3 mmc: Hoe kom ik tot rust

StraatPiraat

Badass junkie
Wat betekent 'keihard' voor jou? Wanneer ik erg onrustig ben merk ik dat op een simpele taak focussen me kalmeert. Als ik echt hard ga dan kan het iets zijn als mn kamer opruimen, stofzuigen, een playlist samenstellen etc.
Anders ga ik gewoon een stukje wandelen.
 

Oinkbeest

Experimenterende gebruiker
Wat betekent 'keihard' voor jou? Wanneer ik erg onrustig ben merk ik dat op een simpele taak focussen me kalmeert. Als ik echt hard ga dan kan het iets zijn als mn kamer opruimen, stofzuigen, een playlist samenstellen etc.
Anders ga ik gewoon een stukje wandelen.
Zweten, hoge hartslag, kaken krampen, paniekerig, bang
 
Laatst bewerkt:

Hardcore_frk

Badass junkie
Zweten, hoge hartslag, kaken krampen, paniekerig,
Tja, dan zit er niets anders op dan uitzitten. Dan zijn de tips die hierboven zijn gegeven een prima afleiding. Of je kan snel flink wat alcohol naar binnen tikken, maar dat is natuurlijk niet zo best voor je..

Ik zou overigens ook geen wiet roken. Dit zal je gemoedstoestand waarschijnlijk alleen maar verslechteren..
 

StraatPiraat

Badass junkie
Het is wat het is.
Begin te denken dat ik een probleem heb met die 3 mmc. Kan er heel moeilijk afblijven. Het is te makkelijk om er aan te geraken. Vind t eigenlijk wel goed dat t verboden wordt.
Ik stond ooit op het zelfde punt als jij nu, de realisatie dat je mogelijk een probleem met 3mmc krijgt.
Helaas pakte dit voor mij minder goed uit. Wees verstandig!
 

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Ik pas mijn advies een beetje aan .🙏🏼

en hoe gaat het nu ??🍀

Lees even wat anderen zeggen en ze hebben een punt, benzo nemen is niet de 1e keuze ,
Ik ben te snel mijn eigen ervaring aan jou gegeven . En twee is wel veel.
ik ben in t begin ook te hard gegaan op een avond en het voelde als een nachtmerrie alsof ik ontplofte en mijn hart t begaf , werd koud , onrustig en bang daarvan... na een uur zag ik mijn slaappil liggen . En genomen , en 15 minuten later was ik weer rustig,
Wilde alleen maar je voor deze keer uit je angst halen ,

maar @De Dunne @Rivalrie en @KlaasVaak hebben 💪🏼gelijk om te waarschuwen voor benzo .

Zwart getypt gedeelte is dus niet mijn beste advies ooit. Sorry
Ik blijf er wel bij om een benzo in huis te hebben. Zoals alprazolam via je huisarts .
En dat je 3 uren voor je wil slapen stopt. AH heeft goedenacht kruiden thee .
lekker dekentje om of in bed wat serie kijken of muziek aan .
weet dat t overgaat , hoe dan ook vandaag refelcteren hoeveel je had . En aanpassen of wegooien, als t niet getest is.

Bestel bij zon sterke upper en pakje downers, benzo ...
Stop 3 uren voor je gaat liggen, neem twee ( nee 1) etizolam ofzo...
Of kopje thee, tel aan op iets rustigs, zacht beeld en geluid en je ademhaling tellen als schaapjes,
In,...uit..... in ...uit, dan stopt je denken verder ...
Succes
 
Laatst bewerkt:

Mollyman

Experimenterende gebruiker
Keihard aan t gaan op 3mmc. Hoe kalmeer ik een beetje?
Je kan een kopje thee pakken, liefst zonder caffeine.
Je kan altijd even lekker onder de dekens kruipen en diep inademen en uitademen.
Lekker rustig een beetje muziek luisteren en eet wat fruit, banaan is altijd heerlijk en heel gezond voor tijdens je trip :)
Als je lichamelijk t wat heftig vind kan je wat magnesium pakken, als je dat niet hebt moet je dat een keertje kopen. Is de moeite waard :)
 

