3 MMC uitproberen

Suzu1972

Newbie
Hallo allemaal, ik ben net lid geworden, omdat ik geen echt antwoord op mijn vraag kan vinden, die waarschijnlijk al wel eens eerder gesteld is maar ik niet kan vinden.
Vraag ik jullie hulp, Ik ben dus heel erg geinteresseerd in het uitproberen van 3mmc in pilvorm, omdat het mij praktischer vind en misschien onschuldiger.
Ik heb wat al wat besteld maar het duurt nogal 't is nog niet binnen.
Ik ben op zoek naar de "stimuleerdende" werking, omdat ik een stress baan heb en ik wat extras kan gebruiken en dat blijkbaar in 3mmc zit.
Ik weet ondertussen natuurlijk ook wel dat je het beter niet kan nemen, geen drugs what ever. Maar ik kan nu wel eens een beetje hulp gebruiken. ik ben geen feestbeest het is puur om wat meer energie te krijgen en me even goed cool relaxt te voelen om even een wat drukke periode door te komen.
Ik heb al eens medicijnen gehad op basis van codeine en dat gaf al een licht stimuleerd en goed relaxt gevoel maar dat is super light en kort van duur.
Kan iemand mij links doorgeven waar al dingen hier over ( 3mmc door de weeks tijdens werk en geen weekend feestdrug) geschreven staan of het liefst advies en vooral informatie en ervaringen. Ik voel mij wat alleen op dit gebied omdat ik hier niets over kan vinden en graag met anderen in mijn situatie zou willen communiseren over het nemen van stimulerende pillen en eventueel iets wat beter werkt en wil graag weten of de pilvorm behalve dat het wat langer duurt voor het werkt ook beter is.
Dus eigenlijk wat meer informatie voor een beginner en geen technische uitleg die kan ik overal vinden. Ik hoop dat mijn vraag jullie duidelijk overkomt want ik heb niet veel ervaring op forum's.
Alvast bedankt en ik hoop mensen te vinden die mij kunnen helpen en informeren thanks Suzu1972

De Apotheker

Badass junkie
3-mmc gebruiken om een moeilijke periode door te komen en functioneel op het werk is ten zeerste af te raden, er zijn al genoeg verhalen te vinden over verslaving. Het is geen functioneel medicijn en er is weinig tot niks over bekend qua gezondheid risico's. Dat het in in pil vorm is maakt het niet minder onschuldig. Naast de stimulerende werking van 3-mmc is het ook heel erg euforisch en maakt het snel je voorraad geluk stofjes op, niet een om te vaak te gebruiken dus.

Gebruik het een keer tijdens een feestje of tijdens een relax moment met vrienden maar niet op het werk of tijdens een moeilijke periode.

Laatst bewerkt:

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
3-mmc gebruiken om een moeilijke periode door te komen en functioneel op het werk is ten zeerste af te raden, er zijn al genoeg verhalen te vinden over verslaving. Het is geen functioneel medicijn en er is weinig tot niks over bekend qua gezondheid risico's.

Gebruik het een keer tijdens een feestje of tijdens een relax moment met vrienden maar niet op het werk of tijdens een moeilijke periode.

Ik sluit mij hier helemaal bij aan. Doe het niet.

Probeer eerst eens voor jezelf uit te zoeken waar precies de stress vandaan komt, wat de oorzaken dan zijn en daar proberen aan te werken. Ga dit niet oplossen met drugs, want verslaving wacht bij dit soort dingen om de hoek.

Suzu1972

Newbie
bedankt voor je antwoord, dit dacht ik al terug te krijgen als antwoord. Maar je hebt vast gelijk. ik zal nog verder opzoek gaan op de forum naar berichten over 3mmc bedankt :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Drugs gebruiken om een moeilijke tijd makkelijk te maken is 99% van de tijd een recept voor een flink fiasco. Verslaving, negatieve bijwerkingen, gezondheidsrisico’s, blijvende mentale kwaaltjes en ga zo maar door.
Ook werkt 3mmc op je serotonine dus is het beter het maximaal 1x per 2 a 3 maanden te gebruiken.

Ga idd eens goed zoeken naar hoeveel en welke problemen veel en vaak 3mmc gebruiken geeft bij anderen.
Het is erg veel in de media en niet omdat het zo goed gaat met de gebruikers...

Please dont en zoek hulp bij je huisarts! Wees lief voor jezelf, je mag er zijn he!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
bedankt voor je antwoord, dit dacht ik al terug te krijgen als antwoord. Maar je hebt vast gelijk. ik zal nog verder opzoek gaan op de forum naar berichten over 3mmc bedankt :)
Dus je zegt “je hebt gelijk” maar gaat toch verder zoeken om het toch te gaan doen?
Please dont!

