2C-B met "psychedelische" wiet.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik heb een vraagje.

Mijn vriendin en ik gaan morgen in Amsterdam 2C-B doen. Dit omdat mijn beste vriend jarig is en we hebben 45 gram wiet gehaald om dat te vieren. (Perfecte verjaardag met het weer van morgen).

Nu heb ik een (denk ik best ingewikkelde) vraag over de combinatie van 2C-B en wiet.

Het plan is morgen 19mg te nemen, dit vind ik erg licht persoonlijk en ik kan ook meer nemen, maar het leek mij leuk om er nog een jointje bij te kunnen roken. Nu heb ik op verschillende fora en sites opgezocht wat wiet met 2C-B doet (vorige keer 2C-B niet gedaan namelijk) en sommige mensen vinden het heel fijn, veel zeggen dat je het niet in de piek moet doen. Maar bijna iedereen is het er over eens dat wiet het niet intenser maakt zoals wiet dat bij bijvoorbeeld truffels doet.

Maaaaarr....

Voor mij is wiet sinds een half jaar (door mijn psychedelica gebruik) zelf ook psychedelisch geworden. Dit met visuals, kleurintentie en al! Echt een soort lichte trip met alles erop en eraan, maar de mindfucks zijn gewoon de normale wiet gedachtes?!

Ik kan mij niet voorstellen dat als wiet psychedelisch voor me is dat het de trip niet zal versterken, want dat doet het bij MDMA bijvoorbeeld in de comedown wel, en ook bij LSD.

Zouden deze mensen de normale "down" effecten van wiet hebben en dus niet weten dat sommige er wel van kunnen trippen.
Is er iemand die het heeft geprobeerd die ook de "psyweed" heeft?
Dankjewel, niet teveel gebruiken allemaal he :grin:
 

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
45 gram wiet. Met hoeveel man zijn jullie dan? 50? :sweatsmile:

Met mijn (weinige) ervaring met wiet roken bij 2C-B merkte ik niet echt een versterking van de trip. In combinatie met LSD dan wel weer heel erg. Maar heb hier dus erg weinig ervaring mee.
 

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Bij mij versterkt wiet zeker wel de trip van 2cb. Paar trekjes en veel meer visuals en “chaos”..
 

Anderemaan

Wijs gebruiker
45 gram wiet. Met hoeveel man zijn jullie dan? 50? :sweatsmile:

Met mijn (weinige) ervaring met wiet roken bij 2C-B merkte ik niet echt een versterking van de trip. In combinatie met LSD dan wel weer heel erg. Maar heb hier dus erg weinig ervaring mee.
Met zn 7en haha.. kreeg vandaag een appje: "yo man, zal ik jullie 1 keer heel erg gunnen? 40gram voor (ik mag het niet zeggen geloof ik of wel..) laten we zeggen: het minste dat je er voor kan vragen mogelijk zo'n beetje. Dus waarom niet, al gaat het vast niet op :P. Hij rookte zelf alles op en moest het weg hebben.
 

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik heb meestal 2cb met wiet gecombineerd. Vind het toch wel dat extra meer toevoegen. Een stevig jointje verdeeld over een uurtje of 2 in de trip. Soms voor de opkomst om de bodyload wat te verzachten. Af en toe een hijs nemen. Gewoon genieten. Zou niet overdrijven. 45 gram is best veel. Met 7 man heb je nog zeker een goeie 6gram per persoon op te roken. Dat doe je zeker niet op op 1 avond met 2cb :laughing:.

En die psywiet is waarschijnlijk een goeie stevige sativa met heel wat thc.
 

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Als ik meer dan 2 a 3 gram wiet op n avond rook dan krijg ik zelfs het omgekeerde effect, dan rook ik me gewoon weer nuchter lijkt het. Daarom vind ik 6 gram op n avond totaal nutteloos. Lijkt me ook een behoorlijke aanslag op je longen trouwens.
 

