Suzu1972
Newbie
Ik plaats nog even een berichtje over 3mmc. Ik had al info gevraagt vorige keer en kreeg natuurlijk commentaard en heb ook naar jullie geluisterd. Nu kreeg ik gisteren mijn bestelling binnen 3mmc pellets en omdat ik vandaag vrij ben, een heel weekend heb om uit te rusten en vanavond nieuwjaar vier en ik geen avondmens ben, ben ik vanmorgen om 8 uur begonnen met 1 pellet van 150 mg. ja ik ben heel eigenwijs en nieuwsgierig. Het gaat goed na iets meer dan 1 uur kreeg ik het warm en ontspannen en voelde mij blij. Nu een paar uurtjes later, lijkt of het een beetje minder wordt, maar ik weet niet of dit normaal is en straks weer wat upper ga voelen wat ik natuurlijk hoop. Ik ben wel geduldiger met anderen en kan me focussen. Ik zou zo geaag meer ervaringen lezen van anderen en hoe de goevoelens bij jullie zijn. Eventussendoor ik zal nooit snuiven en ben mij heel bewust van het gevaar en heb ook geen behoefte om bij te nemen en dagelijks te gebruiken. Ik heb er veel over gelezen en ik ben alleen nieuwsgierig of er nog anderen zijn die hun ervaring (1ste keer) willen delen. Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar en een goeie gezondheid en bedankt voor jullie berichten terug. Fijn om te weten dat er mensen zijn waar we dingen mee kunnen delen en ons serieus nemen en anderen helpen. En ik vind dat op mijn leeftijd en met mijn levenservaring en gezondheid best een keer geexpirimeteerd mag worden. Geeft nu eerlijk toe dat is toch wat iedereen doet hiet op de site je komt niet om kookrecepten te delen! groeten...