3mmc oplossen

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Hay allemaal, vanavond willen we eindelijk aan de 3mmc gaan. Echter vind mijn vriendin het niet fijn bommetjes te maken. En ook niet om het te snuiven. Kan ik het oplossen in water ofso? En ik zag dat als je het slikt wel 6 tot 8 uur aanhoud, zijn er mogelijkheden om te zorgen dat dit wat minder lang duurt?
En wat is de perfecte hoeveelheid om te beginnen met dit middel?

Dirkdirk

DF-koning
Echter vind mijn vriendin het niet fijn bommetjes te maken. En ook niet om het te snuiven. Kan ik het oplossen in water ofso?
3-MMC lost niet op in water, dus dat gaat niet lukken. En waarom wil je vriendin geen bommetjes slikken? Het is hap slik weg en je merkt er niks van.

En ik zag dat als je het slikt wel 6 tot 8 uur aanhoud, zijn er mogelijkheden om te zorgen dat dit wat minder lang duurt?
6 tot 8 uur is wat overdreven, ik zelf vind ongeveer 3 tot 4 uur. Korter dan MDMA. Aan de werkingsduur kan je vrij weinig doen, maar het is wel dosis gerelateerd.

En wat is de perfecte hoeveelheid om te beginnen met dit middel?
Dat ligt aan je gewicht maar 150 a 200 mg is voor mij een goede dosis.

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
3-MMC lost niet op in water, dus dat gaat niet lukken. En waarom wil je vriendin geen bommetjes slikken? Het is hap slik weg en je merkt er niks van.

6 tot 8 uur is wat overdreven, ik zelf vind ongeveer 3 tot 4 uur. Korter dan MDMA. Aan de werkingsduur kan je vrij weinig doen, maar het is wel dosis gerelateerd.

Dat ligt aan je gewicht maar 150 a 200 mg is voor mij een goede dosis.
Ze nam vroeger wel eens bommetjes speed en kon daarna niet meer lopen, vandaar. Weet niet waar dat vandaan komt. Denk je dat dat bij 3mmc ook gaat gebeuren

Dirkdirk

DF-koning
Ze nam vroeger wel eens bommetjes speed en kon daarna niet meer lopen, vandaar. Weet niet waar dat vandaan komt. Denk je dat dat bij 3mmc ook gaat gebeuren

Dat is niet de bedoeling, nee. Ik weet niet wat je haar gevoerd hebt maar als ze niet meer kon lopen is het misschien een idee om even achter je hoofd te krabben over wat je nu precies in je handen hebt.

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Als mijn vriendin dat bommetje speed nam dan kon ze 3 stappen zetten en dan werd het zwart voor haar ogen en zakte ze door haar knieën. Dit hielt zo'n 6 tot 8 uur aan.
Als ze het snoof was dit probleem er niet. Dit is al een aantal jaar geleden toen kende ik haar nog niet.

Dirkdirk

DF-koning
Als mijn vriendin dat bommetje speed nam dan kon ze 3 stappen zetten en dan werd het zwart voor haar ogen en zakte ze door haar knieën. Dit hielt zo'n 6 tot 8 uur aan.
Als ze het snoof was dit probleem er niet. Dit is al een aantal jaar geleden toen kende ik haar nog niet.

Vreemd. Ik betwijfel of het dan wel speed was. Bij 3-MMC hoort dit niet te gebeuren. MAAR, let wel op. Het is een research chemical, wat betekent dat er praktisch geen onderzoek naar gedaan is. Alle informatie komt van ervaringen van gebruikers. Er is tot dusver geen enkel wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de effecten en werking van deze drug, dus je blijft je eigen proefkonijn.

In principe zou het niet uit moeten maken of je het snuift, slikt, spuit of in je reet duwt. Misschien heeft je vriendin een bepaalde allergie die met haar maag te maken heeft? Misschien heeft ze een slecht functionerende maag en zorgt speed ervoor dat ze ziek wordt? Misschien eerst even naar de huisarts voordat je het spul neemt?

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ja ok, dan doe je er nog een beetje drinken bij, roert en giet het gauw achterover. Ik heb dit vaker gedaan met een gecrushte pil Oxycodon.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Klinkt als (veel) teveel speed. Dan willen er wel eens duizelingen optreden. De manier van inname lijkt me hier amper relevant. Het kan zijn dat het toevallig die ene keer slecht viel waardoor ze dit nu is gaan linken aan bommetjes.

wapboy

Wijs gebruiker
Heb al gehoord van een vriend waarbij ze 3mcc inspoten ...... na 10 seconden ga je helemaal los

Kietaa

Newbie
Heb al gehoord van een vriend waarbij ze 3mcc inspoten ...... na 10 seconden ga je helemaal los
Ja ook de enige manier dat het intresant is maar iv is het effect van heel korte duur het slaat vrijwel insta in maar is achter max 10 min ook weer uitgewerkt maarja 3mmc is gwn zwakke troep🤣

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ja ook de enige manier dat het intresant is maar iv is het effect van heel korte duur het slaat vrijwel insta in maar is achter max 10 min ook weer uitgewerkt maarja 3mmc is gwn zwakke troep🤣
Wat een onzin. Als je het slikt is het effect ook lekker.
Drugs spuiten is voor junks.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik vind het wel een stap te ver gaan als je drugs gaat injecteren. Ik mag mijn mening toch geven?
Tuurlijk mag je je mening geven. Ik zie alleen geen reden je mening meteen zo veroordelend moet zijn.

