10 Jarige moeder

buzzy

Badass junkie
10-jarige Belg wordt moeder
Bij onze zuiderburen is vorig jaar een 10-jarig meisje uit Charleroi bevallen van een gezonde baby. De vader was een schoolvriendje van 13 jaar. Niemand was opgevallen dat het meisje zwanger was. "Het kind was bij mij op consultatie gekomen omdat ze last had van onverklaarbare buikpijn. Ze was ook dikker geworden. Haar moeder had haar zelfs een tijdlang op dieet gezet, maar dat had niets uitgehaald. Toen we haar onderzochten, bleek ze negen maanden zwanger te zijn. Het kind droeg een volgroeide baby in haar buik", aldus een arts in de Belgische media.

http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/192 ... oeder.html

Wat ist ook weer skandalig gesteld met de seksuele voorlichting in groep 4 :P

ZI09

Bewuste gebruiker
Ik weet niet of ik nu hard moet lachen of hard moet huilen.

Een beetje van alletwee geloof ik.

/pray_for_hoax.

Play_bunny

Wijs gebruiker
buzzy zei:
Wat ist ook weer skandalig gesteld met de seksuele voorlichting in groep 4 :P

Lieve schat, ze zitten dan in groep 6 als je 10 jaar bent :) maar maakt niet uit.

Dit is wel echt heel erg bizar. Hoe kun je dat nu niet merken, je voelt toch iets schoppen een gegeven moment :confused:

Carlitos

Badass junkie
Het record ofzo was van een 5-jarige las ik op die site.
Dat is 2x zo jonge,dus dit valt wel mee :beer:

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
lol, charleroi.. dit verbaasd me zelf niet eens, ben tweetalig, en ga af en toe naar charleroi, t'zit daar vol met crapul, verslaafde, enz enz. vuilste stad van het land

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Fuck ja charleroi, kan je wel zaken doen. Maar is zo een beetje als het Kamp in Maastricht,, kan je ook gouden zaak doen. Als je het overleefd. Rotterdam de stationsbuurt ook rendabel. Oh ja, ikzelf zie dat niet meer als een stuk van het land waar ik woon, de bloedzuigers(grapje nee echt)

Bovenaan