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Bstell bij zon sterke upper en pakje downers, benzo ...
Stop 3 uren voor je gaat liggen, neem twee etizolam, bromazolam ofzo...
Er is zoveel....
kopje thee, tel aan op iets rustigs, zacht beeld en geluid en je ademhaling tellen als schaapjes,
In,...uit..... in ...uit, dan stopt je denken verder ...
Succes
Pas wel op met dit advies. Benzo na upper werkt zeker maar werkt ook sneller verslaving van beide stoffen in de hand.
 

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Bstell bij zon sterke upper en pakje downers, benzo ...
Stop 3 uren voor je gaat liggen, neem twee etizolam, bromazolam ofzo...
Er is zoveel....
kopje thee, tel aan op iets rustigs, zacht beeld en geluid en je ademhaling tellen als schaapjes,
In,...uit..... in ...uit, dan stopt je denken verder ...
Succes
Waardeloos advies! Buiten wat de Dunne zegt heb je zonder tolerantie aan 1 etizolam genoeg.

Als je elke keer benzo's nodig hebt om niet in paniek te raken bij uppers neem je beter geen uppers meer!
 

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Zweten, hoge hartslag, kaken krampen, paniekerig, bang
On topic: zweten, hoge hartslag en kramp in je kaken zijn normaal bij stimulanten. Dat kan je lichaam best een keer hebben.

Wel vervelend dat je je paniekerig voelt. Daardoor focus je je vaak ook meer op de lichamelijke bij-effecten. Misschien volgende keer zorgen dat je iets te doen hebt als je een stimulant neemt. Bij mezelf merk ik dat ik me dan minder onrustig voel. Of misschien moet je een lagere dosis nemen.

Hoe gaat het nu?
 

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Waardeloos advies! Buiten wat de Dunne zegt heb je zonder tolerantie aan 1 etizolam genoeg.

Als je elke keer benzo's nodig hebt om niet in paniek te raken bij uppers neem je beter geen uppers meer!
uhm, ik geef er meer, ben bezorgd,. zeg ook niet doe maar dagelijks
Dat is jouw mening, oke 1 benzo doet t ook wel. Maar ik spreek en adviseer uit eigen ervaring,
Meestal heb je dan te veel gehad en bijgenomen, maar die info heb ik niet, dus ga van mijn manier uit.
Als je zo hard gaat en je hart bonkt je lijf uit, en je gaat er in mee is dat doodeng, toen ik een benzo nam zakt e alles weg .
En dan niet weer dus zoveel nemen . Of het was fake/ troep. Uitzitten kan wel 2 uur duren .
En lees hier zo vaak, zo top avondje speed ( ofzo) nu een benzo en slapen.
 
Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

DF-koning
Het komt op mij een beetje hypocriet over dat er in dit geval bijna niemand kraait naar het overmatige 3-MMC gebruik dat heeft plaatsgevonden, maar velen wel moeilijk doen over het gebruik van een benzootje..
Niks hypocriet aan.
De vraag was : hoe kalmeer ik.
En dan een benzo aanraden is eigenlijk een fout signaal sturen, ongeacht hoeveel 3mmc er gebruikt is geweest.

Imo.
 

Kitty Katt

Wijs gebruiker
uhm, ik geef er meer, ben bezorgd,. zeg ook niet doe maar dagelijks
Dat is jouw mening, oke 1 benzo doet t ook wel. Maar ik spreek en adviseer uit eigen ervaring,
Meestal heb je dan te veel gehad en bijgenomen, maar die info heb ik niet, dus ga van mijn manier uit.
Als je zo hard gaat en je hart bonkt je lijf uit, en je gaat er in mee is dat doodeng, toen ik een benzo nam zakt e alles weg .
En dan niet weer dus zoveel nemen . Of het was niet zuiver spul.



