..

acidboy

Badass junkie
Je mag 3 mg per dag (verdeeld over meerdere giften) tot je nemen. Volgens de bijsluiter dan.... Maargoed, dat is gebaseerd op dagelijks gebruik en om de schade zo veel mogelijk te beperken...

The acute oral LD50 in rats is 331-2171 mg/kg (meerdere sites gevonden).

Dus ja.... 2 tegelijk? see what happens en anders nog eentje? (ik ben totaal niet bekend met de werking van verschillende benzo's)

Benzo's en alcohol combineren kan wel ja, maar maakt het gelijk ook gevaarlijker.
De mensen die dood zijn gegaan aan een overdosis Alprazolam hadden het altijd gecombineerd met alcohol...

Pin me nergens op vast, maar je kan er ongetwijfeld iets mee.

acidboy

Badass junkie
LD50 is dus heel hoog ja, stel dat ie gewoon zo op die 2000mg/kg zit, tsjah, dan zou ik dus 140 gram van dat spul mogen binnenkrijgen.

Veel plezier verder.

Spor

Wijs gebruiker
ontopic:

Gebruik zelf ook alprazloma (xanax) om bepaalde spanning en angst te onderdrukken... Gebruik zelf altijd 0,5 tot 1,5 mg om chronische angst te dempen, en spanning te verminderen. Ik moet zeggen dat ik nooit echt een "actief" effect heb van alprazolam, het dempt alleen die gevoelens en geeft geen lichamelijk effect ( bij mij )

Maar dat is mede waarom ik ze gebruik, chrnoische angst en spanning blijven niet weg tijdens bv werk of autorijden. Als ik oxazepam gebruik heb ik wel al een actief, en vaak ook lichamelijk effect waardoor het dat een stuk gevaarlijker maakt. Ik vind ze dus eigenlijk juist fijn om de minimale werking :)

offtopic:

Codeïne, dat is toch tegen kriebelhoest enzo ? Word je daar vaag van ?

En die DXM, is die hoessiroop gewoon algemeen te koop ? Ik zou denken dat ze dat wel verboden hebben sinds ze weten dat die stof er in zit...

Spor

Wijs gebruiker
Als je weinig tot niets gevoeld heeft, kan het dus nog dat die zijn werk goed gedaan heeft... Maar als je al geen spanning, (chrnoische) angst, of "op hol geslagen" gedachten hebt kan het dus best dat je er daadwerkelijk "nix" van hebt gevoeld....

Voorbeeld:

Ik ben superallergisch voor bepaalde pollen, en op dagen dat die in de lucht hangen heb ik daar last van.... pak ik dan een pilletje ertegen ( mizollen, jammer genoeg niet recreatief te gebruiken ) gaat het zo over, maar ik pak ze iedere dag voor het geval ik in de loop van de dag ergens last van krijg... maar als er nix in de lucht hangt voel ik ook niets van die pil. Van Xanax zul je dus denk al wat meer ( 2mg minimaal ) moeten slikken om er echt lichamelijk effect van te hebben

frapannn

Bewuste gebruiker
man blijf van die kutzooi af, maar als je toch wilt experimentere met die shit. moet je minstens 3 x 0.5 mg ineens nemen dan ga je je wel onstpannen voelen.
Een joint met xanax werkt ook heel erg goed, maarja kzit nu momenteel af te bouwen met die xanax en rook al lang geen weed meer...
Geen drugs meer voor mij

JunkXL

Bewuste gebruiker
Ja! dus ik snap er geen flikker van...
Misschien als je die zinnen nou eens recht zet kan ik het ook lezen :wink:

Bovenaan