AntiBenzo1312
Badass junkie
Krijg je van deze middelen ook een dip heb vorig weekend Xtc gedaan. Maar ik ga dit weekend gewoon uit in een club, en wil een beetje 3m of 4m doen nog nooit gedaan krijg je hier ook een dip van?
Als je veel gebruikt wel. Maar dat is met alles zo, en al helemaal als je een nacht door gaat. Persoonlijk nooit een dip gehad van 3M, maar ook nooit een nacht mee doorgehaald. 4M nooit gehad.Krijg je van deze middelen ook een dip heb vorig weekend Xtc gedaan. Maar ik ga dit weekend gewoon uit in een club, en wil een beetje 3m of 4m doen nog nooit gedaan krijg je hier ook een dip van?
Hoe heeft hij dat opgemaakt dan door jou comments te lezen?Als je veel gebruikt wel. Maar dat is met alles zo, en al helemaal als je een nacht door gaat. Persoonlijk nooit een dip gehad van 3M, maar ook nooit een nacht mee doorgehaald. 4M nooit gehad.
Je gaat waarschijnlijk wel alleen een stimulerend effect merken en niet een gelukzalig gevoel want dat heb je vorig weekend al opgemaakt.
Ik geef euforie weinig kans als je het vorige weekend XTC hebt gehad. Niets is onmogelijk, maar verwacht niks.Hoe heeft hij dat opgemaakt dan door jou comments te lezen?
die zijn heus niet allemaal op na 1 weekend joh.
Ik geef euforie weinig kans
Heb corona dus word volgend weekend2 week achter elkaar iets serotonine verbruikends doen kan wel een keer maar zou er geen gewoonte van maken. De tweede ervaring zal hoogstwaarschijnlijk minder zijn en de kater heviger.
Ik heb deze serieus googlet........5-mmc is toch nog mijn favo nu hoor
Het bestaat wel gewoon.5-mmc is toch nog mijn favo nu hoor
ja maar toen er nog 6-cmcm was toen was het een top jaarHet bestaat wel gewoon.
Zeker man dat is een beetje zoals adrenochrome had moeten zijn.ja maar toen er nog 6-cmcm was toen was het een top jaar
Ja! Zeker als je het weekend ervoor xtc hebt gebruikt!Krijg je van deze middelen ook een dip heb vorig weekend Xtc gedaan. Maar ik ga dit weekend gewoon uit in een club, en wil een beetje 3m of 4m doen nog ooit gedaan krijg je hier ook een dip van?
Verstandig, een week na corona. 😂Heb corona dus word volgend weekend