• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

30g Colombiaanse, 1e x alleen + report

henkie84

Bewuste gebruiker
Hoi hoi,

ik ben nieuw hier en heb al een tijdje geïnteresseerd tripreports en dergelijke van jullie gelezen. Ik heb al een stuk of 12 paddotrips achter de rug. Nu ga ik voor het eerst fatsoenlijk alleen trippen, tenminste, dat is de bedoeling. Heb net 30g Colombiaanse van de Sirius in Eindhoven (15 euri) achter m'n kiezen, op een maag met een aantal boterhammen en twee blikjes bier daarin.

Ik heb d'r zin an, ga er waarschijnlijk geen livereport van maken, maar zal morgen ofzo m'n tripreport dumpen.

Have fun 2night, I know I will,

ciao Henkie

-----------------------------------------
En hier dan het uiteindelijke tripreport:

Datum: Dinsdagavond 30-10-07
Omgeving: Op m'n studentenkamer
Drugs: 30g verse Colombiaanse paddo's
Personen: Ik alleen
Sitters: Nope

Het moest er maar eens van komen, een keertje lekker in m'n eentje trippen. Ik merkte bij vorige paddotrips (10x ofzo, altijd met anderen erbij), dat ik gezelschap wel chill vond maar ook storend om mijn eigen trip te beleven. Ik ben me al twee keer rot gaan voelen omdat iemand anders de muziek of locatie bepaalde waar ik het niet mee eens was, maar me stil hield. Deze trip zou dat anders worden omdat ík nu de baas was en precies kon doen wat ik wilde. Ik had laatst de dag na een lekker Philosopher Stones-theetje (truffels) met een vriend, in m'n eentje al eens een bakje leeggegeten en heb zo ook kennis gemaakt met het feit dat het verdammt niet werkt kort na elkaar.

Overdag heb ik eerst mijn kamer maar 'ns opgeruimd en ingericht met zoveel mogelijk kaarsjes. Rond 18.00u 's avonds heb ik de bus gepakt richting de shop, de Sirius in Eindhoven. Ik deed navraag naar wat de meest visuele paddo's waren die hij had en één van z'n antwoorden was Collombiaanse. Ik kon me niet herinneren dat ik die eerder had gehad en besloot deze te kopen. 30g voor 15 euro; hij raadde me aan een half bakje te eten. Ik weet dat ze dit bij smartshops vaker doen en ken mijn eigen tolerantie en heb dus later besloten het hele bakje leeg te eten.

^ Mijn kamer, met kerstverlichting, een lavalamp, en veeeel kaarsjes.

Nog even langs de supermarkt voor wat fijne bijkomstigheden, zoals chips, Cranberry Geurkaarsjes :), Frisse Fruit Drank, bier, etc. Bij de coffeeshop 4.5g wiet gehaald en doorgelopen naar huis. Onder het genot van een paar pilsjes en een joint heb ik de Winamp playlist volgeduwd met voornamelijk Sphongle, Era, Within' Temptation en Best of Ambient Lounge. De deur van m'n kamer ging op slot zodat ik niet door huisgenoten lastig werd gevallen en m'n telefoon ging uit. Het was inmiddels 21.00u, een mooi tijdstip om ze naar binnen te werken.

^ Dit waren de 5 psilo's, wat een poepies :)

Ze smaakten wel goed eigenlijk. Ik heb nooit echt problemen gehad met de smaak van paddo's, ik zou ze eventueel ook nog wel eten als ze geen psychedelische werking hadden, voor de smaak. Even nog snel een jointje gedraaid nu het nog gemakkelijk ging en ik ben met Sphongle op relaxt gaan zitten in m'n bureaustoel, benen lang uit, deken eroverheen, flesje water binnen handbereik.

Na een half uurtje voelde ik hem typisch lichamelijk opkomen. M'n borst werd warm en als ik ging staan ging dat zo licht als een veertje. Ik liep rond door m'n kamer, genietend van het gemak waarmee dat ging. Toen ik uit m'n flesje water dronk kon ik voor mezelf niet ontkennen hoeveel ik het op een penis vond lijken. Ik keek om me heen in m'n kamer en moest lachen omdat allerlei objecten in m'n kamer een typische fallusvorm bleken te hebben (m'n lavalam, een grote vaas, m'n waterpijp, m'n staande klokje, etc.).

