10g zogenaamde 3mmc

Denken jullie dat ik nog wat midweek flu kan krijgen?

• Ja

Stemmen: 5 13,5%
  • Nee

Stemmen: 1 2,7%
  • De helft van je hersenen is al op, geen zorgen maken

Stemmen: 8 21,6%
  • Ik heb geen antwoord op je vraag maar je bent wel dom man

Stemmen: 23 62,2%

• Totaal aantal stemmers
    37

cutepool

Bewuste gebruiker
Ik heb vorige week 10g 3mmc besteld. Het leek eigenlijk meer op 4cmc/3cmc kwa werking en brand in de keel.
Heb alles tijdens een sitting op (zaterdag naar zondag 18-14). Heb daarna een gram coke in vier lijntjes gedaan - of te wel een pakketje voor modknip* geen prijzen noemen *modknip. Op het eind een jointje gerookt en 1mg eti om te gaan slapen ingenomen.

Ehhhh en het ging net zo goed met weinig gebruiken, sporten en alles rechtzetten.

Laatst bewerkt door een moderator:

inner_search

Badass junkie
Je weerstand is al binder door het gebruik , de kans dat je een griepje of verkoudheid krijgt ligt wel op de hoek te loeren

nog wat bedoel je met je post ?

cutepool

Bewuste gebruiker
Midweek flu betekent dat je na mdma gebruik wat minder voelt. Tuesday blues is een andere naam ervoor. Of dinsdag dip.
Ik heb eerder 5g 3mmc op en had geen last van (effecten waren ook lekkerder) vandaar de vraag.

Spyro

DF-koning
Met 10 gram door de neus/keel zou ik me nu al hondsberoerd voelen, niet dinsdag pas. Wat een ellende. Hoe voel je je nu?

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ik heb 10g in een avond op, het is me prima bevallen (als elke 3mmc binge). Ben alleen benieuwd of ik dinsdag dip moet verwachten.
Ik heb persoonlijk weinig ervaring met 3mmc, dus corrigeeer me als ik ernaast zit, maar volgens mij is 10 gram 3-mmc op 1 avond een bizar hoge, potentieel gevaarlijke dosering. Lijkt me wel goed om de anonieme meelezers van het forum erop te attenderen dat dit geen normale doseringen zijn.

CuriousExplorer

DF-koning
Ik heb persoonlijk weinig ervaring met 3mmc, dus corrigeeer me als ik ernaast zit, maar volgens mij is 10 gram 3-mmc op 1 avond een bizar hoge, potentieel gevaarlijke dosering. Lijkt me wel goed om de anonieme meelezers van het forum erop te attenderen dat dit geen normale doseringen zijn.
10g op een avond is niet mogelijk. No way.
@Zeelanddude zal me hier wel bijstaan vermoed ik.

cutepool

Bewuste gebruiker
Zaterdag om 18 begonnen, zondag om 14 laatste restjes opgesnoven.

Bijlagen

• IMG20210924171425.jpg
    IMG20210924171425.jpg
    110,8 KB · Weergaven: 68

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Thanks. Ik wil zelf geen harde uitspraken doen over een middel waar ik geen eigen ervaring mee heb. Maar bij echt gevaarlijke doseringen vind ik het wel belangrijk dat er ook wat 'tegengas' is. Ik zou mensen die willen experimenteren met 3-mmc op dit forum niet het idee willen geven dat 10 gram op een avond verantwoord gebruik is.

CuriousExplorer

DF-koning
Thanks. Ik wil zelf geen harde uitspraken doen over een middel waar ik geen eigen ervaring mee heb. Maar bij echt gevaarlijke doseringen vind ik het wel belangrijk dat er ook wat 'tegengas' is. Ik zou mensen die willen experimenteren met 3-mmc op dit forum het idee krijgen dat 10 gram op een avond verantwoord gebruik is.
Zonder tolerantie zal het <500mg zijn.
Met tolerantie rond een gram.
Met heel veel tolerantie misschien 2,5/3gr op 24u.

