Hallo allemaal,
Ik heb nu 2 x 2cb gedaan. Allebei de keren wordt ik helemaal leeggezogen van energie. Ik kan bijna niks meer. De eerste keer had ik 1 pil van +/- 20. Hiervan zag ik helaas niks. De tweede keer had ik 2 pillen van +/- 20. Hier ben ik wel van gaan trippen. Maar ik had 0 energie, wat ik echt heel jammer vind. Is er iets wat ik hier aan kan doen? Hebben meerderen dit ervaren en wat doen jullie er tegen? Van xtc word ik namelijk ook heel rustig. Nu had ik de nacht voor de laatste keer 2cb ook bijna niks geslapen, weet niet of dat iets uitmaakt.
Graag jullie meningen en adviezen.
Ik heb nu 2 x 2cb gedaan. Allebei de keren wordt ik helemaal leeggezogen van energie. Ik kan bijna niks meer. De eerste keer had ik 1 pil van +/- 20. Hiervan zag ik helaas niks. De tweede keer had ik 2 pillen van +/- 20. Hier ben ik wel van gaan trippen. Maar ik had 0 energie, wat ik echt heel jammer vind. Is er iets wat ik hier aan kan doen? Hebben meerderen dit ervaren en wat doen jullie er tegen? Van xtc word ik namelijk ook heel rustig. Nu had ik de nacht voor de laatste keer 2cb ook bijna niks geslapen, weet niet of dat iets uitmaakt.
Graag jullie meningen en adviezen.