Junks snuiven, pluggen en slikken toch ook? Waarom is spuiten dan meteen zo erg?

Dan is iedereen die wel eens drugs gebruikt meteen een junk..

FerdFatoehaus

Badass junkie
Waarom maakt spuiten je een junk maar snuiven niet? 🤔
In mijn ogen is een junk iemand die een zware afhankelijk heeft aan een bepaalde soort drugs, vaak heroïne of alcohol en dakloos is. Dat gaat vaak samen met bedelen of stelen. De manier van drugs toedienen staat daar voor mij los van.

Ik vind junk sowieso een vervelend woord. Die mensen hebben er meestal niet voor gekozen om zo te leven en hebben het een stuk lastiger dan de rest van ons.

FerdFatoehaus

Badass junkie
@Ganggang💯
Junks hebben vaak gewoon een dak boven hun hoofd hoor.

Overigens vind ik junks juist mensen die er voor gekozen hebben om zo te leven.
Ik zie en hoor hier vaak in mijn omgeving dat het vaak mensen zijn die snel afglijden. Dakloos worden door omstandigheden (kan heel rap gaan), depressie daardoor en je drinkt al gauw elke dag een biertje, vervolgens verdooft dat niet meer genoeg en in de daklozen opvang zijn de zwaardere middelen binnen handbereik.

Mijn oom werkt bij Humanitas en ik help ze wel eens met bepaalde projecten.

Ook slapen er hier in het portiek vaak verslaafden.

Er zijn zeker ook mensen die er voor kiezen maar je kunt je ook afvragen hoe vrijwillig die keuze is als er in hun ogen geen alternatief meer is.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Ganggang💯
Veruit de meeste junks hebben gewoon een dak boven hun hoofd hoor, zo ook mijn buren. (hij: methadon en bier, zij oxy crack en benzo's)

de keuze om altijd drugs te gebruiken blijft een keuze, vrijwillig of niet.

FerdFatoehaus

Badass junkie
de keuze om altijd drugs te gebruiken blijft een keuze, vrijwillig of niet.
In essentie zeker. Maar als ik sommige verhalen hoor van de daklozen die ik spreek dan begrijp ik het wel. Sommigen hebben zoveel ellende meegemaakt en zo weinig hulp gekregen dat hun enige modus verdoven is. Dus ik snap wel dat ze er zonder goede begeleiding niet af komen.

Daarom vraag ik me af hoe vrijwillig die keuze is als je hele beloningssysteem er op stuurt dat je weer een hit nodig hebt, terwijl je diep van binnen wel weet dat je dat niet moet doen.

Kietaa

Newbie
Wat een onzin. Als je het slikt is het effect ook lekker.
Drugs spuiten is voor junks.
Luister junk dit junk dat moet je zeker nie mee afkomen tegen ik sterker nog het is niet omdat ik er wel tegen kan en zelf maar eens om de zoveel maand een nachtje iv uitprobeer puur uit interesse en that's it persoonlijk vind ik zelf dat het je mindsetting is die er toe doet de term psychonaut is jou duidelijk ontgaan BTW 3mmc is wel zwakke rommel maar kan het begrijpen als je nooit echte 4mmc hebt gekend 🤣🤣🤣😂😜😜✌️✌️✌️

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Luister junk dit junk dat moet je zeker nie mee afkomen tegen ik sterker nog het is niet omdat ik er wel tegen kan en zelf maar eens om de zoveel maand een nachtje iv uitprobeer puur uit interesse en that's it persoonlijk vind ik zelf dat het je mindsetting is die er toe doet de term psychonaut is jou duidelijk ontgaan BTW 3mmc is wel zwakke rommel maar kan het begrijpen als je nooit echte 4mmc hebt gekend 🤣🤣🤣😂😜😜✌✌✌
...,, .....,, ........
Puzzel: voeg deze punten en leestekens toe in bovenstaande post en ontdek het geheime bericht wat meneer heeft neergezet, wat voor niemand leesbaar is als je een hele alinea typt zonder leestekens.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Wat versta jij onder een junk vraag ik me dan af? Daar staat de manier van toedienen toch los van?
Het was niet mijn bedoeling om een discussie over de definitie van een junk uit te lokken.
Maar om antwoord te geven op je vraag: dat je afhankelijk ergens van bent, zodanig dat je werk en sociale contacten eronder lijdt, en je mss wel financiële problemen krijgt. Daarvoor hoef je niet perse te spuiten.
Al denk ik wel dat de kans dat je verslaafd raakt groot is, als je eenmaal met IV begint. Experimenteren enzo, allemaal leuk, maar spuiten vind ik een stap te ver.

Bovenaan