Spyro

DF-koning
Drugs gebruiken om een moeilijke tijd makkelijk te maken is 99% van de tijd een recept voor een flink fiasco. Verslaving, negatieve bijwerkingen, gezondheidsrisico’s, blijvende mentale kwaaltjes en ga zo maar door.
Ook werkt 3mmc op je serotonine dus is het beter het maximaal 1x per 2 a 3 maanden te gebruiken.

Ga idd eens goed zoeken naar hoeveel en welke problemen veel en vaak 3mmc gebruiken geeft bij anderen.
Het is erg veel in de media en niet omdat het zo goed gaat met de gebruikers...

Please dont en zoek hulp bij je huisarts! Wees lief voor jezelf, je mag er zijn he!
Ik sluit mij aan bij @De Dunne. Überhaupt als je drugs nodig hebt om te kunnen (door)werken eindigt dit 99,9% in verslaving. En laat 3MMC nou een middel zijn met vreselijke bijwerkingen op lange termijn. Moet je niet willen.

Spyro

DF-koning
Je gaat echt niemand vinden met lovende woorden hoor... Om je even uit je bubbel te helpen.

Maar hey, misschien moet je gewoon even op je bek gaan voordat je het wil begrijpen. 😄

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Stimulerende drugs gaan je alleen maar meer stress geven. En binnen de stimulanten is 3-MMC al helemaal een slechte keuze voor regelmatig gebruik omdat het op je serotonine werkt.

Je kan je beter door laten verwijzen naar een psycholoog als je moeite hebt met stress.

geflipt

Wijs gebruiker
En drugs gebruiken voor energie is echt een No Go !
Dit is een vreemd advies. Waarvoor dienen al die stims dan? Voor meer energie,toch?

Maar ik denk dat je het over de setting hebt hier. Ik sluit mij dan ook verder volledig aan bij wat hier al gezegd is.

Ik ging ook eens op m'n eentje speed functioneel gebruiken... Op een paar weken tijd zat ik op dagelijks gebruik. Want al snel vind je wel een excuus voor elke dag... Een stim kan zeker prettig of handig zijn als je bv een keer met de lente-schoonmaak begint, maar om te gaan werken: vergeet dat maar. Wat ga je doen? Op een sombere maandagochtend wat 3mmc nemen, je dinsdag nog meer kut voelen en weer 3mmc nemen?Vertrouw nu toch eens op wat hier allemaal staat!! Stimulanten zijn link spul...

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Neem de adviezen hier ter harte en ga écht a.u.b. geen 3-MMC nemen om beter te functioneren op je werk. Ga met je werkgever of met je huisarts praten als je denkt dat dit nodig is om je werk aan te kunnen, want dan gaat er iets helemaal fout.

Ik spreek uit enige ervaring, heb een depressie gehad getriggerd door werkdruk, en stimulantengebruik lost niets op - het maskeert de symptomen en die krijg je later minstens zo hard terug, en dan ben je verder van huis. Ik ben een jaar uit de running geweest. In mijn geval niet door een verslaving, maar wel door het langdurig negeren van serieuze problemen. Het is extra makkelijk om over je eigen grenzen te gaan als je met regelmaat stimulanten gebruikt om harder/langer te werken.

Sterkte! Drugs zijn geen oplossing tegen stress en mentale problemen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Alles is al gezegd.

Maar als je toch eigenwijs wilt zijn, dan kun je beter modafinil proberen. Of als tweede optie 2FMA, 2FA of 3-FPM. Of nog beter; koffie.

Het slikken van 3mmc om werk te verzetten is een compleet waanzinnig idee. Er zijn veel betere middelen daarvoor.

Modafinil (en ook het sterkere armodafinil) is inderdaad een van de veiligere opties als je dan toch stimulanten wil gebruiken voor werk. Vond ik zelf ook prima werken, vooral armodafinil. Maar wel opletten, al is het officieel niet verslavend, ook daarbij treedt gewenning op en voor je het weet vind je het lastig om te werken zonder stimulanten. Beter leren omgaan met de situatie zonder middelen.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ze heeft het al besteld dus proberen gaat ze het denk ik toch wel. Soms is het beter om door ervaring wijs te worden! Maar laat het aub geen verslaving worden..

Ik heb ook ervaring met 3mmc, en doordat het niet alleen energie geeft, maar ook serotonine vrijmaakt in je hersenen, zal je snel afgeleid zijn en niet goed kunnen concentreren op je werk. Dit is echt een drug voor op een feestje of gezellig met vrienden.

