Zweten, hoge hartslag, kaken krampen, paniekerig, bangWat betekent 'keihard' voor jou? Wanneer ik erg onrustig ben merk ik dat op een simpele taak focussen me kalmeert. Als ik echt hard ga dan kan het iets zijn als mn kamer opruimen, stofzuigen, een playlist samenstellen etc.
Anders ga ik gewoon een stukje wandelen.
neeHeb je een benzodiazepine?
Tja, dan zit er niets anders op dan uitzitten. Dan zijn de tips die hierboven zijn gegeven een prima afleiding. Of je kan snel flink wat alcohol naar binnen tikken, maar dat is natuurlijk niet zo best voor je..Zweten, hoge hartslag, kaken krampen, paniekerig,
Ik stond ooit op het zelfde punt als jij nu, de realisatie dat je mogelijk een probleem met 3mmc krijgt.Het is wat het is.
Begin te denken dat ik een probleem heb met die 3 mmc. Kan er heel moeilijk afblijven. Het is te makkelijk om er aan te geraken. Vind t eigenlijk wel goed dat t verboden wordt.
Je kan een kopje thee pakken, liefst zonder caffeine.Keihard aan t gaan op 3mmc. Hoe kalmeer ik een beetje?
Pas wel op met dit advies. Benzo na upper werkt zeker maar werkt ook sneller verslaving van beide stoffen in de hand.Bstell bij zon sterke upper en pakje downers, benzo ...
Stop 3 uren voor je gaat liggen, neem twee etizolam, bromazolam ofzo...
Er is zoveel....
kopje thee, tel aan op iets rustigs, zacht beeld en geluid en je ademhaling tellen als schaapjes,
In,...uit..... in ...uit, dan stopt je denken verder ...
Succes
Dit is voor mij vaak niet rustgevend op 3m, word alleen maar bewuster van mn hartslag en die lijkt ook zwaarder of harder als ik geblowt heb.Misschien een jointje?
Oh ja ik lees dat meerdere dat afraden.Dit is voor mij vaak niet rustgevend op 3m, word alleen maar bewuster van mn hartslag en die lijkt ook zwaarder of harder als ik geblowt heb.
Had ik ook een keer het viel me toen slecht en sloeg keihard in na snuif te veel , rustig proberen te ademhalen en lekker op de bank zitten tot t overgaat.Zweten, hoge hartslag, kaken krampen, paniekerig, bang
Waardeloos advies! Buiten wat de Dunne zegt heb je zonder tolerantie aan 1 etizolam genoeg.Bstell bij zon sterke upper en pakje downers, benzo ...
Stop 3 uren voor je gaat liggen, neem twee etizolam, bromazolam ofzo...
Er is zoveel....
kopje thee, tel aan op iets rustigs, zacht beeld en geluid en je ademhaling tellen als schaapjes,
In,...uit..... in ...uit, dan stopt je denken verder ...
Succes
On topic: zweten, hoge hartslag en kramp in je kaken zijn normaal bij stimulanten. Dat kan je lichaam best een keer hebben.Zweten, hoge hartslag, kaken krampen, paniekerig, bang
Je ging niet keihard door de 3mmc, maar volgens mij had je een paniekaanval.Zweten, hoge hartslag, kaken krampen, paniekerig, bang
Klopt, maar soms is t wel het minst van twee kwaden , want doorhalen , is weer een dag door snuiven.Pas wel op met dit advies. Benzo na upper werkt zeker maar werkt ook sneller verslaving van beide stoffen in de hand.
uhm, ik geef er meer, ben bezorgd,. zeg ook niet doe maar dagelijksWaardeloos advies! Buiten wat de Dunne zegt heb je zonder tolerantie aan 1 etizolam genoeg.
Als je elke keer benzo's nodig hebt om niet in paniek te raken bij uppers neem je beter geen uppers meer!
Het gaat hem niet om de angst, maar om de potentïele verslaving aan benzo's.Al die angst voor benzo’s op dit forum.. Nergens voor nodig!
Het komt op mij een beetje hypocriet over dat er in dit geval bijna niemand kraait naar het overmatige 3-MMC gebruik dat heeft plaatsgevonden, maar velen wel moeilijk doen over het gebruik van een benzootje..Het gaat hem niet om de angst, maar om de potentïele verslaving aan benzo's.
Niks hypocriet aan.Het komt op mij een beetje hypocriet over dat er in dit geval bijna niemand kraait naar het overmatige 3-MMC gebruik dat heeft plaatsgevonden, maar velen wel moeilijk doen over het gebruik van een benzootje..
uhm, ik geef er meer, ben bezorgd,. zeg ook niet doe maar dagelijks
Dat is jouw mening, oke 1 benzo doet t ook wel. Maar ik spreek en adviseer uit eigen ervaring,
Meestal heb je dan te veel gehad en bijgenomen, maar die info heb ik niet, dus ga van mijn manier uit.
Als je zo hard gaat en je hart bonkt je lijf uit, en je gaat er in mee is dat doodeng, toen ik een benzo nam zakt e alles weg .
En dan niet weer dus zoveel nemen . Of het was niet zuiver spul.
. Uitzitten kan wel 2 uur duren .
En lees hier zo vaak, zo top avondje speed ( ofzo) nu een benzo en slapen. Daar ging ik wat in mee. Beetje te snel , maar was wel oprecht uit bezorgdheid, dus waardeloos deed me wel ff slikken.
Al die angst voor benzo’s op dit forum.. Nergens voor nodig!
