GoldenGrow
Bewuste gebruiker
Momenteel midden in mijn eerste ervaring er mee. maar ik denk dat ik genoeg weet om te kunnen zeggen dat het geschikt is voor therapeutische doeleinden.
Waarom? mijn vriendin en ik zaten een tijdje in de knoop en het lag vooral bij mij, Ik had moeite om mij te uiten. 3-MMC laat mij als het ware in 3rd person naar de situatie kijken en ik ben er achter gekomen dat ik mij raar heb gedragen m.b.t mijn relatie. Ze is een super lieve meid en heeft altijd het beste met me voor, het slaat nergens op om kut te doen tegen haar.
heb al eerder mensen afgestoten die enorm om me gaven, daardoor lang met spijt geleefd.
3-MMC heeft me een gesprek laten voeren met mijn vriendin waarin ik dingen zeg die ik eigenlijk altijd al wilde zeggen maar het om wat voor reden dan ook het niet deed.
We hebben het uitgesproken en ik voel me kiplekker.
hoe denken jullie hierover? is het onzin wat ik zeg over therapeutische eigenschappen van 3-MMC of ben je het ermee eens? laten we erover praten in deze thread.
Waarom? mijn vriendin en ik zaten een tijdje in de knoop en het lag vooral bij mij, Ik had moeite om mij te uiten. 3-MMC laat mij als het ware in 3rd person naar de situatie kijken en ik ben er achter gekomen dat ik mij raar heb gedragen m.b.t mijn relatie. Ze is een super lieve meid en heeft altijd het beste met me voor, het slaat nergens op om kut te doen tegen haar.
heb al eerder mensen afgestoten die enorm om me gaven, daardoor lang met spijt geleefd.
3-MMC heeft me een gesprek laten voeren met mijn vriendin waarin ik dingen zeg die ik eigenlijk altijd al wilde zeggen maar het om wat voor reden dan ook het niet deed.
We hebben het uitgesproken en ik voel me kiplekker.
hoe denken jullie hierover? is het onzin wat ik zeg over therapeutische eigenschappen van 3-MMC of ben je het ermee eens? laten we erover praten in deze thread.