3-MMC en Etizolam

Techneut

Bewuste gebruiker
Ik heb vandaag beide middelen in de brievenbus mogen ontvangen en wil binnenkort een avondje inplannen om deze combi te proberen. Wat raden jullie aan qua dosis + inname? Ik heb 3-MMC poeder en 1mg Etizolam pellets.

Zelf zat ik te denken om te beginnen met een bommetje 3-MMC van zo'n 150mg en daarna als het effect afneemt eventueel wat sleutelpuntjes bij te nemen. Dit i.v.m de relatief korte werkingsduur. Ik heb wel gelezen dat de cravings bij het snuiven van 3-MMC zeer sterk zijn. Als laatste de Etizolam in de comedown, beginnend met 1mg en eventueel later redosen.

Tips/advies hieronder :wink:
 

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik heb vandaag beide middelen in de brievenbus mogen ontvangen en wil binnenkort een avondje inplannen om deze combi te proberen. Wat raden jullie aan qua dosis + inname? Ik heb 3-MMC poeder en 1mg Etizolam pellets.

Zelf zat ik te denken om te beginnen met een bommetje 3-MMC van zo'n 150mg en daarna als het effect afneemt eventueel wat sleutelpuntjes bij te nemen. Dit i.v.m de relatief korte werkingsduur. Ik heb wel gelezen dat de cravings bij het snuiven van 3-MMC zeer sterk zijn. Als laatste de Etizolam in de comedown, beginnend met 1mg en eventueel later redosen.

Tips/advies hieronder :wink:
Klinkt als een goed plan! (Voor je gezondheid natuurlijk niet haha)..

3-MMC is de enige stimulant waarna ik niet kan slapen, iets wat raar is wegens de tijd waarop ik het neem (begin middag). Het gekke is dat als het uitwerkt ik wel zou kunnen slapen, maar opeens na een paar uur voel ik mij weer gestimuleerd.

Ik gok (geen science natuurlijk) dat het om een metaboliet gaat. Dat je dus als het uitwerkt opeens een andere stimulant in je lichaam krijgt door het afbreken van de 3-MMC.

Etizolam lijkt mij dus een goede optie, alleen onthoudt goed dat dit ENORM verslavend is. Een vriend van mij kickt af en is echt suïcidaal..

Verder zijn de cravings echt enorm, dus als je jezelf niet vertrouwd weeg af wat je wilt nemen en geef de rest aan iemand of verstop het.

Vooral veel plezier!
 

Anderemaan

Wijs gebruiker
Wat is er precies zo enorm verslavend, de combinatie 3-MMC en Etizolam?
Etizolam. Dit is een benzo (650.000 mensen in Nederland zijn benzo verslaafd, dat is VEEEL meer dan alcoholisten en drugsverslaafde bij elkaar in NL). Benzo afkick is heftiger en langer dan die van heroïne.

Ik raad niemand aan om vaker dan eens in de paar weken een benzo te nemen. Liefst eens per paar maanden of gewoon helemaal niet.

3-MMC maakt het nog verslavender, want het is leuker en je wilt een benzo om te slapen in de avond.
 

Techneut

Bewuste gebruiker
Etizolam. Dit is een benzo (650.000 mensen in Nederland zijn benzo verslaafd, dat is VEEEL meer dan alcoholisten en drugsverslaafde bij elkaar in NL). Benzo afkick is heftiger en langer dan die van heroïne.

Ik raad niemand aan om vaker dan eens in de paar weken een benzo te nemen. Liefst eens per paar maanden of gewoon helemaal niet.

3-MMC maakt het nog verslavender, want het is leuker en je wilt een benzo om te slapen in de avond.
Ben ik bewust van. Zelf neem ik sporadisch Diazepam na een nacht doorhalen op pep.

Is Etizolam vergelijkbaar met Diazepam?
 

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Veel mensen vinden 3mmc verslavend. Ik vind het zelf meevallen maar ik slik het dan ook meestal want het effect is intenser bij slikken dan bij snuiven. Snuiven zou verslavender zijn.

150 mg is denk ik wel een goede dosis. Ik zou het snuiven achterwege laten en 2 uur later nog eens 150 mg nemen en het daarbij laten. Het werkt nu eenmaal niet zo lang. Na bijnemen is het effect haast weer hetzelfde, dat vind ik er fijn aan. Ik heb het ook wel eens gesnoven, maar dat vond ik een stuk minder lekker.

Als het is uitgewerkt, kan ik juist wel goed slapen, beter dan na mdma. Ik heb dan ook geen benzo nodig. Ik slaap ook vaster dan na mdma. Probeer het een keer zonder benzo.

