Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik hoor op het forum weinig over deze stof, heb wel al wat opgezocht op andere fora, maar zijn er mensen die ervaringen hebben met deze stof en deze willen delen?
Ik ben er erg benieuwd naar aangezien deze nog gemakkelijk online te krijgen is.
De reden dat je er niet veel over leest is omdat het niet zo'n hele boeiende stof is.
Ik heb het zelf 1 keer gedaan in een vrij hoge dosering en was er totaal niet van onder de indruk. Het is een nog veel lichter psychedelicum dan 2C-B. Het gaf mij echt amper visuals, mentaal veranderde er niet zo veel en het is ook niet euforisch zoals 2C-B. Wat opzich wel opmerkelijk is is dat het in tegenstelling tot andere 2Cs niet stimulerend is maar juist sedatief. Het gaf een soort intense ontspanning met een heel licht psychedelisch randje.
Om een keer geprobeerd te hebben vond ik het wel interessant, maar het is niet iets wat je echt geprobeerd moet hebben vind ik persoonlijk. Er zijn wat dat betreft zoveel andere meer interessante stoffen die ook vrij makkelijk te verkrijgen zijn.
Ja, dat sedatieve spreekt mij juist wel aan, ik hou wel van middelen waarvan je heerlijk kan relaxen , zou het icm een beetje 2-cb mss interessanter worden?
Ja, dat sedatieve spreekt mij juist wel aan, ik hou wel van middelen waarvan je heerlijk kan relaxen , zou het icm een beetje 2-cb mss interessanter worden?
Wellicht, maar dan zal dat sedatieve er wel weer vanaf gaan denk ik. Plus dat twee psychedelica combineren mij redelijk onvoorspelbaar lijkt qua sterkte van het effect.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.