Anderemaan
Wijs gebruiker
Ik heb een vraagje.
Mijn vriendin en ik gaan morgen in Amsterdam 2C-B doen. Dit omdat mijn beste vriend jarig is en we hebben 45 gram wiet gehaald om dat te vieren. (Perfecte verjaardag met het weer van morgen).
Nu heb ik een (denk ik best ingewikkelde) vraag over de combinatie van 2C-B en wiet.
Het plan is morgen 19mg te nemen, dit vind ik erg licht persoonlijk en ik kan ook meer nemen, maar het leek mij leuk om er nog een jointje bij te kunnen roken. Nu heb ik op verschillende fora en sites opgezocht wat wiet met 2C-B doet (vorige keer 2C-B niet gedaan namelijk) en sommige mensen vinden het heel fijn, veel zeggen dat je het niet in de piek moet doen. Maar bijna iedereen is het er over eens dat wiet het niet intenser maakt zoals wiet dat bij bijvoorbeeld truffels doet.
Maaaaarr....
Voor mij is wiet sinds een half jaar (door mijn psychedelica gebruik) zelf ook psychedelisch geworden. Dit met visuals, kleurintentie en al! Echt een soort lichte trip met alles erop en eraan, maar de mindfucks zijn gewoon de normale wiet gedachtes?!
Ik kan mij niet voorstellen dat als wiet psychedelisch voor me is dat het de trip niet zal versterken, want dat doet het bij MDMA bijvoorbeeld in de comedown wel, en ook bij LSD.
Zouden deze mensen de normale "down" effecten van wiet hebben en dus niet weten dat sommige er wel van kunnen trippen.
Is er iemand die het heeft geprobeerd die ook de "psyweed" heeft?
Dankjewel, niet teveel gebruiken allemaal he
Mijn vriendin en ik gaan morgen in Amsterdam 2C-B doen. Dit omdat mijn beste vriend jarig is en we hebben 45 gram wiet gehaald om dat te vieren. (Perfecte verjaardag met het weer van morgen).
Nu heb ik een (denk ik best ingewikkelde) vraag over de combinatie van 2C-B en wiet.
Het plan is morgen 19mg te nemen, dit vind ik erg licht persoonlijk en ik kan ook meer nemen, maar het leek mij leuk om er nog een jointje bij te kunnen roken. Nu heb ik op verschillende fora en sites opgezocht wat wiet met 2C-B doet (vorige keer 2C-B niet gedaan namelijk) en sommige mensen vinden het heel fijn, veel zeggen dat je het niet in de piek moet doen. Maar bijna iedereen is het er over eens dat wiet het niet intenser maakt zoals wiet dat bij bijvoorbeeld truffels doet.
Maaaaarr....
Voor mij is wiet sinds een half jaar (door mijn psychedelica gebruik) zelf ook psychedelisch geworden. Dit met visuals, kleurintentie en al! Echt een soort lichte trip met alles erop en eraan, maar de mindfucks zijn gewoon de normale wiet gedachtes?!
Ik kan mij niet voorstellen dat als wiet psychedelisch voor me is dat het de trip niet zal versterken, want dat doet het bij MDMA bijvoorbeeld in de comedown wel, en ook bij LSD.
Zouden deze mensen de normale "down" effecten van wiet hebben en dus niet weten dat sommige er wel van kunnen trippen.
Is er iemand die het heeft geprobeerd die ook de "psyweed" heeft?
Dankjewel, niet teveel gebruiken allemaal he