. Uitzitten kan wel 2 uur duren .
En lees hier zo vaak, zo top avondje speed ( ofzo) nu een benzo en slapen. Daar ging ik wat in mee. Beetje te snel , maar was wel oprecht uit bezorgdheid, dus waardeloos deed me wel ff slikken.
 

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Al die angst voor benzo’s op dit forum.. Nergens voor nodig!
Al die angst voor benzo’s op dit forum.. Nergens voor nodig!
Ik was ook wat verbaasd, want je kan bij je huisarts als je het niet fijn hebt ook wel iets vragen voor onrust ) deel neemt 3M om ff wat anders te voelen, te verdoven ) lijkt me ook stuk saver dan al die RC met cijfers en letters (2fa , 3Fma , 2 cb * doodeng lijkt me die , en nog tientallen op elke vendor lijst. En zie veel keta en speed voorbij komen , zelfs GHB en mixen van alles. Ik neem liever een benzo als de 3 MMC ( enige wat ik soms bestel) me hartkloppingen geeft en daardoor voel ik me klote en rondlopen en wat doen maakt me gek in t hoofd. Nu weet ik dat ik precies mijn juiste dosis. En stop dan bijv 0.00 en neem12.00 2 Etizolam .
Dan raak je echt niet verslaafd , want het heft enkel dat speedy gevoel op.

Dus fijn dat jij me begrijpt .
 

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik was ook wat verbaasd, want je kan bij je huisarts als je het niet fijn hebt ook wel iets vragen voor onrust ) deel neemt 3M om ff wat anders te voelen, te verdoven ) lijkt me ook stuk saver dan al die RC met cijfers en letters (2fa , 3Fma , 2 cb * doodeng lijkt me die , en nog tientallen op elke vendor lijst. En zie veel keta en speed voorbij komen , zelfs GHB en mixen van alles. Ik neem liever een benzo als de 3 MMC ( enige wat ik soms bestel) me hartkloppingen geeft en daardoor voel ik me klote en rondlopen en wat doen maakt me gek in t hoofd. Nu weet ik dat ik precies mijn juiste dosis. En stop dan bijv 0.00 en neem12.00 2 Etizolam .
Dan raak je echt niet verslaafd , want het heft enkel dat speedy gevoel op.

Dus fijn dat jij me begrijpt .
Ik heb altijd al een redelijke interesse gehad voor biochemie. Als je je goed inleest, hoef je ook niet meer bang te zijn voor al die cijfertjes en lettertjes. In principe zijn speed, ketamine etc. ook gewoon op die wijze te schrijven. Kijk maar naar 4-MMC (dat we Miauw Miauw noemen) en 3-MMC (dat we Poes noemen).

En als je de biochemie een beetje door hebt, kun je ook een betere inschatting maken van welke stoffen juist weer wel een groter gevaar met zich meedragen!
 

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Ik heb altijd al een redelijke interesse gehad voor biochemie. Als je je goed inleest, hoef je ook niet meer bang te zijn voor al die cijfertjes en lettertjes. In principe zijn speed, ketamine etc. ook gewoon op die wijze te schrijven. Kijk maar naar 4-MMC (dat we Miauw Miauw noemen) en 3-MMC (dat we Poes noemen).

En als je de biochemie een beetje door hebt, kun je ook een betere inschatting maken van welke stoffen juist weer wel een groter gevaar met zich meedragen!
Ik ben chronisch ziek, al 12 jaar, dus lees er wel vaak over, zoek ik op op sites met uitleg, maar ik snap die verbindingen aan receptoren niet zo goed, want elke middel hecht zich anders. En al die middelen hebben verschillende effecten op je lijf / hoofd .
1 x 2 fa gehad, was fijn, tot ik wilde slapen, armen en benen rusteloos
Hoofd moe. Nacht niet geslapen.l.
 

