[29-01-2010] Area 51

Aalpoepert

Badass junkie

Gewoon vet. Gaan dus.

Dopezilla

Badass junkie
Ik heb nog een tijdje zitten twijfelen of ik hierheen ging, maar aangezien het samenvalt met I Love Tekno laat ik het maar hangen.

Olle

Dopezilla

Badass junkie
Twisted Extractions wordt ook gehouden in de baroeg, en dat zijn wel leuke feestjes hoor. Je herkent de baroeg ook nauwelijks terug vanwege de decoraties dan.

Ik ben benieuwd wat ervan gemaakt gaat worden voor Area. De baroeg heeft wel een relaxed sfeertje, ook op feestjes.

Olle

Aalpoepert

Badass junkie
[quote="DopezillaIk ben benieuwd wat ervan gemaakt gaat worden voor Area. De baroeg heeft wel een relaxed sfeertje, ook op feestjes.
Olle[/quote]
Helaas ga je het niet ondervinden, want je gaat liever naar I love tekno :P
Jammer hoor! Of heb je je bedacht? :wink:

Dopezilla

Badass junkie
Ik verwacht een dezer dagen wel wat foto's te zien van Area 51.
Ik ben zoals gepland gewoon naar I Love Tekno gegaan, en ik denk dat ik toch de juiste keus heb gemaakt wat dat betreft. De line-up was om van te smullen, zoals ik al had verwacht.

Edit: net de foto's van Area 51 van een vriendin van me gezien. Ziet er wel lekker spacend uit. :grin:

Olle

Aalpoepert

Badass junkie
Dopezilla zei:
Ik verwacht een dezer dagen wel wat foto's te zien van Area 51.
Ik ben zoals gepland gewoon naar I Love Tekno gegaan, en ik denk dat ik toch de juiste keus heb gemaakt wat dat betreft. De line-up was om van te smullen, zoals ik al had verwacht.

Edit: net de foto's van Area 51 van een vriendin van me gezien. Ziet er wel lekker spacend uit. :grin:

Olle
Ja he, ik heb ook lekker gespaced daar. Kwam toevallig iemand tegen met keta, dus ik heb na de kassadienst wel even een vaag uurtje gehad ^^
Staan de foto's ergens online?

Aalpoepert

Badass junkie
Hij staat op een van de foto's gepost door Remi. De 18e welteverstaan. Of de derde rij helemaal rechts. Het is alleen niet zo'n charmante foto :/

Bovenaan