Toevallig heb ik laatst ook Etizolam besteld, vond het wel lekker! 1 mg was voor mij voldoende.

Veel plezier!
 

Techneut

Bewuste gebruiker
Veel mensen vinden 3mmc verslavend. Ik vind het zelf meevallen maar ik slik het dan ook meestal want het effect is intenser bij slikken dan bij snuiven. Snuiven zou verslavender zijn.

150 mg is denk ik wel een goede dosis. Ik zou het snuiven achterwege laten en 2 uur later nog eens 150 mg nemen en het daarbij laten. Het werkt nu eenmaal niet zo lang. Na bijnemen is het effect haast weer hetzelfde, dat vind ik er fijn aan. Ik heb het ook wel eens gesnoven, maar dat vond ik een stuk minder lekker.

Als het is uitgewerkt, kan ik juist wel goed slapen, beter dan na mdma. Ik heb dan ook geen benzo nodig. Ik slaap ook vaster dan na mdma. Probeer het een keer zonder benzo.

Toevallig heb ik laatst ook Etizolam besteld, vond het wel lekker! 1 mg was voor mij voldoende.

Veel plezier!
Wellicht probeer ik het de eerste keer wel zonder de Etizolam inderdaad, maar de combinatie lijkt mij wel fijn! Thanks voor je bericht.
 

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ben ik bewust van. Zelf neem ik sporadisch Diazepam na een nacht doorhalen op pep.

Is Etizolam vergelijkbaar met Diazepam?
Etizolam lijkt heel erg op diazepam, zeker!

Veel mensen vinden 3mmc verslavend. Ik vind het zelf meevallen maar ik slik het dan ook meestal want het effect is intenser bij slikken dan bij snuiven. Snuiven zou verslavender zijn.

150 mg is denk ik wel een goede dosis. Ik zou het snuiven achterwege laten en 2 uur later nog eens 150 mg nemen en het daarbij laten. Het werkt nu eenmaal niet zo lang. Na bijnemen is het effect haast weer hetzelfde, dat vind ik er fijn aan. Ik heb het ook wel eens gesnoven, maar dat vond ik een stuk minder lekker.

Als het is uitgewerkt, kan ik juist wel goed slapen, beter dan na mdma. Ik heb dan ook geen benzo nodig. Ik slaap ook vaster dan na mdma. Probeer het een keer zonder benzo.

Toevallig heb ik laatst ook Etizolam besteld, vond het wel lekker! 1 mg was voor mij voldoende.

Veel plezier!
Grappig zeg, bij MDMA kan ik na 6 uur na inname slapen, bij 3-MMC pas na 20 uur..
 

Techneut

Bewuste gebruiker
Change of plans. Toch maar begonnen met 2 sleuteltjes via de neus. Mocht dit bevallen later wellicht nog een bommetje.
 

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Grappig zeg, bij MDMA kan ik na 6 uur na inname slapen, bij 3-MMC pas na 20 uur..
Huh wat echt? Ik kan prima wat kleine lijntjes 3MMC doen en dan paar uurtjes later (enigszins) wat uurtjes tukken. Niet de allerbeste uurtjes, maar toch.
 

FerdFatoehaus

Badass junkie
Huh wat echt? Ik kan prima wat kleine lijntjes 3MMC doen en dan paar uurtjes later (enigszins) wat uurtjes tukken. Niet de allerbeste uurtjes, maar toch.
Hm, doe je goed. 3-mmc en speed zijn voor mij de enige drugs waarbij ik zonder benzo niet in slaap kom. De rest met een paar joints en wat glaasjes sterk val ik meestal wel in slaap.
 

Anderemaan

Wijs gebruiker
Huh wat echt? Ik kan prima wat kleine lijntjes 3MMC doen en dan paar uurtjes later (enigszins) wat uurtjes tukken. Niet de allerbeste uurtjes, maar toch.
Indrukwekkend, doe mij dat maar zeg..

MDMA is de enige "upper" waarna het compleet uitwerken ik kan slapen. Van 3-MMC 190mg totaal was ik 20 uur of langer wakker..
 

Techneut

Bewuste gebruiker
Flink uit de hand gelopen hier lol, Net om 13.00 laatste bommetje gepakt (om de dag nog een beetje door te komen) en de rest door de plee gespoeld.

Het effect van snuiven is inderdaad niet bijzonder, het komt veel beter tot z'n recht als je het slikt.