Bedoel je de tabletten met codeïne tegen nachtelijke hoestbuien? Die heb ik ook gehad. Codeïne wordt in je lichaam omgezet in morfine. De meeste mensen worden er duf en slaperig van?

Succes, en pas goed op jezelf.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ze heeft het al besteld dus proberen gaat ze het denk ik toch wel. Soms is het beter om door ervaring wijs te worden! Maar laat het aub geen verslaving worden..

Ik heb ook ervaring met 3mmc, en doordat het niet alleen energie geeft, maar ook serotonine vrijmaakt in je hersenen, zal je snel afgeleid zijn en niet goed kunnen concentreren op je werk. Dit is echt een drug voor op een feestje of gezellig met vrienden.

Bedoel je de tabletten met codeïne tegen nachtelijke hoestbuien? Die heb ik ook gehad. Codeïne wordt in je lichaam omgezet in morfine. De meeste mensen worden er duf en slaperig van?

Succes, en pas goed op jezelf.

Ik weet niet hoe het zit met codeïne, maar sommige opiaten kunnen op lage dosis wel een mild stimulerend effect hebben. Ik kon bijvoorbeeld absoluut niet slapen na tramadol en ook niet na oxycodon. Werd er eerder iets wakkerder dan slaperig van (behalve in een later stadium).

Opzich is er niks mis met af en toe een keertje 3-MMC, maar doe het dan recreatief inderdaad. De duur is maar kort en die vage rand lijkt me inderdaad totaal niet geschikt niet voor focus. Ik zou er totaal niks mee presteren voor mijn werk. :')

Rivalrie

Badass junkie
Als je drugs denkt nodig te hebben voor werk dan kan het zijn dat je tegen of in een burn-out zit. Ik kan je aanraden om contact op te nemen met de bedrijfsarts.

Ik heb het zelf meegemaakt..... speed gebruikt op werk en wiet... Ik bleek een burn-out te hebben.

Dirkdirk

DF-koning
3-MMC kan je echt beter niet gebruiken voor dit soort dingen. Sluit me volledig aan bij wat de andere zeggen. Het is écht ontzettend verslavend, vind het zelf zeker vergelijkbaar met cocaïne qua verslavingsgevaar. Het is gewoon een dopamine shot. En daar wil je altijd nog eentje van. En zeker als je het gebruikt om stress klachten te verlichten.

KingLoading

Experimenterende gebruiker
Ik hoop echt dat je dit nog allemaal hebt gelezen....

3mmc is leuk voor feestjes maar voor functionele bezigheden moet je hier ver vandaan blijven. Als je het begint te nemen denk je vast dat het in het begin geen kwaad kan maar de dagen dat je het niet doet merk je het verschil waardoor je weer vaker naar het zakje zal grijpen.

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Ik snap dat je denkt dat dit je kan helpen maar dat gaat het echt niet.. Mijn zus dacht precies hetzelfde en het werkte alleen maar averechts, ze at niet goed meer, sliep niet goed meer, werd arrogant in haar gedrag, werkzaamheden gingen achteruit omdat ze zwak werd en uit eindelijk is ze ontslagen..

Doe het alsjeblieft niet. Been there, done that. Lees mijn recente ervaring maar: 3mmc: Niet doen!
Ben op zich een brave huisvader en ondernemer, maar doe wel eens wat met drugs. Best wel wat dingen geprobeerd, en bepaalde dingen echt wel met regelmaat. Maar 3mmc is levensgevaarlijk, geloof me.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Heb een periode coke gebruikt op mijn werk. Eerst ging ik af en toe naar de wc en na een tijdje gewoon onder m’n bureau sleutel puntjes nemen. Laten we zeggen dat het niet zo positief afgelopen is. Heb het gevoel dat je het ondanks alle reacties hier toch gaat bestellen, maar doe het dan tenminste niet op je werk. Is het echt niet waard man.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Als ervaringsdeskundige kan ik nog melden dat werken met 3mmc op echt geen succes is, je denkt dat het allemaal heel goed gaat, maar eigenlijk loop je als een kip zonder kop rond, begint aan 381 dingen tegelijk, maakt helemaal niks af, en uiteindelijk zit je elk half uur een keer op de wc om bij te pakken. Geloof me, dat duurt echt niet heel lang voordat dat op gaat vallen.
helemaal als je tussendoor paranoia naar de wc moet om te checken of je neus niet wit is. In mijn geval is mn baas best een klein mannetje, als die me aankijkt, kijkt die recht mn neusgat in, perfect recept om helemaal para van te worden.

