• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

3-mmc

maxdw1212

Belezen gebruiker
ik schrijf normaal niet echt vaak trip reports, maar ben nu zo leip dat ik het toch maar even doe en omdat er nog geen reports zijn over 3-mmc.

Ik ben half 3 smiddag begonnen met me broertje M. Ik begon met schat ik 75 mg, ik heb dit op gesnoven en ben vervolgens gaan wachten op de effecten.

we hadden eerst allebij een allergie test gedaan. ik deed 25 mg en me broertje ook, probleem was dat hij nog naar school moest ben het ook niet eens met deze beslissing want straks was hij overgevoelig. maar het heeft positieve invloed gehad op zijn motivatie die dag en heeft al zijn hw gemaakt. In kleine dosis werkt het als een lichte moodlifter voor de dag

14:30 ik voel me steeds vrolijker worden maar leip ben ik nog niet mijn broertje ook niet dus we besluiten 1 sleutel puntje bij te nemen

15:00 voel me heerlijk ontzettend cleane high die totaal niet kut aan je maag voelt ook geen misselijk heid of kaaktrekjes, wel gaat me tong alle kanten op en er is sprake van een droge bek.

15:30 min tijd vliegt voorbij terwijl ik het ene gesprek na de andere voel heb totaal geen neiging om bij te nemen zat precies op niveau

16:00 nog steeds super vrolijken zin om te roken en heeeel veel te praten,

17:00 Ik begin nu raar genoeg weer nuchter te worden in plaats van keihard crashen en er was lichte verwarring met de communicatie omdat een zin natuurlijk moeilijker is aan elkaar te maken als je net heel veel gepraat heb en het werkt een beetje uit

18:00 , raar genoeg totaal geen tolerantie 1 nakje werkte gelijk alweer om het effect aan te houden, ook merkte ik een lichte ego boost. en daarna weer tijdje doorgeluld

19:00 WAT IS DIT TOCH LEKKER SPUL! LET OP er is een sterke craving aanwezig omdat het effect ook ontzettend lekker is en bijna geen bijwerkingen. ik neem nog een lijn rond 50 mg

20:00 Mijn broertje M bood aan om voor een maat van mij ff langs de aldi te gaan om bier te halen. Toen hij eenmaal vertrokken was zagen we uit het raam dat hij totaal de verkeerde kant op liep en me maat wou nog een pak sinaasappelsap erbij dus ik ben er achter aan geren

21:00 me maat belt of ik me broertje al gevonden heb, net als ie dat vraagt had ik hem gevonden dit was wel toevallig sinds je niet zomaar even iemand terug vind in sneek al helemaal als je leip bent

21:30 min ik ben weer bij me maat zijn huis en vervolgens gaan de gesprekken alleen nog maar over hoe chill die middel wel niet is ;P.

22:00 begin weer uit te spacen en krijg een craving naar meer, de craving is te vergelijken met coke of speed maar het gevoel is weer totaal nieuw

23:00 ik ga weg bij me maat om naar het station te gaan ik snuif nog een paar tikjes en kijk hoeveel we over hebben. het schijnt dat ik totaal niet meer dan 300mg had gehad op dat moment terwijl ik het gevoel had dat ik veel meer heb gehad omdat ik zo chill ging en dat continu zonder enige downers soms wel dat je weer langzaam nuchter bent maar bijpakken werkt gewoon net zo chill als de 1ste dosis, sterker nog bij de 1ste dosis moet je het effect langzaam met tikjes op bouwen om te kijken wat de ideale dosis is

23:30 eindelijk thuis ik besluit me laatste lijn te nemen.

24:00 ga weer net zo hard als de eerst dat vind ik dan ook zo chill aan dit spull

0:30 tijd om een trip report te schrijven

1:00 het is nu al 1 uur en voel me nog steeds happy en dit report schrijven voelt dan ook erg goed.

normaal schrijf ik geen trip reports dus dan snappe jullie miss wel dat dit een goed middeltje is het zou zo een straatprijs van 30-50 euro per gram kunne krijge
Hier ben ik helaas een beetje tijdsbesef kwijtgeraakt het was

Ik heb 4-mec,6-apb,mxe en 3-mmc al geprobeerd 3-mmc is duidelijk de winnaar en word dan ook zeker een blijver. ik heb het effect onderschat. KIJK UIT MENSEN KAN VERSLAVEND ZIJN OOK ZEER STERKE CRAVINGS

wat me ook nog op viel is dat je maag bij dit middel bij echt hoge dosisen pas van streek gaat daar heb je niet gelijk last van zoals ik wel met speed en mdma heb. :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :mrgreen: :( :) :kots:

Borre

Newbie
Heb vanmiddag een klein lijntje 3mmc gesnoven. Dit brandde als hel. Nooit meer! Begon in de neus (duh) & dat verspreidde zich steeds verder richting keel. Na een klein kwartier een kop warme melk gedronken & dan ging het brandende gevoel weg.
Qua effect niet veel gemerkt.