Ik was ook wat verbaasd, want je kan bij je huisarts als je het niet fijn hebt ook wel iets vragen voor onrust ) deel neemt 3M om ff wat anders te voelen, te verdoven ) lijkt me ook stuk saver dan al die RC met cijfers en letters (2fa , 3Fma , 2 cb * doodeng lijkt me die , en nog tientallen op elke vendor lijst. En zie veel keta en speed voorbij komen , zelfs GHB en mixen van alles. Ik neem liever een benzo als de 3 MMC ( enige wat ik soms bestel) me hartkloppingen geeft en daardoor voel ik me klote en rondlopen en wat doen maakt me gek in t hoofd. Nu weet ik dat ik precies mijn juiste dosis. En stop dan bijv 0.00 en neem12.00 2 Etizolam .Al die angst voor benzo’s op dit forum.. Nergens voor nodig!
Ik heb altijd al een redelijke interesse gehad voor biochemie. Als je je goed inleest, hoef je ook niet meer bang te zijn voor al die cijfertjes en lettertjes. In principe zijn speed, ketamine etc. ook gewoon op die wijze te schrijven. Kijk maar naar 4-MMC (dat we Miauw Miauw noemen) en 3-MMC (dat we Poes noemen).Ik was ook wat verbaasd, want je kan bij je huisarts als je het niet fijn hebt ook wel iets vragen voor onrust ) deel neemt 3M om ff wat anders te voelen, te verdoven ) lijkt me ook stuk saver dan al die RC met cijfers en letters (2fa , 3Fma , 2 cb * doodeng lijkt me die , en nog tientallen op elke vendor lijst. En zie veel keta en speed voorbij komen , zelfs GHB en mixen van alles. Ik neem liever een benzo als de 3 MMC ( enige wat ik soms bestel) me hartkloppingen geeft en daardoor voel ik me klote en rondlopen en wat doen maakt me gek in t hoofd. Nu weet ik dat ik precies mijn juiste dosis. En stop dan bijv 0.00 en neem12.00 2 Etizolam .
Dan raak je echt niet verslaafd , want het heft enkel dat speedy gevoel op.
Dus fijn dat jij me begrijpt .
Ik ben chronisch ziek, al 12 jaar, dus lees er wel vaak over, zoek ik op op sites met uitleg, maar ik snap die verbindingen aan receptoren niet zo goed, want elke middel hecht zich anders. En al die middelen hebben verschillende effecten op je lijf / hoofd .Ik heb altijd al een redelijke interesse gehad voor biochemie. Als je je goed inleest, hoef je ook niet meer bang te zijn voor al die cijfertjes en lettertjes. In principe zijn speed, ketamine etc. ook gewoon op die wijze te schrijven. Kijk maar naar 4-MMC (dat we Miauw Miauw noemen) en 3-MMC (dat we Poes noemen).
En als je de biochemie een beetje door hebt, kun je ook een betere inschatting maken van welke stoffen juist weer wel een groter gevaar met zich meedragen!
Daar gaat het niet om, ik neem er ook weleens een om te slapen na speedgebruik. Vind het alleen geen goed advies om benzos te nemen met je stimulanten zodat je niet in paniek raakt. Dan wordt het wel heel snel een gewoonte en daar zijn er al velen door afgegleden.Al die angst voor benzo’s op dit forum.. Nergens voor nodig!
Ja, dat hoort er wel een beetje bij inderdaad! Het is een amfetamine, die houden je (soms ongewild) wakker!Ik ben chronisch ziek, al 12 jaar, dus lees er wel vaak over, zoek ik op op sites met uitleg, maar ik snap die verbindingen aan receptoren niet zo goed, want elke middel hecht zich anders. En al die middelen hebben verschillende effecten op je lijf / hoofd .
1 x 2 fa gehad, was fijn, tot ik wilde slapen, armen en benen rusteloos
Hoofd moe. Nacht niet geslapen.l.
Dit slaat nergens op. Heb het twee x nog uitgelegd, maar jii verdraaid alles,Daar gaat het niet om, ik neem er ook weleens een om te slapen na speedgebruik. Vind het alleen geen goed advies om benzos te nemen met je stimulanten zodat je niet in paniek raakt. Dan wordt het wel heel snel een gewoonte en daar zijn er al velen door afgegleden.
Het stond er alsof je het standaard zo moet aanpakken!
Verder moet je iemand die waarschijnlijk geen ervaring met benzo's heeft zeker niet aanraden meteen 2 etizolam te nemen!
Ja heel apart, worden wel 30 soorten drugs gebruikt, gemixt. En ALLE drugs is verslavend ,Het komt op mij een beetje hypocriet over dat er in dit geval bijna niemand kraait naar het overmatige 3-MMC gebruik dat heeft plaatsgevonden, maar velen wel moeilijk doen over het gebruik van een benzootje..
Fijn dat we op dit forum een beetje voor elkaar zorgen.Dank allemaal!
Uiteindelijk de bui uitgezeten. En na een uurtje of twee wat gekalmeerd. Mss eerder paniekaanal dan teveel 3mmc?
Pas laat in slaap gevallen en de dag nadien bijna hele tijd in bed gelegen. Beetje down vandaag wss door serotine-tekort.
Groetjes!
Mijn diagnose was correct haha.Dank allemaal!
Uiteindelijk de bui uitgezeten. En na een uurtje of twee wat gekalmeerd. Mss eerder paniekaanal dan teveel 3mmc?
Pas laat in slaap gevallen en de dag nadien bijna hele tijd in bed gelegen. Beetje down vandaag wss door serotine-tekort.
Groetjes!