Woezoe

Bewuste gebruiker
Als TS een leger van drugsgebruikers over zich heen krijgt die haar vertellen dat de oplossing absoluut geen 3-MMC is, maar je bent nog zo eigenwijs dat je toch gaat bestellen. Tja, laat dan maar.

TS als je dit leest; De meesten hier zijn ervaringsdeskundigen en praten geen poep. Hier krijg je alle hulp rondom drugs, maar we zijn ook goudeerlijk wat betreft risico's op verslaving etc. Meesten hier hebben al super veel verhalen gehoord/meegemaakt over verslaving. Doorgaans heeft de oorzaak van een verslaving dezelfde kenmerken en zie je veel gelijkenissen terug in de verhalen.

Vaak onderdrukt men emoties waardoor er een verslaving komt. (Is allemaal heel kort door de bocht, het is een samenloop van omstandigheden) Of omdat ze beter willen functioneren. Voor dat laatste gebruiken mensen vaak stimulanten. Dan ben je eigenlijk bezig met de fundering van je (eerste) 3-MMC verslaving.

Suzu1972

Newbie
Ik heb een hoop reacties gekregen. In ieder geval bedankt om al deze informatie. Jullie hebben gelijk, ik zal dit niet gebruiken voor meer focus op het werk. Dacht dat het onschuldig is, maar na dik 2 weken heb ik ook nog niets binnengekregen dus misschien is het een teken! Mocht ik het nog ontvangen zal ik het misschien eens als een party drug nemen, maar niet voor een stim hulp tijdens werk. In ieder geval iedereen bedankt 🙏 groetjes

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb een hoop reacties gekregen. In ieder geval bedankt om al deze informatie. Jullie hebben gelijk, ik zal dit niet gebruiken voor meer focus op het werk. Dacht dat het onschuldig is, maar na dik 2 weken heb ik ook nog niets binnengekregen dus misschien is het een teken! Mocht ik het nog ontvangen zal ik het misschien eens als een party drug nemen, maar niet voor een stim hulp tijdens werk. In ieder geval iedereen bedankt 🙏 groetjes
Ik ben trots op je 🤩

Suzu1972

Newbie
Alles is al gezegd.

Maar als je toch eigenwijs wilt zijn, dan kun je beter modafinil proberen. Of als tweede optie 2FMA, 2FA of 3-FPM. Of nog beter; koffie.

Het slikken van 3mmc om werk te verzetten is een compleet waanzinnig idee. Er zijn veel betere middelen daarvoor.
3 weken? die gasten zijn niet koosjer als ik bestel volgende ochtend busje op de stoep.
Dat komt omdat ik in het buitenland woon daarom duurt het wat lang of ze hebben mij bedonderd.

Summer

Bewuste gebruiker
Ik vindt 3mmc geen drugs voor functioneel gebruik , je slaat er vaak in door en wilt graag bijpakken . Teveel bijpakken op je werk zit dan ook met risico’s . Ik zou eerder zeggen probeer het een keer thuis dan kom je er voor jezelf achter dat 3mmc geen goedje is om functioneel te gebruiken .
Het is veelste lekker en je wilt vaak meer meer meer . En spacen op je werk lijkt me ook een no go

Moffel100

Bewuste gebruiker
Ik vindt 3mmc geen drugs voor functioneel gebruik , je slaat er vaak in door en wilt graag bijpakken . Teveel bijpakken op je werk zit dan ook met risico’s . Ik zou eerder zeggen probeer het een keer thuis dan kom je er voor jezelf achter dat 3mmc geen goedje is om functioneel te gebruiken .
Het is veelste lekker en je wilt vaak meer meer meer . En spacen op je werk lijkt me ook een no go
Vind het prima voor functioneel gebruik hoor

Summer

Bewuste gebruiker
Vind het prima voor functioneel gebruik hoor
Ieder zo ze eigen voorkeuren natuurlijk ,ik zelf sla er te snel in door. Ook wordt ik te snel paranoïde of iemand ziet dat ik wat gebruikt heb . Maar ieder heeft zo ze ding wat je fijn vindt natuurlijk en hoe erg die zichzelf in de hand heeft . Ik blijkbaar wat minder haha

Moffel100

Bewuste gebruiker
Ieder zo ze eigen voorkeuren natuurlijk ,ik zelf sla er te snel in door. Ook wordt ik te snel paranoïde of iemand ziet dat ik wat gebruikt heb . Maar ieder heeft zo ze ding wat je fijn vindt natuurlijk en hoe erg die zichzelf in de hand heeft . Ik blijkbaar wat minder haha
Ik heb dan het voordeel dat ik 3 van de 5 dagen thuis werk :wink:

Bovenaan