Stoned_chipmunk
Newbie
Yoo, ik wil binnekort beginnen met trippen, zou ik beter met 2cb of lsd kunnen beginnen en welke dosis is het beste voor beginners, ik ben een dagelijkse blower is het verstandig om wiet te roken tijdens de lsd of 2cb trip?
Truffels kunnen enorm intens zijn ja. Maar op een andere manier dan LSD (voor mij dan). En het is vooral de lange duur van LSD die het tricky kan maken. Aan het begin van de trip als je nog volop energie hebt, kun je een eventuele wat negatieve gedachte best aan. 6, 7 uren later wanneer je mentaal misschien best wel uitgeput bent, kan dat mogelijk heel anders zijn.Lsd is mentaal veel intenser qua space, dit is erg leuk maar als je onervaren bent met trippen dan kan het ook overweldigend zijn, en de trip duurt lang. Ik persoonlijk zou eerst truffels aanraden om het allemaal eens te ontdekken en indien je dat leuk vind daarna een keer lsd te proberen. Onderschat ze echter niet, truffels kunnen ook zeker intens zijn.
Nee, echt "goed" verkeerd gaan op psychedelica + wiet is een ervaring die je maar beter bespaard kan blijven. Als je dat dan nog als ervaren tripper ervaart en nog enigszins weet daar doorheen te manoeuvreren is 1 ding. Maar als complete beginner helemaal fout gaan? Poeh... Dat wil je niet.Wat betreft blowen: het kan goed gaan, maar als het fout gaat dan gaat het ook goed fout. Ik heb het zelf 1 keer mogen meemaken op paddo's en dat wens ik mijn ergste vijand niet toe. Mocht je toch besluiten om te willen blowen, dan kan je dat naar mijn inziens beter combineren met 2-cb. Maar voor de eerste keer raad ik het af, kijk eerst maar eens hoe je reageert op alleen 2-cb, of lsd als dat je keus wordt.
Eens, ik ervaarde lsd ook altijd op een andere manier. Richting het eind van het intense gedeelte had ik altijd een piek waarop het een tijdje heel erg vaag werd allemaal (soms tot aan het ongemakkelijke aan toe) waarna het plots ineens enorm afneemt in intensiteit en dan langzaam weg golft. En op het eind werd ik altijd een beetje vermoeid van de visuals, vooral als je wil slapen en het blijft maar doorgaanTruffels kunnen enorm intens zijn ja. Maar op een andere manier dan LSD (voor mij dan). En het is vooral de lange duur van LSD die het tricky kan maken. Aan het begin van de trip als je nog volop energie hebt, kun je een eventuele wat negatieve gedachte best aan. 6, 7 uren later wanneer je mentaal misschien best wel uitgeput bent, kan dat mogelijk heel anders zijn.
Helemaal mee eens. Bij mij ging het ook altijd goed, tot de laatste keer. Of ik wiet als de schuldige kan aanwijzen weet ik niet, want ik had erna ook dingen geplanned en volgens mijn nuchtere tripsitters heb ik het daar nog veel over gehad (dat weet ik zelf niet meer)Nee, echt "goed" verkeerd gaan op psychedelica + wiet is een ervaring die je maar beter bespaard kan blijven. Als je dat dan nog als ervaren tripper ervaart en nog enigszins weet daar doorheen te manoeuvreren is 1 ding. Maar als complete beginner helemaal fout gaan? Poeh... Dat wil je niet.
Klopt wat je zegt over dat het ook goed kan gaan. Bij mij ging het een tijd lang goed, totdat het dus niet goed ging en dan gaat het in de regel ook echt goed fout...
Ik merk dat nu best vaak, dat ik aan het eind van een LSD trip mentaal gewoon erg moe ben. En ja, het blijft maar doorgaan, maar bij mij op het laatst vooral nog de stimulatie. Daarom neem ik dan toch vaak nog even wat wiet om lichamelijk te ontspannen.Eens, ik ervaarde lsd ook altijd op een andere manier. Richting het eind van het intense gedeelte had ik altijd een piek waarop het een tijdje heel erg vaag werd allemaal (soms tot aan het ongemakkelijke aan toe) waarna het plots ineens enorm afneemt in intensiteit en dan langzaam weg golft. En op het eind werd ik altijd een beetje vermoeid van de visuals, vooral als je wil slapen en het blijft maar doorgaan
Maar in al mijn lsd trips is dat maar 10% van de trip, de rest is altijd een positief avontuur geweest ^^
Helemaal niet meer?Ik zie mezelf als een ervaren tripper maar die keer is het wel dusdanig mis gegaan dat ik geen paddo's/truffels/lsd meer aanraak. Ik prijs mezelf gelukkig dat er een boel nuchtere mensen bij waren toen het mis ging.
Helemaal niet meer?
Ik ben echt een stuk voorzichtiger geworden sinds een afschuwelijke trip op ALD-52 + wiet, maar trip nog steeds wel sporadisch. Enkele goede trips op ALD-52, 1P-LSD, changa en met name psilocybine na die vreselijke trip hebben mij wel blijvend vertrouwen in mezelf teruggegeven. Vertrouwen in dat ik in principe nog kan gaan trippen bedoel ik, als ik echt wil. Ik ben nog steeds een stuk huiveriger dan eerst hoor, maar vind het toch wel een erg prettig idee dat ik daarna nog hele mooie fijne trips heb gehad. Denk je niet dat jij dat ook zou waarderen? Of ben je eigenlijk sowieso wel klaar met psychedelica? Dat kan natuurlijk ook nog. Bij mij staat het trippen ook op een erg laag pitje momenteel.
