3mmc+synthacaine en trazolan

Beelemir

Newbie
hoi,

ik heb vanavond 3mmc(400mg op ongeveer 4u op) en ga zo direct nog een lijntje synthacaine nemen. Kan deze combi eigenlijk kwaad of zou ik gewoon bij de 3mmc blijven? ik neem ook normaal elke avond 100 mg trazolan om beter te kunnen slapen. Zou ik dit vanavond maar eens over slagen? Ik heb ook nog wel flubromazolam moest het slapen niet echt vlotten. Moest er nog iemand wakker zijn en wat raad willen geven zou dat heel vriendelijk zijn. :)
 

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Waarom houd je het niet gewoon bij de 3mmc? Twee stimulanten combineren vormt altijd een hoger risico als wanneer je het bij eentje houd, met name voor je hart en bloedvaten.

Bijkomend ding is ook nog eens dat het research chemicals zijn waardoor er sowieso al weinig bekend is over de risico's van die middelen en al helemaal over de risico's van combinaties.

Edit, ik lees in een ander topic dat het je eerste keer 3mmc is, dan zou ik het al helemaal laten om er nog dingen bij te gaan nemen. Het is sowieso niet verstandig zoals hierboven uitgelegd, maar een eerste keer weet je ook nog niet precies hoe je helemaal op een drug reageert.
 

Beelemir

Newbie
Ok,

Ik ga je raad opvolgen en nog een klein mespuntje bijnemen en het dan gewoon laten uitwerken/uitzitten zonder hulpmiddelen. Bedankt voor de reactie :)

greetz
 

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik raad aan 3-mmc niet met andere middelen te gaan combineren. Heb het een aantal keer gecombineerd met stimulanten en de effecten waren niet om over uit te spreken. Op zichzelf is het wel leuk stofje als je jou aan de aangegeven dosis houd maar ik combinatie met andere stimulanten ga je er enkel strak van staan zonder enige leuke toevoeging en komt de aanslag op het lichaam dubbel zo hard aan.
 

Beelemir

Newbie
Re: 3mmc en trazolan+Flubromazepam

hoi,

Bedankt voor de reacties. Ik ga hier zeker geen andere stimulanten mee combineren :grin: .
Er is sinds 22u gisterenavond een 900mg door gegaan.Nu gaat het goedje weer de kast in voor een paar maandjes. Het is zeker een leuk goedje maar o zo verleidelijk om bij te doseren omdat het voor mij precies juist nooit doorbreekt terwijl ik eigenlijk wel goed aan het spacen was. Het was een leuke nacht die eens om de paar maand mag voorvallen . :wink: Maar gelijk je in sommige reports leest is 100 mg per 2uur iets te weinig voor mij want dan kan ik de drang om bij te doseren niet onderdrukken :( . Daarmee de kast in met die handel dan blijf ik er van af en ik weet dat ik er dan van af kan blijven :P Ik zal de voorraad opgebruiken maar toch niet opnieuw kopen. Je voelt vanaf het moment dat het begint uit te werken je hart toch sneller dan normaal begint te gaan kloppen. Ik denk als je dit in nog grotere dosis of wekelijks neemt het een aaval voor je hart is gelijk mdma.


Zou ik nu mijn gewoone dosis trazolan 100mg en een benzo (Flubromazepam 4mg) nemen om de scherpe kantjes er af te halen. Of is dit weer een extra aanslag op men hart? :) buiten de versnelde hartslag en heel actief heb ik eigenlijk geen bijwerkingen wat wel leuk is tegenover een mdma crash :kots:. Het blijft een rc chemical waar je nog weinig over vind dus ik vind het een moeilijke keuze om een benzo en men trazolan te nemen. Ik lees op sommige fora inderal (propranolol) maar dan ben ik toch meer geneigd precies om voor de trazolan en Flubromazepam
te gaan. :confused:


Mss dat iemand hier op het forum ervaring of de kennis hier van heeft? Voorlopig space ik nog wel wat uit.
 

