2 dagen achter elkaar zuipen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jcutter

Badass junkie
Hoi luidjes,

Wat voor schade laat het achter, al ik in twee dagen tijd twee flessen wodka naar binnen stouw?

knolselderij

Wijs gebruiker
dat wil ik als limburger eigenlijk niet weten aangezien ik met carnaval soms wel 5 dagen achter elkaar zuip dat het niet goed is merk je dan wel aan je lichaam als je je brakheid moet wegdrinken

jcutter

Badass junkie
Verlies ik mijn intellectuele vaardigheden ( :kots: )? Of raak ik weer een tijdje verdwaald en word ik zoekende na een tijdje teveel getript te hebben? :grin: En wat is permanent, en wat is tijdelijk?

Morningweedzor

Belezen gebruiker
2 dagen? Nou dat moet wel goed komen!
Denk dat er genoeg andere voorbeelden zijn waarbij er weinig schade veroorzaakt is.
*denkt terug aan zijn vakantie's, carnaval, kermis en verjaardagen.

(Toch vind ik het wel grappig, want onbewust laat alcohol toch schade achter :wink: )

jcutter

Badass junkie
Oké, ik drink nu bacardi superior + euroshopper cola, en ik vind de smaak van drank ontzettend smerig, maar die effecten zijn wel aangenaam :) Hierna stop ik ermee, kankerzooi :beer:

Flameon

Badass junkie
Elfquest zei:
Je hersenen krimpen. Echt waar het is bewezen.

Ja maar niet van een paar dagen achter elkaar koelie-oeken. Daarvoor moet je toch al behoorlijk veel en dagelijks drinken. Krimpen en gaten komen erin, zie korsakov

Amateurtje

Wijs gebruiker
jcutter zei:
Hoi luidjes,

Wat voor schade laat het achter, al ik in twee dagen tijd twee flessen wodka naar binnen stouw?

Helemaal niets...Twee dagen voor twee flessen is heel weining. Ik weet niet of je regelmatig drinkt maar het kan absoluut geen kwaad, je zal nog normaal kunnen reageren na die flessen.

cropp

Badass junkie
Amateurtje zei:
jcutter zei:
Hoi luidjes,

Helemaal niets...Twee dagen voor twee flessen is heel weining. Ik weet niet of je regelmatig drinkt maar het kan absoluut geen kwaad, je zal nog normaal kunnen reageren na die flessen.
Dom om te beweren dat 2 liter sterke drank in 48 uur tijd onschadelijk is, en dom om te beweren dat je dan nog normaal kunt doen.

Tomaat

Bewuste gebruiker
Echt veel kwaad kan dat volgens mij toch ook niet, tenzij je al een dagelijkse drinker bent natuurlijk...

KapiteinPinda

Belezen gebruiker
Amateurtje zei:
jcutter zei:
Hoi luidjes,

:tearsofjoy:

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Ook al blijft alcohol niet lang in je bloed, google maar eens op korsakov syndroom :grin:
Dat is echt na lang dagelijks en veel drinken :wink:

Vroeger in het weekend zoop ik elke vrijdag en zaterdag redelijk veel.
Beetje brak de dag erna, maar de dag daarna gewoon terug inorde :wink:
Op vakantie 1 week aan een stuk gezopen, daarna ook niet al teveel last gehad.

Tegenwoordig drink ik enkele pintjes in het weekend en daar blijft het ook bij.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ik neem bij deze afstand van alle door mij in dit topic gepostte reacties. De admins schijnen het hier verpest te hebben en niet meer om te hebben gekeken naar het forum. Nu hebben een aantal leden een nieuw forum gestart en dat is prima, maar om trouwe leden dan de optie te ontnemen berichten aan te passen en eventuele persoonlijke informatie of spelfouten eruit te halen, gaat me te ver. Ik ben lid geworden van een forum waarop dit wel kon en wil me niet gedwongen voelen om ergens deel van uit te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan