2-fma vraagjes

MDMAZIING

Badass junkie
heeft er iemand ervaring met dit goedje? Het blijkt dat het nog sterker is dan amphetamine?
Ze zeggen dat het methampetamine is?

Hoor graag jullie ervaringen :)
 

Neo-Shulginist

Badass junkie
2-FMA is wel actief in lagere dosering dan speed, maar niet euforischer. Dus 'sterker' is wat dat betreft een beetje misleidend. Mensen zeggen juist dat het meer een functionele stimulant is dan een recreatieve, omdat je er niet echt een recreatieve roes van krijgt maar meer gewoon wakker bent, energie hebt en je ergens op wil focussen.
 

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Hey @Neo-Shulginist jou heb ik een tijdje niet meer gezien, wat fijn dat je weer terug bent 🤗

Ot: ik heb dit wel es gehad en naast energie gaf het me ook wel een moodboost. Overdag genomen en savonds kunnen slapen, ook fijn.
Maarrr het blijft een research chem. Mijn vriend kreeg grote pukkels op zijn benen die heel lang bleven en hij linkt dit aan 2fma.
 
Bovenaan