Maar 10g in 20u is onmogelijk. Al zeker aangezien OP dan ook geen enkele bijwerking vertoont. 🤦‍♂️

cutepool

Bewuste gebruiker
Nou ja, het is super stupid 🤷🏼‍♂️ ik adviseer om.niet meer dan 1g per persoon doen. Of beter helemaal niet.
@CuriousExplorer
Ik al meerdere malen 5g op een avond genomen (8-9h tijd) en ik heb nu ook etizolam gebruikt. Naast gebruiken eet ik en drink wel netjes, geen alcohol, geen sigaretten.
Ik ben zelf verbaasd hoe goed ik me voel, vandaar de vraag hier.

Wat ik wel moet melden is dat opgeven moment kon ik lijntjes uit mijn neus schrappen en opnieuw snuiven.

CuriousExplorer

DF-koning
Nou ja, het is super stupid 🤷🏼‍♂️ ik adviseer om.niet meer dan 1g per persoon doen. Of beter helemaal niet.
@CuriousExplorer
Ik al meerdere malen 5g op een avond genomen (8-9h tijd) en ik heb nu ook etizolam gebruikt. Naast gebruiken eet ik en drink wel netjes, geen alcohol, geen sigaretten.
Ik ben zelf verbaasd hoe goed ik me voel, vandaar de vraag hier.
Snuif je of slik je?
Als je snuif betekent dit dat je elk uur minstens 500mg snuift. Of elk uur 5 hele dikke lijnen van 100mg/st. ELK uur.
En daar NIKS van negatieve bijwerkingen van hebt?
Ik zeg niet dat je geen 10gr gesnoven kunt hebben deze nacht. Ik zeg wel dat je geen 10gr 3mmc kunt hebben gesnoven. 😂😂😂

cutepool

Bewuste gebruiker
Ja dat bedoel ik nou - ik denk dat het geen 3mmc maar een andere cathinone is geweest.

Bomb 300mg+300mg gesnoven. Snuif duurt 40minuten ongeveer met daarna wat stimulatie over. Bij echte 3mmc voel ik me lovely en horny nog een uur extra.
Ik weet ook zeker dat ik wat kristallen heb buiten laten vallen (etizolam+"ik heb toch zo veel").

Vanaf zondag ochtend deed ik een lijntje elke 20-30 minuten, fucking groot, niet eens afwegen. Mijn neus was zo verstopt dat ik eerst een klein beetje moest gaan snuiven zodat die open ging heh. Het (cathinone) heeft later zoveel vocht opgenomen dat het niet meer poeder leek maar sneeuw.

Ik voel me nu nog meer moe, af en toe duizelig. Mijn ogen vallen bijna dicht. Als ik iets moet tillen krijg ik koude zweet.
Gelukkig nog maar 2 uur en naar huis.

Oh ja, mijn neus is helemaal naar de klote, droog niet alleen binnen maar ook buiten. Best wel grappig eigenlijk.

Ik denk dat ik zo weinig bijwerkingen had omdat ik letterlijk niks deed - ik zat gewoon te pitten op mijn werk.

Laatst bewerkt:

Sheaira

Wijs gebruiker
Lees ik nou echt 10 gram binnen een dag? En 1 gram coke nog erbij dus eigenlijk 11. Geloof het niet sorry. Ik geloof (en weet) echt wel dat er mensen zijn die veel kunnen gebruiken maar dit heb ik echt nog nooit gehoord en klinkt als een goed recept voor een hartaanval.

Zeehond

Badass junkie
Ik probeer een voorstelling te maken van 10gram…..
Bizar gewoon.
En dan lees ik ook nog dat je wel eens vaker 5gram hebt gedaan in een binge.

Ik oordeel niet, maar weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
Zelf probeer ik te begrijpen wat de lol is van zulke achterlijke hoeveelheden.
Nachtje doorhalen op een gram is al niet aan te raden, maar je hebt altijd baas boven baas. Insane.

Pas goed op jezelf en denk aan mogelijke schade op langere termijn..

