
Dit is een drugsforum, neem aan dat een groot deel hierzo informatie is waar men niet trots op is.
Kan ik veel LSD aan? Jij weet meer dan ik, ik heb nog nooit veel LSD genomen. Wel vaak. Oh en sterf.

Terug
Bovenaan