3-meO-PCP neusspray.

inner_search

Badass junkie
Ik heb net men spray flesje getest en dat kwam uit op 110mg per spray
Ik ben leek in neusspays maken en word nier wjjzer van reddit of df.
Wil iemand me helpen.
Dus men spray sprayed 110mg wateŕ per spray.
En Ik Wil een testspray make met 10ml 50/50 gedisteleerdwater/ethanol 99.6 puur
Hoeveel 3-meO-PCP heb ik nodig om rond de 1mg per spray te komen ?
Of een uitleg hoe ik dit bereken3, liefst in mensentaal , reddit vond ik waardeloos e google kom ik op justitie sites of vendors uit...
@Jmths @8️⃣6️⃣ mss @Stonologie .
Men wiskunde is echt slecht op deze moment.
Hulp word zeer zeker geapprecieerd :grin:
 
Laatst bewerkt:

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
volgens mij kloppen je start waardes niet.. 110mg water lijkt me 110 ml water
dus er gaat wss 10 cl vocht in je flesje.. niet ml toch?
dat delen door 110 ml
en dan zoveel mg 3-meo erin.
afgerond is dat 90mg
maar mss kan iemand anders dat bevestigen voordat je je perongeluk naar een andere wereld sprayt!
 

8️⃣6️⃣

Badass junkie
disso's zijn niet zo stabiel in vloeistof als ik me niet vergis, dus je spray zal niet zo lang werken, een paar dagen tot paar weken of zo @Jmths?

Maar goed, je hoeft niet eens te weten hoeveel inhoud je spray heeft of hoe veel vloeistof je per spray sprayt.

Wat moet je wel doen? Je vult je flesje neusspray eerst met water. Dan ga je die leeg sprayen (buiten of in de gootsteen) en je telt daarbij het aantal sprays tot je m leeggesprayed hebt. En dan heb je een getal, zeg 150 of zo, en dan weet je dat een vol flesje 150 keer kan sprayen tot die leeg is.

Dan bepaal je hoe veel mg of ug je per spray wil hebben. Stel je wil 2mg per spray hebben, dan heb je dus 2mg keer het aantal sprays uit een flesje (150 in dut geval) is dus 2 x 150 = 300mg drugs nodig.

En dan vul je je flesje spray met vloeistof en doe je je 300mg er doorheen, ff schudden en klaar is kees.

Maar nogmaals, ik heb altijd begrepen dat disso's niet zo stabiel zijn in vloeistof en snel afbreken en daarmee minder geschikt zijn tot volumetrisch doseren met vloeistoffen.

Overigens doe je dit soort dingen beter overdag als je nuchter bent en niet midden in de nacht onder invloed.
 

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja.
Ik los soms 3-MeO-PCE op in water om nauwkeurig te doseren, maar omdat deze stof inderdaad niet stabiel zou zijn in vloeistof maak ik maar kleine beetjes. 30 mg in 6 ml water bijvoorbeeld. Dan heb je 5 mg 3-MeO-PCE per ml. En dan gebruik ik het dus niet als neusspray, maar gebruik een doseerspuitje en doe het door m'n drankje.
Vind dit een hele fijne methode om zeer nauwkeurig te kunnen doseren. Na een paar weken was het bij mij nog steeds goed, langer heb ik het niet geprobeerd.
 

inner_search

Badass junkie
disso's zijn niet zo stabiel in vloeistof als ik me niet vergis, dus je spray zal niet zo lang werken, een paar dagen tot paar weken of zo @Jmths?

Maar goed, je hoeft niet eens te weten hoeveel inhoud je spray heeft of hoe veel vloeistof je per spray sprayt.

Wat moet je wel doen? Je vult je flesje neusspray eerst met water. Dan ga je die leeg sprayen (buiten of in de gootsteen) en je telt daarbij het aantal sprays tot je m leeggesprayed hebt. En dan heb je een getal, zeg 150 of zo, en dan weet je dat een vol flesje 150 keer kan sprayen tot die leeg is.

Dan bepaal je hoe veel mg of ug je per spray wil hebben. Stel je wil 2mg per spray hebben, dan heb je dus 2mg keer het aantal sprays uit een flesje (150 in dut geval) is dus 2 x 150 = 300mg drugs nodig.

En dan vul je je flesje spray met vloeistof en doe je je 300mg er doorheen, ff schudden en klaar is kees.

Maar nogmaals, ik heb altijd begrepen dat disso's niet zo stabiel zijn in vloeistof en snel afbreken en daarmee minder geschikt zijn tot volumetrisch doseren met vloeistoffen.

Overigens doe je dit soort dingen beter overdag als je nuchter bent en niet midden in de nacht onder invloed.
Thx man , heb gisteren voor men post redelijk wat Search gedaan hierover.
En zoals jij en @NiandraLades zegge zou het idd niet lang houdbaar zijn , maaaaar in/met ethanol of een zuur (azijn bvb) wel voor een paar weken.