Beelemir

Newbie
Ik zit het wel gewoon uit zonder 1 van de 2 dat is het veiligste en ik voel me niet slecht of brak dus een badje zal ook wel helpen om wat rustiger te worden. :P

Het is niet dat ik elke week gebruik dus het zal wel lukken om hier door te zitten.Ik dacht een gemakkelijk oplossing te vinden maar dat is idd niet altijd de slimste :wink:

greetz
 

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
900mg is wel veel. Boven de 400mg sliep ik sowieso niet van dat goedje. De startersdosis is heel belangrijk dat die rond de 150 a 200mg ligt en dan bijdoseren met 100mg. Weet dat het moeilijk is door de craving om het hier op te houden maar zo heb je wel de leukste effecten. Bij zo een hogere dosis neem je beter niks bij van benzos. Gewoon lekker uitzitten :)
 

Beelemir

Newbie
Heb ik ook gedaan. Eerst een badje genomen en dan in bed gegaan :) Ik heb toch van een uurtje of 12 tot 16u30 redelijk goed geslapen.Dan heb ik een grote smoothie gedronken en rond 19u op restaurant iets gaan eten met de vriendin. Heb hier nog 1 duveltje gedronken en dan zijn we terug naar huis gekomen. Ik heb nog steeds geen nare bijwerkingen gehad aangezien ik zoveel heb genomen. Buiten wat sloom en afwezig is er niets naar aanwezig .
Met speed,coke of mdma is dit een ander verhaal. Mss heb ik wel gewoon een slechte batch gehad. Nu trazolan en bedje in se.
 

MeejheM

Badass junkie
bedenkt 3 totaal onbekende of zeldzame drugs en vraag wat de interactie is...

ik vind persoonlijk dat je dat zelf moet weten door goed in te lezen voordat je eraan begint. je begrijpt natuurlijk dat de kans dat er ooit iets wetenschappelijks gepubliceerd is over deze combinatie enorm klein zal zijn.

desondanks als je er lol van hebt zou dat niet uit moeten maken, maar als je problemen tegenkomt is het misschien eenvoudiger de combinatie enigsinds te beperken tot bekende drugs, en het liefst zo min mogelijk.
 

Beelemir

Newbie
Ik experimenteer al van men 16-17 jaar met de sociaal bekende drugs. Na 13 jaar heb ik dus wel een beetje ervaring (want zonder te testen weet je nooit wat je gebruikt dus ik zeg een beetje dat ik voel wanneer iets niet juist is op een kleine dosis die we altijd eerst probeerde en hier kun je nog over discusseren maarja de meeste zullen wel begrijpen wat ik il zeggen).

Aangezien ik niet meer over de betrouwbaare bron beschik via omstandigheden ( al een 9 jaar dezelfde vriend) ging ik op zoek naar de RC want het is makkelijk en komt in de bus en de reviews zijn altijd geweldig rarara. :)

Na mijn ervaring eergisteren wil ik toch eerst de mensen bedanken die de moeite gedaan hebben om een reactie te posten echt waar bedankt. Heb deze opnieuw en opnieuw gelezen en heb voor men eigen iets besloten.Aangezien ik toch maar 1x in de maand ofzo iets gebruik is het stom om op deze manier te experimenteren aangezien ik er niets van af weet. Beter even op zoek terug naar iemand die terug betrouwbaar is.

Begrijp me zeker niet verkeerd want het was een leuke ervaring zonder kater waar niets is fout gegaan. Maar kwa bijdoseren en combi maken kan dit echt tot gevaarlijke toestanden lijden en niet alleen bij deze RC daar ben ik van ovetuigd ( zeker als je mij een avondje gebruiken van 21-10usmorgens duurt en je gewoon bent om de klasieke dope bij te doserenen als er een ongemakkelijk gevoel is word bij wijze van spreken om 00.00 al gesstop) Ik gebruik ook niet elke week dus tolerantie is er ook niet veel dus heb echt te veel gebruikt eergisteren wat me dwars zit omdat dat buiten men grenzen ligt. zelfs bij coke heb ik iets ok genoeg nu...