Ik ben op m'n bed gaan zitten en was verbaasd over de mooie zachte golven in de plooien van m'n blauwe onderlaken. Het zag er heel zacht uit en het bewoog rusig. Even een jointje draaien dan maar; het lukte amper, de shag leek zeiknat en de wiet gortdroog (wat achteraf allebei wel mee bleek te vallen). Als ik lang naar iets keek begon het een bepaalde richting op te bewegen terwijl het stil stond: m'n laptop ging omhoog, m'n kast naar links en bureau kwam naar me toe.

Toen ik met joint weer in m'n stoel zat hoorde ik iets hard omvallen; het leek in mijn kamer te zijn, maar toch ook weer niet. Ik voelde de stemming omslaan, het leek ineens donkerder te worden. Ik herkende hierin een mogelijk om bad te gaan en besloot met m'n ogen dicht me te concentreren op al het moois van Sphongle. Dit werkte prima en de eerste Closed Eyed Visuals deden hun intreden. Met m'n ogen dicht bevond ik me in een wereld van bubbelende, kleurrijke patronen met af en toe concreet herkenbare figuren erin. Ik zag gezichten vervormen, hoge vierkante (maar toch ronde!) gebouwen en alles vormde en kleurde zich naar de euforische muziek.

Tijdens een vorige trip had ik hele felle CEVs gehad, waarbij de wereld om me heen met mijn ogen dicht nog helderder en lichter was dan met mijn ogen open. Dat was (helaas?) nu niet het geval. De CEVs waren duidelijk en ik ervaarde ze goed maar ik miste de intensiteit op m'n netvlies. Met mijn ogen open viel het mee met de hallucinaties. Kleuren waren intenser, oppervlakken leken iets zachter, maar veel niet aanwezige patronen en dergelijke ben ik niet tegengekomen.

Hoewel ik vantevoren van plan was geweest vrij hard visueel te trippen was dat een beetje een tegenvaller. Toch overheerste bij mij de stemming van volle tevredenheid, ik voelde me lekker euforisch, beetje XTC-achtig bijna. Ik oefen veel met nunchaku's en besloot om te kijken hoe dat zou gaan. Mijn bewegingen waren heel erg geconcentreerd en gingen voor m'n gevoel heel erg snel. De nunchaku's zagen er al spinnende helemaal raar uit met rode en groene tinten al naar gelang hoe snel ze gingen.

Sinds kort heb ik op twee plaatsen midden in mijn kamer twee geknoopte gordijnen hangen (zie foto). Toen ik weer even op m'n bed zat heb ik er vol verwondering naar gekeken. Het stond hartstikke deftig en statig en verhief mijn kamer tot een soort van paleisje. Dat ik m'n kamer had opgeruimd en ingericht met kaarsjes heeft er voor gezorgd dat ik m'n kamer voor het eerst als een prachtige plaats heb ervaren. Ik heb ook sinds kort een boompje dat met fiber constant van kleur verandert. Dit was niet minder dan magisch om naar te kijken.

^ Het geweldige paleislijke gordijn

^ Het knipperende boompje (Y)

Ik had al eventjes in de spiegel gekeken maar nog niet uitgebreid, dus dit besloot ik te doen. M'n pupillen waren lekker groot, m'n haar was en voelde (net als altijd op de paddo's :S) erg dun en vlossig en ik had een beetje een rood gezicht. Als ik langer naar mezelf keek zag ik m'n gezicht vervormen. Ik trok wat gekke bekken en moest lachen om het belachelijke spiegelbeeld waar ik naar stond te kijken.