Voel me verrassend goed nog, lekker in het zonnetje buiten op het balkon momenteel. Was prima zo!

Wellicht vanavond nog een Etizolam als ik echt niet kan slapen. Anders sla ik die gewoon over.
 
Laatst bewerkt:

psychedelicoo

Belezen gebruiker
Veel mensen vinden 3mmc verslavend. Ik vind het zelf meevallen maar ik slik het dan ook meestal want het effect is intenser bij slikken dan bij snuiven. Snuiven zou verslavender zijn.

Als je dit goedje gaat Snuiven, weet je gelijk dat je cravings krijgt.

Het lijkt alleen maar je dopamine te triggeren.

Waarbij je na een half uur al weer moet hebben.

Nu merk ikzelf bij slikken van 3mmc dat het veel meer euphorie opwekt. (dus wellicht meer serotonine release dan bij snuiven?)

Ik ben geen wetenschapper natuurlijk.

Maar uit me eigen testen merk ikzelf dat,
Wil je geleidelijk je dopamine en je serotonine releasen.

Dat 3mmc oraal te way to go is, wil je euphorie

Deze verschillen merk ik.
Op een dosering van max 250 mg

3mmc snuiven

+ helder in je hoofd,
+fous waaar je u tegen zegt
+ geen stijve kaken
+minder kater dan bij oraal (ik dan)

- cravings! Na een half uur al
- korte werkingsduur
- onrustig
- veel plassen
- kater wat het niet waard is
-gewoon nee


Oraal 3mmc

+ euphorie 👌
+ energy (je moet ineens heel veel gaan doen)
+emphatie
+gedachtenloop nieuwe ideeën

- stijve kaken
- veel plassen
- droge mond
- focus is minder (serotonine overhand)?
- kater (weet niet of het dit het allemaal waard is) 🤔
 
Laatst bewerkt:

Sadylady50

Newbie
Als je dit goedje gaat Snuiven, weet je gelijk dat je cravings krijgt.

Het lijkt alleen maar je dopamine te triggeren.

Waarbij je na een half uur al weer moet hebben.

Nu merk ikzelf bij slikken van 3mmc dat het veel meer euphorie opwekt. (dus wellicht meer serotonine release dan bij snuiven?)

Ik ben geen wetenschapper natuurlijk.

Maar uit me eigen testen merk ikzelf dat,
Wil je geleidelijk je dopamine en je serotonine releasen.

Dat 3mmc oraal te way to go is, wil je euphorie

Deze verschillen merk ik.
Op een dosering van max 250 mg

3mmc snuiven

+ helder in je hoofd,
+fous waaar je u tegen zegt
+ geen stijve kaken
+minder kater dan bij oraal (ik dan)

- cravings! Na een half uur al
- korte werkingsduur
- onrustig
- veel plassen
- kater wat het niet waard is
-gewoon nee


Oraal 3mmc

+ euphorie 👌
+ energy (je moet ineens heel veel gaan doen)
+emphatie
+gedachtenloop nieuwe ideeën

- stijve kaken
- veel plassen
- droge mond
- focus is minder (serotonine overhand)?
- kater (weet niet of het dit het allemaal waard is) 🤔
Ben het helemaal met je eens. de orale versie is in het begin fantastisch maar als hij afneemt dan gaat het over in dat speedy gevoel met stijve kaken en de vaagheid is helaas weg. paar keer bijgenomen maar dan word het leuke gedeelte steeds minder heftig en de kaken gaan nog meer heen en weer, dat vind ik echt minder....
 
L

Lid 152537

Gast
Etizolam. Dit is een benzo (650.000 mensen in Nederland zijn benzo verslaafd, dat is VEEEL meer dan alcoholisten en drugsverslaafde bij elkaar in NL). Benzo afkick is heftiger en langer dan die van heroïne.

Ik raad niemand aan om vaker dan eens in de paar weken een benzo te nemen. Liefst eens per paar maanden of gewoon helemaal niet.

3-MMC maakt het nog verslavender, want het is leuker en je wilt een benzo om te slapen in de avond.
En rokers? De ergste verslaving vergeet je 😌
 

Martinus

Wijs gebruiker
En rokers? De ergste verslaving vergeet je 😌
Er zitten meer mensen in Nederland aan benzo's dan dat er roken. Das best bizar. Dat kalmerings middelen de nummer 1 drug zijn.

Toen ik in een therapie groep zat, werd er ook zeer vrij met oxazepam gestrooit.

Ik weet nooit zo erg wat ik er van moet denken. Wat zecht dit over Nederland als land?
 
Bovenaan