@NiandraLades Thx voor je input maar hoe je oplossingen maakt weet ik ondertussen (soms vergis ik me eens in men rekenwerk en kom ik dan ook hier even te raad :grin:)
maar wou eens een neusspray maken voor volgende week.
De neusspray gaat ook niet op geraken volgende week , door corona ga ik hem niet aan iedereen passen , maar het moet wel een beetje discreet blijven.

@8️⃣6️⃣
Ik ga natuurlijk het kleinste flesje halen om te sprayen , dus kan ik beter bvb (getest op 50 sprays) 2mgx50 (10ml)

Heb gelezen op reddit en subs van mensen die hun flesje 3-meO in de frigo lieten staan MET alcohol voor enkele weken tot maanden , zonder potentieverlies of schimmelkweek , mede door de ethanol er in.
 

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik zou sws eerst meten hoeveel ml je per spray gebruikt. Hoe zwaar die hoeveelheid is maakt dan niet zoveel uit. Dit kan je doen door 10ml in het flesje te doen, dan tellen met hoeveel sprays die helemaal leeg is. Dan 10ml delen door het aantal keer. Dat getal x 1mg 3-MeO

Stel je spray doet 0,5ml per keer (geen idee of dat ook maar een beetje in de buurt zit), doe je 2mg per ml. In het geval van een 10ml flesje dan dus 20mg, want 2x 0.5 = 1ml.
 

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik zou sws eerst meten hoeveel ml je per spray gebruikt. Hoe zwaar die hoeveelheid is maakt dan niet zoveel uit. Dit kan je doen door 10ml in het flesje te doen, dan tellen met hoeveel sprays die helemaal leeg is. Dan 10ml delen door het aantal keer. Dat getal x 1mg 3-MeO

Stel je spray doet 0,5ml per keer (geen idee of dat ook maar een beetje in de buurt zit), doe je 2mg per ml. In het geval van een 10ml flesje dan dus 20mg, want 2x 0.5 = 1ml.
Sorry maar wtf lol.

Zeg dan niks als je geen verstand hebt van volumetrisch doseren en de rekenmethode daar voor.
 

Anderemaan

Wijs gebruiker
Sorry maar wtf lol.

Zeg dan niks als je geen verstand hebt van volumetrisch doseren en de rekenmethode daar voor.
Klopt dat niet dan?

Was ook wel een goede twee minuten wakker toen ik dat stuurde:cry::joycat:

Trouwens ik lees het net terug, en mijn rekenmethode klopt alleen de getallen die ik gebruik niet...
 
Laatst bewerkt:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Klopt dat niet dan?

Was ook wel een goede twee minuten wakker toen ik dat stuurde:cry::joycat:

Trouwens ik lees het net terug, en mijn rekenmethode klopt alleen de getallen die ik gebruik niet...
Nou,
Ik zou sws eerst meten hoeveel ml je per spray gebruikt.
Wat heb je er aan om te weten hoe veel oplosvloeistof je per spray sprayt?

dus ik heb een 20ml neusspray, en daar gaan 150 sprays uit, dus ik spray 20/150 = 0,13ml vloeistof per keer. En dan? Dat getal is compleet irrelevant.

Het gaat om de drugs die je IN de vloeistof doet, niet om de vloeistof zelf uiteraard.
 
Laatst bewerkt:

benzzzy

Badass junkie
Ik heb net men spray flesje getest en dat kwam uit op 110mg per spray
Ik ben leek in neusspays maken en word nier wjjzer van reddit of df.
Wil iemand me helpen.
Dus men spray sprayed 110mg wateŕ per spray.
En Ik Wil een testspray make met 10ml 50/50 gedisteleerdwater/ethanol 99.6 puur
Hoeveel 3-meO-PCP heb ik nodig om rond de 1mg per spray te komen ?
Of een uitleg hoe ik dit bereken3, liefst in mensentaal , reddit vond ik waardeloos e google kom ik op justitie sites of vendors uit...
@Jmths @8️⃣6️⃣ mss @Stonologie .
Men wiskunde is echt slecht op deze moment.
Hulp word zeer zeker geapprecieerd :grin:
3-meo-pcp is vrij instabiel in water.
50/50 ethanol water zal je neus wegbranden.

Als het goed is is het wel stabiel in PG maar of pg werkt in Een neus pray flesje is een andere vraag.
Eerst uitesten als he dat wilt proberen dus.
 

8️⃣6️⃣

Badass junkie
3-meo-pcp is vrij instabiel in water.
50/50 ethanol water zal je neus wegbranden.

Als het goed is is het wel stabiel in PG maar of pg werkt in Een neus pray flesje is een andere vraag.
Eerst uitesten als he dat wilt proberen dus.
Niks uittesten, zowat het halve forum maakt neussprays met PG.
 

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
@Jmths @8️⃣6️⃣ mss @Stonologie .
Ik had het idee dat het 2 weken goed blijft maar ik lijk ook de enige die het heeft geprobeerd. MXE, O-PCE en Ketamine lijken binnen 2 weken potentite te verliezen maar ik ben zier benieuw naar andermans bevinden. Het blijft was anecdotaal allemaal, duur spul ook natuurlijk.
 
Bovenaan