Het is goed afgelopen maar ik wil gewoon sommige mensen waarschuwen die hier ook naar op zoek gaan. Laat het testen over aan de mensen die de chemicaliën en bestanddelen kennen en de wil hebben om te zeggen stop want nu komt er een grens waarop de risicos groter worden ook al besef ik het niet.


Bij deze men laatste post in dit topic het moest er nog even uit want ik voelde me redelijk ongemakkelijk over men onverantwoordelijke post dat alles gewelldig is :( .

Groetjes

Ps: ik ga dit ook copie paste doen in men trip report hoop dat dit geen probleem is voor de moderators anders verwijder ik het wel effe :wink:
 

Bobsacamano

Badass junkie
De RC markt is over het algemeen ook echt wel ok qua puurheid. Ik heb al heel wat stofjes naar de testservice gebracht en er is nog nooit iets raars bij mij naar boven gekomen. Dit gebeurd natuurlijk wel maar heel incidenteel. Als het mis gaat in RC land is het meestal omdat iets gewoonweg niet verstuurd word.

Één keer is het echt goed mis gegaan met een batch 2C-B-Fly wat eigenlijk Dragon Bromo Fly was. Waar sowieso 1 gebruiker aan dood is gegaan en ook de verkoper is er aan overleden. Een jongen in Barcelona heeft het ter nauwer nood overleefd. Best interessante verhalen.

https://www.erowid.org/chemicals/2cb_fly/2cb_fly_death1.shtml
https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=81677

Maar deze stof an zich brengt gewoon meer risico met zich mee dan de meeste uppers.

beele zei:
Ik experimenteer al van men 16-17 jaar met de sociaal bekende drugs. Na 13 jaar heb ik dus wel een beetje ervaring (want zonder te testen weet je nooit wat je gebruikt dus ik zeg een beetje dat ik voel wanneer iets niet juist is op een kleine dosis die we altijd eerst probeerde en hier kun je nog over discusseren maarja de meeste zullen wel begrijpen wat ik il zeggen).

Aangezien ik niet meer over de betrouwbaare bron beschik via omstandigheden ( al een 9 jaar dezelfde vriend) ging ik op zoek naar de RC want het is makkelijk en komt in de bus en de reviews zijn altijd geweldig rarara. :)

Na mijn ervaring eergisteren wil ik toch eerst de mensen bedanken die de moeite gedaan hebben om een reactie te posten echt waar bedankt. Heb deze opnieuw en opnieuw gelezen en heb voor men eigen iets besloten.Aangezien ik toch maar 1x in de maand ofzo iets gebruik is het stom om op deze manier te experimenteren aangezien ik er niets van af weet. Beter even op zoek terug naar iemand die terug betrouwbaar is.

Begrijp me zeker niet verkeerd want het was een leuke ervaring zonder kater waar niets is fout gegaan. Maar kwa bijdoseren en combi maken kan dit echt tot gevaarlijke toestanden lijden en niet alleen bij deze RC daar ben ik van ovetuigd ( zeker als je mij een avondje gebruiken van 21-10usmorgens duurt en je gewoon bent om de klasieke dope bij te doserenen als er een ongemakkelijk gevoel is word bij wijze van spreken om 00.00 al gesstop) Ik gebruik ook niet elke week dus tolerantie is er ook niet veel dus heb echt te veel gebruikt eergisteren wat me dwars zit omdat dat buiten men grenzen ligt. zelfs bij coke heb ik iets ok genoeg nu...

Het is goed afgelopen maar ik wil gewoon sommige mensen waarschuwen die hier ook naar op zoek gaan. Laat het testen over aan de mensen die de chemicaliën en bestanddelen kennen en de wil hebben om te zeggen stop want nu komt er een grens waarop de risicos groter worden ook al besef ik het niet.


Bij deze men laatste post in dit topic het moest er nog even uit want ik voelde me redelijk ongemakkelijk over men onverantwoordelijke post dat alles gewelldig is :( .

Groetjes

Ps: ik ga dit ook copie paste doen in men trip report hoop dat dit geen probleem is voor de moderators anders verwijder ik het wel effe :wink:
 
Bovenaan