Circa 17h00 heb ik een capsule leeggemaakt en gevuld met 3mmc, dunno hoeveel. Maar de capsule was niet halfvol. Na een klein halfuurtje voelde ik het inwerken. Het effect duurde anderhalf uurt.

Hoe was het effect?
Aangename roesgevoel, veel praten (en kben absoluut geen prater).
De omgeving was gwn op café dus kan niet zeggen hoe het voelt in een meer uitgaansgerichte omgeving.
In de wagen circa 18h00 genoot ik nog net dat tikkeltje meer van m'n muziek.

Heb het bij dat beetje 3mmc gehouden en ben zeer benieuwd naar de volgende keer want qua gevoel deed het merkbaar meer dan de coke die ik tot nu toe heb gebruikt.

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Borre zei:
Circa 17h00 heb ik een capsule leeggemaakt en gevuld met 3mmc, dunno hoeveel. Maar de capsule was niet halfvol. Na een klein halfuurtje voelde ik het inwerken. Het effect duurde anderhalf uurt.
.
.
.
In de wagen circa 18h00 genoot ik nog net dat tikkeltje meer van m'n muziek.

Dus je neemt een capsule met een voor jou onbekende stof, in een onbekende hoeveelheid, en stapt daarna in de auto om naar de kroeg te rijden? :openmouth:

Of was je bijrijder?

Borre

Newbie
Je hebt gelijk, niet de verstandigste keuze, maar roekeloos zou ik het bv niet noemen. De hoeveelheid was zoiezo niet hoog hoor, ook al kan ik er geen gewicht op plakken. Maar ik wil het zeker niet goed praten! Drugs/Alcohol en rijden gaan niet samen.

Vandaag terug een halve capsule genomen. (14h30)
Eerste half uur is wat afwachten, gevolgd door een 'onwennig" gevoel waarbij de benen wat futloos aanvoelen. Oriëntatie mss toch ook geen 100%. Ik gebruik dit gewoon thuis momenteel.

De doelstelling deze namiddag is een 2e test van 3mmc terwijl ik een hoop opruimwerk en dergelijke heb. Ook nip ik met momenten aan m'n glaasje jack daniels & tussendoor wat water en ice-tea.

Na een half uur voel je het echt wel opkomen. Net zoals de eerste keer geeft het een leuke roes. Heb ook goede moed om op te ruimen al ga ik nogal chaotisch te werk. De motivatie is er maar wil meerdere dingen tegelijk doen. De combinatie van 3mmc, Jack & Mark Lanegan muziek is geweldig.

(16h30) pak een 2e en laatste dosis in.
In plaats van een halve capsule (ongeveer 4-5 puntjes vh uiteinde ve koffielepeltje)
neem ik nu één van 2 puntjes ...

Heb eigenlijk nu al dezelfde conclusie als de eerste maal.
DIt is een voor mij beter alternatief voor (slechte)Coke.
Als ik mij niet vergis helpt alcohol ook bij 3mmc voor "stimulatie" van dopamine enzo?

Anyway, 3mmc kristallen in capsule, de max !!

Borre

Newbie
Korte update, enkele fysieke aspecten.

Hartslag: Hoger, maar bij de doseringen die ik tot nu toe gebruik zeker niet opvallend hoog zoals je bij sos soms hebt.

Transpiratie: Je krijgt het wel warmer, dus je zweet echt wel meer dan normaal. In een cafe of in het uitgaanslaven mag een goede deo & parfum dus niet ontbreken ... :)

Mond: Wat druk op de kaken enzo zoals je ook bij xtc hebt. Kauwgom is dus best wel aan te raden. Weet niet hoe "erg" het wordt bij grotere hoeveelheden of langer gebruik.
Ook genoeg drinken is aan te raden. NIet enkel alcohol maar dus ook gwn water!!

Het verbaast me dat over 3mmc relatief weinig te vinden is op het internet.
Misschien ben ik gewoon enthousiast over deze RC terwijl er 10 beter zijn? dunno /°

zaagmans

Bewuste gebruiker
Borre zei:
Misschien ben ik gewoon enthousiast over deze RC terwijl er 10 beter zijn? dunno /°

Klopt. Op Eve & Rave staan wel behoorlijk wat posts in het 3MMC topic. Koninginnenacht ga ik het ook proberen en dan zullen we het allemaal wel meemaken.

maxdw1212

Belezen gebruiker
zaagmans zei:
Borre zei:

Klopt. Op Eve & Rave staan wel behoorlijk wat posts in het 3MMC topic. Koninginnenacht ga ik het ook proberen en dan zullen we het allemaal wel meemaken.
Sinds de dag dat ik dit report schreef was dit ook me nieuwe favoriet. Koninginnennacht zal dan ook zeker niet saai worden voor jou denk iK :P

Ik zal straks een trip report schrijven. Dit is nu de 7e keer dat ik 3mmc ga doen.. ik zal er een zo compleet mogelijk verhaal van proberen te maken. om 11 uur komt de eerste :grin:

stay Tuned :grin:

Bovenaan