Rupsen God ❤

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik vind wiet persoonlijk echt totaal niet bij 2C-B passen eigenlijk.. 2C-B is heel erg druk, en van wiet wordt je loom. Voor mij verstoort dat het hele effect een beetje; ik vind het bij truffels en paddo's juist wel heel erg lekker. Maar goed, dat kan ook een persoonlijk dingetje zijn. Mijn vriend rookt tijdens LSD ook wiet omdat hij dat lekker vind, en dat vind ik ook helemaal niks. Dus het is een kwestie van uitproberen denk ik.. Mijn enige tip: Bouw het langzaam op :)
 

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik heb meestal 2cb met wiet gecombineerd. Vind het toch wel dat extra meer toevoegen. Een stevig jointje verdeeld over een uurtje of 2 in de trip. Soms voor de opkomst om de bodyload wat te verzachten. Af en toe een hijs nemen. Gewoon genieten. Zou niet overdrijven. 45 gram is best veel. Met 7 man heb je nog zeker een goeie 6gram per persoon op te roken. Dat doe je zeker niet op op 1 avond met 2cb :laughing:.

En die psywiet is waarschijnlijk een goeie stevige sativa met heel wat thc.

Oke top, ik ben een best stevige wiet roker. Ben onlangs voor het eerst niet elke dag gaan roken en word ook nooit meer para van wiet dus kan het wel aan denk ik. En het psychedelische aspect is alleen maar chill om het intenser te maken.

Elke wiet is voor mij psychedelisch zelfs erg slechte, trouwens. Ga er niet dingen van zien die er niet zijn maar wel kleuren intenser, ik zie scherper en beter en alles is ronder en een beetje sprookjes achtig.
 

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik vind wiet persoonlijk echt totaal niet bij 2C-B passen eigenlijk.. 2C-B is heel erg druk, en van wiet wordt je loom. Voor mij verstoort dat het hele effect een beetje; ik vind het bij truffels en paddo's juist wel heel erg lekker. Maar goed, dat kan ook een persoonlijk dingetje zijn. Mijn vriend rookt tijdens LSD ook wiet omdat hij dat lekker vind, en dat vind ik ook helemaal niks. Dus het is een kwestie van uitproberen denk ik.. Mijn enige tip: Bouw het langzaam op :)
Ik heb LSD 1 keer gedaan, 150ug. En de hele trip erg veel gesmoked, tijdens piek en onset. In totaal zo’n 2-3 gram ofzo. Vond het wel fijn:P.

Ik kijk wel, ga trouwens geen 6 gram roken hoor als jullie dat dachten, maar een aantal van ons die niet trippen halen dat wel haha.
 

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Als ik meer dan 2 a 3 gram wiet op n avond rook dan krijg ik zelfs het omgekeerde effect, dan rook ik me gewoon weer nuchter lijkt het. Daarom vind ik 6 gram op n avond totaal nutteloos. Lijkt me ook een behoorlijke aanslag op je longen trouwens.
Grappig, dit heb ik ook zeker vaker ervaren. Als je echt alleen maar door blijft blowen word ik er echt niet stoned-er van ofzo, eerder weer nuchter.
 

Rupsen God ❤

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb LSD 1 keer gedaan, 150ug. En de hele trip erg veel gesmoked, tijdens piek en onset. In totaal zo’n 2-3 gram ofzo. Vond het wel fijn:P.

Ik kijk wel, ga trouwens geen 6 gram roken hoor als jullie dat dachten, maar een aantal van ons die niet trippen halen dat wel haha.

Als je het op LSD chill vind ga je het op 2C-B waarschijnlijk ook chill vinden. Ze lijken best wel op elkaar. Aanrader dus in dit geval :blush:
 

Anderemaan

Wijs gebruiker
Als je het op LSD chill vind ga je het op 2C-B waarschijnlijk ook chill vinden. Ze lijken best wel op elkaar. Aanrader dus in dit geval :blush:
Hahaha top, ga het zo innemen. Op LSA vond ik het naar, letterlijk het gaf me alleen een raar gevoel in mijn buik.
Op LSD versterkte het een beetje
 

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik heb er een trip reportje over geschreven.. heb uiteindelijk toch erg veel geblowd. Grammen eigenlijk wel. Vond het inderdaad iets lastiger maar wel erg fijn voor de ultieme lach kicks.
 
Bovenaan