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Al die angst voor benzo’s op dit forum.. Nergens voor nodig!
Daar gaat het niet om, ik neem er ook weleens een om te slapen na speedgebruik. Vind het alleen geen goed advies om benzos te nemen met je stimulanten zodat je niet in paniek raakt. Dan wordt het wel heel snel een gewoonte en daar zijn er al velen door afgegleden.

Het stond er alsof je het standaard zo moet aanpakken!

Verder moet je iemand die waarschijnlijk geen ervaring met benzo's heeft zeker niet aanraden meteen 2 etizolam te nemen!
 

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik ben chronisch ziek, al 12 jaar, dus lees er wel vaak over, zoek ik op op sites met uitleg, maar ik snap die verbindingen aan receptoren niet zo goed, want elke middel hecht zich anders. En al die middelen hebben verschillende effecten op je lijf / hoofd .
1 x 2 fa gehad, was fijn, tot ik wilde slapen, armen en benen rusteloos
Hoofd moe. Nacht niet geslapen.l.
Ja, dat hoort er wel een beetje bij inderdaad! Het is een amfetamine, die houden je (soms ongewild) wakker!
 

De Zeemeerman

Badass junkie
Geeft mij een rustig gevoel dat ik wat oxazepam in de kast heb liggen voor noodgeval. Gebruik t niet graag want bijwerkingen niet fijn dus t ligt er al jaren 😊
Ik probeer altijd eerst zelf rustig te worden zonder benzo, meestal lukt dat ook.
Dit is handig want je hebt t niet altijd bij de hand een pil en t komt niet altijd goed uit om t nemen bijv in t verkeer of werk.
9 van de 10 x lukt t me om op andere manieren te kalmeren en dat sterkt mijn zelfvertrouwen ook, ik kan dit aan !
Ik herinner me paniekaanvallen van vroeger waarbij ik er zonder benzo toch uitkwam want die had ik toen niet. T was fijn geweest maar ik werd er ook sterker van 😄👍
 

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Daar gaat het niet om, ik neem er ook weleens een om te slapen na speedgebruik. Vind het alleen geen goed advies om benzos te nemen met je stimulanten zodat je niet in paniek raakt. Dan wordt het wel heel snel een gewoonte en daar zijn er al velen door afgegleden.

Het stond er alsof je het standaard zo moet aanpakken!

Verder moet je iemand die waarschijnlijk geen ervaring met benzo's heeft zeker niet aanraden meteen 2 etizolam te nemen!
Dit slaat nergens op. Heb het twee x nog uitgelegd, maar jii verdraaid alles,
Was 1 van de. 6 tips. Ik vind het zo minachtend, als iemand meteen waardeloos roept, en ik heb al 25 jaar ervaring met benzo, misbruik, paniek en stress , en kreeg ze van de arts GGZ er destijds. 2 etizolam schreef ik omdat ik die enkel gebruik voor zulke avonden. Verder niet. Wat een gezeik over een benzo, wat ik hier dagelijks lees wat met naar binnen gooit, snuift, rookt , en soms combinaties .
lachwekkend dan om over een benzo in paniek te raken.
 

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Het komt op mij een beetje hypocriet over dat er in dit geval bijna niemand kraait naar het overmatige 3-MMC gebruik dat heeft plaatsgevonden, maar velen wel moeilijk doen over het gebruik van een benzootje..
Ja heel apart, worden wel 30 soorten drugs gebruikt, gemixt. En ALLE drugs is verslavend ,
Dus dat 1 e slaappilletje is dan niet ineens oh oh zo erg.
Sluit me bij jouw mening aan
 

CuriousExplorer

DF-koning
Dank allemaal!
Uiteindelijk de bui uitgezeten. En na een uurtje of twee wat gekalmeerd. Mss eerder paniekaanal dan teveel 3mmc?
Pas laat in slaap gevallen en de dag nadien bijna hele tijd in bed gelegen. Beetje down vandaag wss door serotine-tekort.
Groetjes!
Mijn diagnose was correct haha.
Blij dat je je beter voelt !
 
Bovenaan