Yoo ffe een update, ben uiteindelijk toch voor lsd gegaan ik had 2 tabs gehaald van 150ug (uiteraard getest), ik had de eerste ingenomen en kort daarna toch besloten de 2e ook in te nemen de come up was ffe raar omdat ik langzaam de dingen zag veranderen, maar toen ik eenmaal echt aan t trippen was heb ik echt een geweldige trip gehad de visuals waren echt bizar mooi en als ik mn ogen dicht deed zag ik het hele universum en t klopte allemaal, ik merkte wel dat mijn geheugen niet zo heel goed meer was en in t begin vond ik dat wel raar maar heb daar uiteindelijk geen last meer van gehad, t was echt een geweldige ervaring en ik ben van plan binnekort weer te trippen.Yoo, ik wil binnekort beginnen met trippen, zou ik beter met 2cb of lsd kunnen beginnen en welke dosis is het beste voor beginners, ik ben een dagelijkse blower is het verstandig om wiet te roken tijdens de lsd of 2cb trip?
Goed om te horen dat je een leuke trip had! Heb je in je eentje getript of had je er uiteindelijk nog iemand bij?Yoo ffe een update, ben uiteindelijk toch voor lsd gegaan ik had 2 tabs gehaald van 150ug (uiteraard getest), ik had de eerste ingenomen en kort daarna toch besloten de 2e ook in te nemen de come up was ffe raar omdat ik langzaam de dingen zag veranderen, maar toen ik eenmaal echt aan t trippen was heb ik echt een geweldige trip gehad de visuals waren echt bizar mooi en als ik mn ogen dicht deed zag ik het hele universum en t klopte allemaal, ik merkte wel dat mijn geheugen niet zo heel goed meer was en in t begin vond ik dat wel raar maar heb daar uiteindelijk geen last meer van gehad, t was echt een geweldige ervaring en ik ben van plan binnekort weer te trippen.
Er waren 2 vrienden bij 1 had 3 gram gedroogde paddos op en de andere bleef nuchter voor als t mis ging, volgende keer wordt t weer lsd maar ben van plan nu gewoon 1 te nemen om te kijken wat dat doet.Goed om te horen dat je een leuke trip had! Heb je in je eentje getript of had je er uiteindelijk nog iemand bij?
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou in het vervolg toch oppassen met meer nemen dan je initieel van plan was. Het verschilt van persoon tot persoon, maar 300 ug is echt een hele hoge dosis. Ik ga er van uit dat je zegels niet kwantitatief getest zijn. Zegels bevatten meestal zo rond de 100 ug, dus je zal waarschijnlijk iets minder hebben binnengekregen dan je denkt. Mocht je ooit iets al 1p-lsd nemen, houdt dit dan in je achterhoofd voordat je ineens uit je schoenen geblazen wordt.
Wordt het volgende keer weer LSD?
Waar zou ik het dan het beste kunnen doen, want ik hoorde van een maat van me dat op drukke plekken echt niet tof is, zou ik dan beter naar een bos of een natuurgebied gaanBuiten is erg tof! Er is zoveel te zien![]()
candyflip is toch dat je er ook xtc bijneemt? ik ben een alledaagse blower dus ik kan er ook wel goed tegen maar ik hoorde dat blowen je trip verlengt en versterkt, is dat zo?Ik heb eens geblowed op een 200ug LSD trip tijdens een candyflip maar dat was na de piek en ging echt lekker. Hangt ook enorm af van je mental state denk ik.
Klopt. Na vier uur halfje x. Blowen kan paranoia veroorzaken en psychedelica versterkt al je gevoelens X10. Snap je? Eigen risico. Ik heb al aardig wat ervaring met psychedelica maar je moet er nog altijd respect voor hebben.candyflip is toch dat je er ook xtc bijneemt? ik ben een alledaagse blower dus ik kan er ook wel goed tegen maar ik hoorde dat blowen je trip verlengt en versterkt, is dat zo?
ja zelf heb ik van blowen nooit zo'n paranoia gevoel ik word er meestal gewoon lekker chill van maar ik hoorde inderdaad van een vriend van mij dat hij er wel erg parra van werd, terwijl hij er normaal ook gewoon chill stoned van wordKlopt. Na vier uur halfje x. Blowen kan paranoia veroorzaken en psychedelica versterkt al je gevoelens X10. Snap je? Eigen risico.
Waarom de nood aan wiet?ja zelf heb ik van blowen nooit zo'n paranoia gevoel ik word er meestal gewoon lekker chill van maar ik hoorde inderdaad van een vriend van mij dat hij er wel erg parra van werd, terwijl hij er normaal ook gewoon chill stoned van word
ja meestal als ik iets nieuws probeer probeer ik t ook altijd met n jointjeWaarom de nood aan wiet?
LSD op zich is al indrukwekkend genoeg. Zo indrukwekkend dat ik vergeet te roken omdat ik altijd word afgeleid door prachtige visuals.
You do you maar een gewaarschuwd mens is er twee waard 🥰 beter om het in de staart te doen dan. Zeker niet in de piek.ja meestal als ik iets nieuws probeer probeer ik t ook altijd met n jointje
Dat heeft je maat goed gehoord. Hoewel het uiteraard per persoon verschilt is het voor veel psychedelische trippers ongemakkelijk om omringd te zijn door nuchtere burgerlijke mensen. Als je vrienden en jij dit ook zo ervaren dan zou ik een druk stadspark vermijden.Waar zou ik het dan het beste kunnen doen, want ik hoorde van een maat van me dat op drukke plekken echt niet tof is, zou ik dan beter naar een bos of een natuurgebied gaan