2 vragen over truffels

ootje

Experimenterende gebruiker
1. Moet je de truffels fijn snijden als je er thee van wilt maken? ze zijn op zich zelf al best klein namelijk
2. als ik een joint rook direct na het eten van de truffels, mijn truffel trip dan versterken of verzwakken?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
1. Maak de truffels zo fijn mogenlijk, zo kunnen de stoffen makkelijker in je thee trekken.
2. Rook die joint pas als je trip is begonnen, dan weet je of je er wel bij wil blowen. Het versterkt de trip.

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
ik had de truffeltjes gewoon op als nootjes , ze zien er uit als walnootjes en de eerste smaak heeft er ook iets van weg. daarna krijg je een enorm zure smaak die je kaken tintelen! Dan moet je er enkel nog een tijdje op kauwen zodat de werkzame stof langer en beter kan in werken.

dit is voor als je te lui bent om thee te trekken :mrgreen:

Laat het smaken !

dfssdfde

Badass junkie
1. Hoe kleinere stukken, hoe beter het de werkzame stoffen afgeeft, zoals al gezegd is.
2. Het versterkt je trip wat maar het verkort het ook, wat ik persoonlijk wel jammer vind.

Oom Klaas

Badass junkie
Bij mij had wiet toch echt verschillende uitwerkingen op de trip, een aantal keer (meer dan 50 % van de keren) vlakte het mijn trip af en werd het een hele neutrale onderdrukte trip. Een makkelijkere trip zeg maar, wat ik nogal jammer vond toen der tijd.
't Is zeker niet zo dat wiet het altijd versterkt.

Bovenaan