• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2x halve portie mexicaanse paddo's

BacingsPen

Badass junkie
ok, ik denk niet dat ik hier veel byzonders ga neerzetten, maar heb toch al voor de 2e keer een halve portie paddo's gegeten net (zaterdag avond ook :P) en er zou toch tenminste IETS effect moeten komen?

Nou goed, ik zal beginnen met zaterdag...

Het idee was tot 12 uur savonds te slapen, en daarna paddo's te eten om de tijd te doden, zodat ik om half 5 netjes kranten kon gaan lopen ;)

Ik had nauwelijks geslapen en was best moe toen ik een halve portie opat... Ik heb ong. nog 20 minuten iets gedaan in me kamer en toen voelde ik me ineens niet zo lekker. Ik had last van me buik, het leek wel op een ephedra'tje teveel...

Op een gegeven moment dacht ik: Dit trek ik slecht, dit komt dus niet goed, ik doe me ogen wel dicht... Ik fantaseerde al dat ik aant trippen was, en heel eventjes leek dat er ook op. Ik zag een lichtflits, en toen ben ik dus gewoon in slaap gevallen!

Naja, en volgende dag werd ik dus te laat wakker voor t krantenlopen, en ik wakker en dacht: HUH? ik heb er niks van gemerkt?

Naja, nu, de 2e keer dus, lijkt het weer geen effect te hebben...

Om 11.30 eet ik de andere paddo's op, op de lege maag dus, heb nog niks gegeten vandaag... Gelukkig ben ik nu wel helemaal gewend aan de smaak, want ik had zo'n honger, had er zelfs nog wel meer gelust! :D (gewoon naar flauwe champignons smaakte ze deze keer :)

Naja goed, het is nu dus 12.30, en ik voel zo goed als niets...

Ik ga nu van de pc af denk ik, en dan maar wachten... Of een jointje roken om t effect op te wekken. (had ik zaterdag de kans niet voor :))

Anyway, ik had eigenljk al verwacht dat ik van een halve portie weinig zou voelen? :s Heb ik het gewoon bij het goede einde, of wordt de werking gewoon door deze gedachte geremt?

Hoe dan ook, deze paddo's heb ik gehaald bij de bazar in Arnhem, en ze waren in de aanbieding... Alle paddo's 11 euro!

Het waren er gigantisch veel, veel meer dan de 2 porties de ik vorige week in apeldoorn had hgekocht! Beetje vreemd eh?

Naja, ben benieuwd of ik nog wat ga voelen :)

Ik heb zaterdag weer paddo's gehad, hele portie, maar dat was binnen een maand sinds de keer daarvoor, ook heel weinig effect van gehad, het beste is gewoon twee maanden wachten na de eerste keer. Waarom het de eerste keer niet goed werkte weet ik niet :)

nee, heb zelfs niets van die droom onthouden!

Had de dag zelf wel heel erg het idee dat veel gebeurtenissen voorbestemd zijn...

Uit je eerste paddo tripreport:

Baukereg zei:
SpacingBen zei:
goh, vraag me af wat ik volgende week ga doen :rolleyes: :D

Dat is wel weer erg vroeg. Aangeraden wordt om eens per maand, bij voorkeur slechts enkele keren peer jaar, paddo's te gebruiken.

Heb ik toch gelijk gekregen... helaas. Mijn eerste paddo ervaring was begin februari, en ik wacht nu nog steeds op mijn tweede keer. Overdreven misschien... maar door het niet te vaak te doen blijft het iets speciaals.

het heeft denk ik licht gewerkt in je slaap wel , maar je zult het vergeten zijn.
nu werkt het misschien niet vanwege de tolerantie , omdat je t vanacht al gehad hebt he

voor paddestoelen moet je eigenlijk ni zo heel lang wachten voor het zelfde effect, ik dacht 3weken en het effect zou weer (ongeveer he) optimaal zijn
wel jammer dat je er nix van hebt gevoeld

SpacingBen zei:
Het waren er gigantisch veel, veel meer dan de 2 porties de ik vorige week in apeldoorn had hgekocht! Beetje vreemd eh?

Kaalkopjes misschien? Die zijn nogal klein en voor een portie heb je er veel nodig...
Daarvoel je niet gek veel van nee.

Ha die Ben ik denk ook dat het komt doordat je in slaap bent gevallen. Ik denk dat je daardoor vandaag ook niet getript zult hebben, of wel? :)

Wel erg suf van je dat je in slaap bent gevallen :P

hehehe, nou heb m vanmiddag wel gespaced hoor :)

Maar dat kwam denk ik vooral door de dikke pure jonko's :D Erg byzonder dat juist door paddo's het verlangen naar wiet sterker wordt...

Ik kan me nog vaag herinneren dat ik me weer vanalles aan het afvragen was, (voordat ik m'n eerste joint rookte) Waarom dit, waarom dat, waarom zo...

Maar ik voelde niets, tot ik mijn eerste pure joint ophad! 8) Ineens leek ik in de wolken 'meer' te zien, en ik had bij het zien van mijn omgeving ook 'meer' gevoel... Ik kon beter zien hoe ver wolken van elkaar af waren, en ik voelde goed hoe de grote hoeveelheid dopamine zijn werk deed, zeker omdat de dopamine concentraties eerst door de paddo's verlaagd werden?

In ieder geval, net als vorige keer leek de joint nodig om me aan de paddo's te kunnen over te geven of om te beseffen wat nou er eigenlijk gebeurde. (het leek de eerste uren van mijn vorige trip gewoon of ik normaal was, en gewoon in t bos liep...)

Wel byzonder ook dat de wiet steeds overheersend is geweest. Wiet heeft de trips (2e was niet echt trip te noemen, maja :P) heel erg 'gestuurd'

Iets waar ik me vandaag extra bewust geworden ben is, dat ik meer beslissingen moet nemen, en dat ik meer structuur in mijn leven moet aanbrengen.

Maja, het was dus alles behalve 'heftig' en was in principe voor mij een doodgewone ervaring. Waarschijnlijk heeft Cannabis er al voor gezorgd dat ik een bep. manier van denken heb, waardoor niets 'echt' verbazingwekkend of super 'fascinerend' is...

Ben 1 ding : je onderschat psychedelica nu.

volgende keer denk je hop 1.5 portie naar binnen ofzo , en dan kom je er ineens achter dat het toch flink heftig kan zijn hehe :mrgreen:

idd en wiet is echt niets vergeleken met paddo's vind ik.. als je goed tirpt heeft weed totaal gene overheersend effect

en als mexicaanse kaalopjes bestaan dan zijn dat t geweest :)

maja, moet ik toch eens een smartshop vinden die wate betere paddestoelen heeft dan? :)

Welke smartshop heeft goeie paddestoelen rond de 12 euro ofzo?

Gedroogde kan ik ook is proberen :)

Volgende week nog een keer een heel portie proberen :D

shit, en die pm had ik pas 10 sec nadat je dit typte ^^

ow shit ik wijzigde net perongeluk jouw message, zal nog wel is voorkomen :D

Dan gelijk 2 eh ^^

Ga maar eens extra krantewijk nemen om wat meer 'voedingswaren' te kunnen bekostigen :P

Ben benieuwd ;)

Terug
Bovenaan