Fyrckant
Bewuste gebruiker
Hoi ik ga over een paar weken weer terug naar Amenland met mijn 2 tripmaats (zie Tripreport “Return to Amenland”, feb 2020). Deze keer is het de bedoeling dat we wel allemaal gaan trippen. Ik wil 250ug 1P-LSD gaan doen, een maat 100 of 150 en de ander 15 gram Valhalla truffels. Hoe kunnen we nou zorgen dat we ongeveer tegelijk pieken, of nog beter misschien, hoe zorgen we dat er een periode is dat we alledrie ongeveer even hard trippen?
Ik heb daarnaast het voorgevoel dat het de truffeltripper dermate goed gaat bevallen dat hij eigenlijk wel wat langer door wil dan een uurtje of 4. Op welk moment zou hij moeten bijnemen om zijn trip te verlengen? Ik neem ook 2CB en 4HO-MET mee, dus hij zou ook kunnen bijnemen met 1P of iets anders.
Ik heb daarnaast het voorgevoel dat het de truffeltripper dermate goed gaat bevallen dat hij eigenlijk wel wat langer door wil dan een uurtje of 4. Op welk moment zou hij moeten bijnemen om zijn trip te verlengen? Ik neem ook 2CB en 4HO-MET mee, dus hij zou ook kunnen bijnemen met 1P of iets anders.