Een biertje, daar had ik wel zin in. Ik kan kleine hoeveelheden alcohol in combinatie met wiet en paddo's goed aan (en neem na grote hoeveelheden alcohol meestal ook alleen kleine hoeveelheden paddo's (i). Het bier was lekker en verfrissend. Ik deed m'n ogen dicht als ik een slok nam en zag als het ware in m'n hoofd het bier naar achter in m'n keel stromen. Ik probeerde op een CSI achtige manier met veel detail (met m'n ogen dicht) mezelf te bekijken, dit lukte half. Ik kon m'n hoofd van alle kanten bekijken.

Rond twaalf uur/half één voelde ik dat de paddo's begonnen af te nemen. Naar mijn mening nogal vroeg kwamen nuchterheid en realiteit de hoek om zetten. Ik ging op bed liggen met dikke joint en besloot al blowend met m'n ogen dicht en Sphongle er het beste van te maken tot ik in slaap viel. Er waren nog lichte CEVs toen, maar ik heb m'n concentratie er niet lang bij kunnen houden. Al met al was het een lekker, vredig, mooi tripje. Maar, misschien toch iets te rustig. Het visuele had wel wat meer gemogen van mij en ook het harde meeslepende paddogevoel ben ik niet echt tegengekomen. Dus hoogstwaarschijnlijk worden het volgende keer 30g van iets anders dan Colombiaanse.

Het alleen trippen is me goed bevallen. Ik heb constant gezeten met een tevreden big smile op m'n gezicht aan 't genieten van de muziek en de omgeving. Ik zie het ook wel zitten om eens in mijn eentje (met Sphongle in de mp3) naar een bos toe te gaan trippen. Op een gegeven moment had ik wel even behoefte aan gezelschap maar heel even MSN'n was voldoende. Ik heb wel weer zin om met mensen te trippen maar alleen was ook zeker de moeite waard!

Gegroet, henkie

Heb ze om 21.00u goed kauwend opgegeten. Begin hem nu in m'n lichaam al langzamerhand te voelen, geestelijk en hallucinerend nog niet. Heb een fijnnn lijstje muziek samengesteld, m'n kamer opgeruimd en mooi met kaarsjes ingericht, dus wat mij betreft komt dat helemaal goed :).

Tripreport wordt uiteindelijk overigens inclusief foto's hiep hoi.

Zit er nu middenin. Ik vind het lastig om m'n aandacht bij de computer te ho uden, maar dat maakt niet uit. Er hangt een warme mooi sfeer in mijn kamer en ik ben een beetje verliefd op m'n kamer geloof ik. Haha. Nu nog 'ns een jointje draaien voor die mooie rook.

Ciao en veel plezier, henkie

henkie84 zei:
Zit er nu middenin. Ik vind het lastig om m'n aandacht bij de computer te ho uden, maar dat maakt niet uit. Er hangt een warme mooi sfeer in mijn kamer en ik ben een beetje verliefd op m'n kamer geloof ik. Haha. Nu nog 'ns een jointje draaien voor die mooie rook.

Ciao en veel plezier, henkie

mijn ervaring? niet bemoeien met p.c en t.v e.d, zonde van de trip :P ga planten bekijken, minuten lang met je ogen dicht liggen, verander het licht ion je kamer de ene keer vel de andere keer bijna donker, niet helemaal donker als je niet vaak tript gaat te hard enjoy it, hoop dat je veel plezier hebt XD

mooi report, ikw oon ook op een studenten kamer, ik vind het erg, waneer ik naar het toilet moet, dan kan je je huisgenoten tegenkomen, daarvan word ik panisch, ga ik eerst een minuut naar alle geluiden luisteren of de kust veilig is, dan stressen in het kleine hokje clausterfobie, waneer onder invloed van paddo's, heb jij dit niet?

en pas wel op ik zie dat je schuine muren in je kamer hebt, waar kaarsen onder staan, zowieso, doe niet je kame rop slot waneer je tript, wat nou als je een kaars omgooit, dan is er fik, ind estress die er dan komt zul je de deur niet meer open krijgen, iig erg moeilijk :wink:
heb je trouwens ook in je kamer die nooit echt groot zijn dat het tijdens trippen, een enorme wereld lijkt alles verandert met de paddo's fase's bij mij, ik vin dat vet :D
in het bos in je eentje is erg leuk, een aanrader

Terug
Bovenaan