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Is Hij daar trots op, of is dit mindfuck. Of heeft hij de slimste dealer ever ja, 1 gram 3M en vulstof. En restjes van andere poeders. Hup tafel leeg vegen, zakje erom en verkopen. Na 10 gram real 3 mmc staat je hart stil man. Wordt je gek en para...
Slaap je dan 3 dagen niet ? En wat is het nut ??????
Craven en te vroeg of onnodig bijnemen geeft mij stress, en dan wil ik dus weer . Zodat t weggaat,,
Ik heb ook weinig zelf beheersing als ik in een lekkere flow zit te schrijven, craften, muziek aan,,,
Maar ergens zeg je toch 9/10 x nu de laatste ..... over 2 uur slaappil en toedelsss

cutepool

Bewuste gebruiker
Gisteren de hele dag door heel erg slaap gehad. Mijn neus en keel doen zeer, ben heel erg emotioneel. Toch kon ik in de avond niet slapen - toen ik al in bed was voelde ik een soort van een "val" in mijn borstkas waardoor ik weer wakker werd.
Snachts steeds wakker worden, zweten, nachtmerries. Totaal geen kracht meer, voel vandaag nog slechter.

Ik koop geen RC bij de dealer maar gewoon bij een online vendor. Snap ook niet waarom denken mensen dat ik lieg en probeer stoer te doen, like, wtf is nou stoer aan drugs 😂

En ja ik denk dat het of versneden was (recrystallised then) of iets anders. Er was geen typisch 3mmc euforie, duurde wat korter en brandde in mijn neus en keel - niet zo erg als puur 4cmc maar toch wel.

Laatst bewerkt:

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Gisteren de hele dag door heel erg slaap gehad. Mijn neus en keel doen zeer, ben heel erg emotioneel. Toch kon ik in de avond niet slapen - toen ik al in bed was voelde ik een soort van een "val" in mijn borstkas waardoor ik weer wakker werd.
Snachts steeds wakker worden, zweten, nachtmerries. Totaal geen kracht meer, voel vandaag nog slechter.

Ik koop geen RC bij de dealer maar gewoon bij een online vendor. Snap ook niet waarom denken mensen dat ik lieg en probeer stoer te doen, like, wtf is nou stoer aan drugs 😂

En ja ik denk dat het of versneden was (recrystallised then) of iets anders. Er was geen typisch 3mmc euforie, duurde wat korter en brandde in mijn neus en keel - niet zo erg als puur 4cmc maar toch wel.
Misschien dan volgende keer niet door blijven gebruiken als je het idee hebt dat het geen zuivere koffie is?

cutepool

Bewuste gebruiker
Misschien dan volgende keer niet door blijven gebruiken als je het idee hebt dat het geen zuivere koffie is?
Ik was het ook niet van plan hoor. Heb eerst twee gram afgewogen (om ff van mijn avond te kunnen genieten) en het ging prima. Ergens na de eerste grammetje dacht ik om wat etizolam te nemen - to take the edge off.
Normaal gesproken ben ik altijd voorzichtig met alle drugs maar toen dacht ik (super slim) ff wat van etizolam poeder onder mijn tong leggen.
🤡
Fast forward is het al zondag, mijn bankrekening is leeg, 3mmc bijna op en ik weet bijna niks meer van de afgelopen 12h of meer.
Heb flink aan me piemel getrokken, alle geld op sexcams uitgegeven (heb het letterlijk nooit eerder gedaan) en een van mijn wietplanten vernield.

Vandaag super moe, suïcidale gedachten en in het algemeen niet zo prettig. Toch minder erg dan een nacht.op.mdma.

De Zeemeerman

Badass junkie

Het effect is minder omdat je teveel hebt gebruikt in korte tijd

Ik maak me echt bezorgd om je

Waarom doe je dit ?
❤️😢

cutepool

Bewuste gebruiker
Het effect is minder omdat je teveel hebt gebruikt in korte tijd

Ik maak me echt bezorgd om je

Waarom doe je dit ?
❤️😢
Heb iets teveel etizolam gebruikt waardoor ik niet meer goed kon nadenken. Gisterenavond nog hartkloppingen en mini-paniekaanvallen gehad, rare druk achter mijn ogen en zijkanten van me hoofd.

Vandaag is het al veels beter, ook beter geslapen dan afgelopen dagen.

Het is me nu ook duidelijk dat door bepaalde gebeurtenissen (in de afgelopen maanden) begon ik onbewust steeds meer middelen gebruiken - dissos, benzos, cathinones.
Nu alleen nog naar de psychedelic rave en een langere pauze nemen, van dissos zeker. Ik ga niet meer cathinones bestellen (was een afscheid feestje) en benzos gebruik ik dan in nood situaties.

Bovenaan